Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Om vervolgens nog gefrustreerder te raken dat ik er niet bij ben.

~Zucht... fade to black~

Ben benieuwd, Mims!

Slaap lekker, Dream.

Ah, daar is Monster alweer, volgens mij mag ze me wel.
Duh. Is er iemand die jou níet mag?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ja heel veel, maar dat zijn allemaal stomme mensen, dus dat geeft niet.
LOL! Maar dat moet dan wel, dat ze stom zijn.

Moet ik ze trappen voor je? Wil ik best, hoor.
Ja, dat zou fijn zijn, Alex!

MEN, het onweert hier nu echt KEIHARD, echt supergaaf!

Metallica is alweer afgelopen, was supervet. Zat ondertussen met Broer en Zus heen en weer te sms-en die ongeveer net zo opgefokt en gefrustreerd op de bank zitten als ik nu. Hihi, toch grappig. Volgende keer als ze in Nederland zijn gaan we sowieso.

Goed, ondertussen ben ik toch ook wel lekker op dreef qua werk. Wat ben ik toch een nachtmens, misschien moet ik toch maar hoer worden dan, of nachtportier kan ook. (Ik heb Pompel ook aan het werk gezet, hoe erg is dat??)
Pompel aan het werk gezet. U is echt een Pimp?
Wat wilde ik nou toch typen?
Heej Mims, wij hebben ook onweer nu
En hoe... Zo, wat een knallen!
Wat wilde ik nou toch typen?
Ohjee, hier geen onweer en hopelijk morgen ook niet want druk met tuin bezig (ik niet, Bambo wel) en morgen schijnt dat weer verder te gaan gebeuren enzo, weet ik veel, wateffer. Houtwerk in de lak, meer van dat.

Sjezis, zitten ze gezellig hier te lullen met z'n allen..

HOE krijg je dat voor elkaar, Pimp. Dus jij zit eerst met Kane aan en poes op schoot.. daarna schuif je met laptop voor de TV en sms je je halve familie en ondertussen ben je ook nog aan het werk??! Ik kan dat niet,hoor. Word zonder dat alles al half duizelig van al die percentages en gepuzzel. Zie je wel, ik moet ook een donkere spoeling..

Nu kijken of er te neuken valt. Zal wel niet, ik hoor gesnurk vanaf de bank.

Laters!
Oh en Meave: Ben jij geen dure jurk waard dan?

Precies. Gewoon doen.
Bam, ik heb liever twee iets goedkopere jurken (bovendien zag ik zo gauw niet iets van Bettie waarvan ik dacht 'hebbuh'). King Louie vind ik erg leuk. Heb nu met mezelf afgesproken dat ik er eentje mag kopen als ik op mijn streefgewicht zit en misschien ook wel eentje halverwege, ter motivatie ofzo.
Zo, hebben jullie druk zitten schrijven, was ik er niet bij! Zat een heel boos Dotje te troosten, die haar papa wilde maar die stond druk muziek te maken in Zeeland, van alle plaatsen. En toen ik haar net zo'n beetje weer kalm had, barstte het onweer los en toen werd ze écht zielig. Ze vond het zo eng. Snikkend op mijn schoot, klemde zich helemaal aan me vast "Mama, lampje uit! lampje UIT" iedere keer als het bliksemde, heelheelbang. Arm moppie.

Nu weer heel blij en verlangt Pinnakaas, dus dat ga ik maar eens op een broodje smeren. Oudsten kijken Mega Mindy, GG was om 6 uur thuis en snurkt nog, erg zondagochtend hier.

Mims, geschaterd om je toeterende dochter!

Zo. Deze wil ik wel hebben.
Die 3e jurk heb ik!

Moest ook erg lachen om Mops, zie het helemaal voor me.
Mooi! die jurken dan he!?

C/P:

Ik was druk met Genieten (en heb derhalve weer geen bal aan het werk gedaan, waar ik me maar niet op kan concentreren.... ). Gisterenochtend met de meiden en Opa naar de stad, korte broeken gekocht voor de Bloesjes, gelunched op een terras, daarna met een vriendinnetje en haar vader (fietsmaatje van vakantie) naar het zwembad. Daar de meiden losgelaten en zitten kleppen en genieten van die blije bekkies. Thuis nog gekookt en samen gegeten en toen ze naar huis gingen en de Bloesjes naar bed, kwam de Date alweer.

Die ik met de dag leuker vind! Het is zo fijn als hij er is! We hebben erg veel te kletsen, beetje zoenen tussen door, voelt allemaal zo lekker. En we hebben er een gewoonte van gemaakt dan midden in de nacht ontzettend onstuimig de sterren van de hemel het plafond te vrijen. Helemaal niet verkeerd. Al krijgt die man weinig slaap dankzij mij. Maar hij blijft vrolijk (schijnt altijd zo te zijn geweest, vind ik erg leuk) en staat nu zijn tegenstander van de baan te tennissen.

Het voelt eigenlijk als een liefde die ik lang kwijt ben geweest. Niet een persoon maar een gevoel, snap je dat? Zo intens, zo lief, zo fijn. Ik kan niet stoppen met breed glimlachen als hij mijn gezicht streelt en mijn lippen kust.

Ik durf niet meer zo hard te roepen dat ik niet verliefd ben dus.
quote:mimsey schreef op 31 mei 2008 @ 23:23:

TRouwens wel heel schattig; ik bracht Mops donderdag naar Mansey, en we zaten in de trein met allemaal Nederland-supporters (duhuh, we moesten naar Eindhoven).

Hoe dan ook, binnen de korte keren had Mops van een of andere dronken gast (des te dronkener des te leuker Mops ze vind..) een stadiontoeter afgeflirt, dus liep er 80 centimeter schattigheid-met-vlechtjes over het perron een trommelvlieskneuzende takkeherrie te blazen . "TOOOÉÉÉÉÉÉT". Echt, ik heb een partij kerels een luchtsprong zien maken toen opeens de wereld ter hoogte van hun knieholtes leek te vergaan,
quote:dreamer schreef op 31 mei 2008 @ 23:07:

In plaats van een pleegkind zit ik er wel over te denken om hier in de buurt eens met bejaarden te gaan wandelen. Of ze in elk geval uit te laten.. zoiets. Maar ik zou zoiets niet elke week willen, m'n vrije uren zijn me ook wel lief. Steeds als ik iemand met een bejaarde in rolstoel voorbijzie komen, wil ik wel gelijk naar het verpleeghuis gaan om me aan te melden. Toch eens doen.

Haha, een paar maanden geleden zat ik te tiepen voor Toetjes klant en toen dacht ik "och arme, die mensen zouden hoognodig eens door Driem opgehaald moeten worden en meegesleept moeten worden naar een park. Met schildersezeltjes en de Canon voor beetje creatieve inbreng" Kortom; Toet en anders ik, weten wel waar je je kunt melden.

En wat een gezelligheid hier! Jeetje, en dat ondanks de Baas en het werk!
quote:Elyane schreef op 31 mei 2008 @ 23:19:

.

De eerste keer dat ik Zorro zag, was ook tijdens wedstrijd van Nederlands elftal. Hij had totaal geen oog voor mij

Zag er ook niet uit trouwens, een oranje unoxmuts tot ver over zijn oren, hahaHeb je dit genoteerd Alex? Voor een zeker moment in oktober?
Goeimiddag

Sjonge, ik heb hier continue 2 jongetjes, die niet sámen iets willen doen, maar ek wat anders. Ik heb ze al een paar keer naar buiten geschopt gestuurd maar dan komen ze verveeld weer binnen. Uiteindelijk is LE gaan doen wat hij wilde doen en zo'n 5 minuten later ging vriendje achter 'm aan. EN.. joechei, ik heb ze al een kwartier niet gezien!!

Ik heb vanmorgen wel spelletjes met ze gespeeld.

(oh dear, LE is weer thuis, vriendje niet)

Lekker gezellig hier vannacht!

Onweer hier wel gehoord, maar niet door de jongens. Het is hier nu benauwd en warm, maar wel droog en wat zonnig.

ik moet geloof ik mediaten

toedels
Later is nu
quote:Bloesem schreef op 01 juni 2008 @ 13:01:

[...]

Haha, een paar maanden geleden zat ik te tiepen voor Toetjes klant en toen dacht ik "och arme, die mensen zouden hoognodig eens door Driem opgehaald moeten worden en meegesleept moeten worden naar een park. Met schildersezeltjes en de Canon voor beetje creatieve inbreng" Kortom; Toet en anders ik, weten wel waar je je kunt melden.

En wat een gezelligheid hier! Jeetje, en dat ondanks de Baas en het werk!

Misschien ligt daar m'n roeping wel dan

Ik ben croquet met de heren gaan doen, was erg leuk

Later is nu
zoooo, wij hebben gewerkt!

Eerst gesport en daarna hebben we de helft van de tuin leegegehaald. Stond vol met planten en is nu leeg, daarna 8 kruiwagens aarde naar de voortuin gereden. Vanavond even op jacht voor zand en stenen en dan kan bentos dat binnenkort doen. Het lijkt veel groter zo, mooi!

Jurken zijn mooi, vooral nummer 2 en 3. Tot welke maat gaan ze? Is een mooie motivatie voor het afvallen!
Grappig

ik vind jurk 1 en 4 leuk

Volgens mij heeft het verzorgingscentrum hier trouwens geen creatieve dingen meer, wel jammer, zou ik natuurlijk zo bij aan kunnen sluiten, helpen knippen en plakken Nouja, eerst gaan ze enorm verbouwen, dus zal er toch weinig vrijwilligheid nodig zijn, denk ik.

LD en Elvis zijn weer terug, hebben het zeer naar de zin gehad, uiteraard. Waren vandaag in een soort pretpark waar de entree 10 euro pp is en eten en drinken dan ook gratis

Volgende keer met kermis, als kinderen daarheen willen, dus mooi naar dat pretpark, veel goedkoper
Later is nu
Oh ja, weet zeker dat je heel wat bewoners van verzorgingshuizen in jouw town een plezier zou doen als je ze zo nu en dan eens mee naar buiten zou nemen voor een wandelingetje Dream! Leif en goed plan. Doen!

Ik ben beetje bijgelezen, maar druk met leuke dingen en werk. Leuke vrijdagavond gehad met Brigitte (Kaandorp), zaterdag met een vriendin gaan kijken bij een accomodatie waar we een optie op hadden om in najaar met vriendenclub een weekendje naar toe te gaan (was gelukkig leuk, dus geboekt) en tussendoor die dagen en vandaag hard aan werk voor Werk en aan huishouden. Druk dus. Maar met redelijk voldaan gevoel. Dat is dan wel weer fijn.

Grappig idee dat we met zovelen zitten te schijrven voor de Baas. Fijn te zien dat het hier in de kroeg ook zo gezellig was (hebben we nu al een datum voor het opnieuw proebren van Jillz ? Ik kan 7/6 en 14/6 en 20/6 ; wie biedt?????).

Sorry dat ik niet op alles reageerm, weet dat ik aan u denk en dat ik het heerlijk vind te bedenken dat er steeds iemand aan de bar hangt hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven