Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Maar evrder vind ik je wel heel lief hoor,
Wat wilde ik nou toch typen?
Gut, gut, nog immer een Jari-manie?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
doe maar wat je niet laten kan mims, misschien lucht het op? Echter, daarna valt er nog meer te poetsen en te schilderen.

Ik had hetzelfde als jij met het intro
hoe oud is die inmiddels???
Schilderen? Wat moet je schilderen, Mims?
btw, is het niet meer het feit dat ze van de metal of hardrock zijn dan dat het Finnen zijn dat ze eruit zien als een stel ontsnapte psychiatrisch patienten (ely`s woorden hoor )

Dit is pas een leuke fin
Welnee, het zijn trollen
quote:Elyane schreef op 31 mei 2008 @ 22:50:

Alex, zijn dat clienten uit de gesloten afdeling van een psychiatrisch ziekenhuis?

Ik vind het gitaartje veel te blij. Sowieso vind ik de Metal (heet het nog wel zo??) die tegenwoordig gemaakt wordt lang niet zo tof als die van vroeguh (Metallica, Pantera, Megadeth, gorefest) (In de jaren '90 ging ik veel naar rockconcerten, mooiste ooit: "my dying bride" ken je dat, Alex?) Het is nu allemaal folkmetal (?) en gothic enzo.. nee nix voor mij.

Oh nee, ik BEN AAN HET WERRUK...
het begint me hier toch een partij te onweren ineens!?!
Allicht ken ik My Dying Bride (Turn Loose The Swans is tof ).

En ik ben GEK op folk metal

En op onweer, btw.
Ik ben ook gek op onweer! (Maar dus absoluut niet op folkmetal)
Ohja, Jari is een fin.. goh.. weet ik ook een fin..

Inderdaad, gezellig hier!

Paal ziet er zó glanzend uit, ga ik m'n vette dijen niet omheen slaan, zo zonde

Waar is Bloes trouwens? Zou ze inderdaad iets gevonden hebben om de deur mee te barrikaderen? Zo romantisch is dat ook... "eh ja, kleed jij je vast uit, zoek ik even iets voor het barrikadern van de deur"

Ja, jurk pas ik trouwens nog, is een wijde, maar geen hobbezak ofzo. Grote kans dat ik 'm ook wel eens naar een meeting aangehad heb. Ik heb 'm ook altijd aan met vakantie in de auto. Heerlijk stofje voor!

In plaats van een pleegkind zit ik er wel over te denken om hier in de buurt eens met bejaarden te gaan wandelen. Of ze in elk geval uit te laten.. zoiets. Maar ik zou zoiets niet elke week willen, m'n vrije uren zijn me ook wel lief. Steeds als ik iemand met een bejaarde in rolstoel voorbijzie komen, wil ik wel gelijk naar het verpleeghuis gaan om me aan te melden. Toch eens doen.

Ze zochten hier een tijdje terug ook moeders die 1x per maand bij jonge moeders langs wilden gaan voor steun en tips enzo. Maar toen was Elvis nog dik aan de studie en had ik het echt niet aangekund. Nu weet ik niet meer waar ik me aan kon melden. Dat leek me ook wel een zinnig project. En 1x per maand een ochtend is ook te doen, natuurlijk.

Nouja, zo brainstorm ik wat

De muziek is trouwens niet helemaal mijn smaak. Lijkt wel erg op een finse Rammstein (muziek van mijnElvis)
Later is nu
quote:mimsey schreef op 31 mei 2008 @ 22:56:

Het is trouwens niet echt muziek om bij aan de paal te hangen die Bentetje zo keurig heeft opgepoetst...meer om de paal van het plafond te rukken en het intrieur van onze kroeg aan gort te slaan.
Dit dan, Pimp?

Mijn absolute favoriete band.
Hier geen onweer, maar wel een open balkondeur (en de benedenburen zijn nogal van de wierook, dus het meurt hier...).

Ik moet mijn schilderij afmaken, Alex. Dat staat al drie weken op een schildersezel in het midden van de woonkamer. Niet handig. Dus wil ik het NU afhebben, nu Mopsey er niet is.

Jari Litmanen. Oei, da's lang geleden. Dat is zo lang geleden. Dat was in de tijd dat ik de grap; "Litmanen..dat is toch Fins voor schaamhaar" uitermate grappig vond.

Wat wilde ik nou toch typen?
Ik hoor Zeefje de hele tijd zagerig ademhalen door de babyfoon.

Ging net zo lekker met haar :(

Trouwens, allemaal al een beetje klaar voor het EK?

Ik hoor net dat Ryan Babel is uitgevallen door blessure en vervangen wordt door Khalid Boulharouz.

Jippie!! (die benen wel eens gezien?)
Da's wel mooi, Alex..
Later is nu
quote:Elyane schreef op 31 mei 2008 @ 22:47:

Pim, je moet ook niet werken, het is weekend

Ik weet het... ik vind mezelf ook heel zielig nu. Maar ik heb altijd wel een excuus: "Vandaag al gewoon gewerkt, vandaag hoef ik niet" "vandaag was al zo druk met zwemles en avondvierdaagse en haasten, vandaag hoef ik niet" "Ik had zo'n kiespijn vandaag, vandaag hoef ik niet" etc. etc. etc. Dus tja, weekend kán gewoon geen excuus meer zijn. En nu haat ik dus mezelf en mijn uitstelgedrag enzo.

Maar ach.. als het af is ben ik weer blij met mezelf waarschijnlijk, dus kan ik maar beter gaan zorgen dat het af komt. Willen jullie dan NU allemaal braaf gaan slapen of werken of neuken of wat dan ook en uitloggen op het forum??

(Monster is op mijn schoot in slaap gevallen )
quote:mimsey schreef op 31 mei 2008 @ 23:09:

"Litmanen..dat is toch Fins voor schaamhaar" Hahahahahahahahahahahahha!
Babel uitgevallen

Da's niet best, leuke voetballer

Ik moet eigenlijk de slingers van LE's verjaardag nog weghalen, kan ik gelijk de oranje vlaggetjes ophangen.. en de ballenslinger laten hangen
Later is nu
Ik zit die laatste muziek van Alex nog te luisteren en bedenk me dat Elvis toch wel degelijk invloed op me heeft gehad, muzieksgewijs, de afgelopen 15 jaar
Later is nu
ja hoor pim, willen we best...

Ik ging even bij KK checken want die is bang voor onweer. Is haar bed helemaal leeg. Even schrik je toch, toen zag ik een klein opgekruld hoopje ernaast liggen, diep in slaap
Ok, Pim, ik ga wel neuken dan.

Maar alleen omdat het van jou moet hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven