Februari 2008 uitgerekend!

30-05-2007 23:00 3168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fenne, Nellebelletje, Anky, Babbelbaby, Dokkie en Cin;

Komen jullie nog naar de meeting? Datum, plaats en tijd staan op hangmoeders!

Petrol, Belletje14, Bloem1980 en Branca hoe is het met jullie?? Lang niets meer gehoord en ik ben benieuwd hoe het jullie en jullie baby's vergaat.

Hoi, ik kom niet naar de meeting. Het is toch te ver om met Scott te komen. Hij is de laatst week niet stabiel qua suikers (heeft een of ander virusje met kleine vlekjes op zijn lijfje) en woensdag krijgt hij ook nog eens zijn inentingen (zal voor hem wel een drama worden).

Ik vind het erg jammer, want ik wilde wel graag eens weten met wie we nu al bijna een jaar lief en leed delen.

Misschien op een "vervolg"meeting dat ik wel aanwezig ben.

In ieder geval veel plezier en ik hoop dat we hier of op hangmoeders een update kunnen lezen.

Liefs Mandy
Hallo Allemaal,

allereerst excuses, excuses, voor het feit dat ik al zo lang niets van mij heb laten horen! Het komt er gewoon niet van. Het gaat hier heel erg goed, Chris doet het uitstekend, slaapt bijna altijd door en is een heel tevreden mannetje. Hij woog bij 13 weken, 6250 gram en hij was 59,5 cm, hollands welvaren dus. De afgelopen tijd hebben we veel verjaardagen gehad, ben zelf gisteren weer een jaartje ouder geworden. Nog 1 week verlof en dan moet ik weer aan het werk. Heb er helemaal geen zin in, het is nog erg onduidelijk wat ik precies ga doen maar goed, het zal toch weer moeten. Lieve meiden, ik zal proberen even bij te lezen zodat ik weer een beetje op de hoogte ben.

liefs kim
Hoi allemaal!

Het gaat goed hier. Net terug van een weekje vakantie. Slecht weer gehad helaas....

Onze kleine meid is inmiddels 5,5 kg en 59 cm. Ze drinkt 4 of 5 keer per dag (waarvan 1 x fles de rest borst) en slaapt van 22 tot 8 uur! Heerlijk.

Ik lees heel soms nog op dit forum maar eigenlijk te weinig om mee te schrijven. Hoop dat alles goed gaat met jullie en de kids.

Groetjes, Bloem
He allemaal, ff snel, want moet nog boodschappen (blgh door de regen), opruimen, was doen, had moeite met opstarten vandaag Maar Bran en ik komen naar de meeting! Was eerst nog even de vraag, want mijn ouders krijgen de sleutel van hun nieuwe huis en wilden graag dat wij kwamen helpen verven het weekend. Maar mijn moeder vond het niet erg als ik zaterdag oversloeg, dus da's mooi, want lijkt me erg leuk jullie te zien! Begreep dat het in Hilversum is? Erg fijn! Wel jammer Mandy dat het voor jou dan toch te ver is. Nou, ik ga nu echt, echt, echt (moet mezelf zowat dwingen nu om de deur uit te gaan, hihi, ik haaaat regen) Doeg!
Wat een rust hier de laatste dagen! Hoe is het met iedereen? Hier alles goed, op ons huishouden na Ben echt een slechte huisvrouw. Ach ja, met Bran gaat het goed, daar gaat het dan maar om!

Mir, de fysio was tevreden. Ze merkte ook dat hij zijn hoofdje al makkelijker naar rechts kan bewegen, en ze voelde ook een bolling komen aan de afgeplatte kant. Gaat goed dus! Ze komt nu ook pas over een maand terug. Ik heb nog 1 oefening erbij gekregen, de anderen blijf ik gewoon doen. Die laatste oefening is: Als Bran op zijn rug ligt, hem bij zijn heupjes/bekken pakken en hem zo naar zijn zijkant laten draaien. Hierbij leert hij dan automatisch zijn hoofdje mee te draaien. Daarbij moet hij dan ook met zijn arm die dan 'boven' komt (weet even niet hoe ik dat duidelijker uit moet leggen) iets proberen te pakken wat naast hem ligt. Hierbij begeleid ik hem dan bij zijn elleboog, tot ie het zelf doet natuurlijk. Met z'n ene arm gaat dat al goed namelijk, maar met de andere niet omdat hij qua pakken enzo soepeler en meer gefocust is op zijn linkerkant. Maar in ieder geval fijn dat we de goede kant op gaan! He, en super voor jullie dat Toms heupen goed waren, fijn!!!!! Hoe is het werken gegaan?

Linda, heb je al getest???????????? Of toch niet nodig? Heb er nog een paar keer aan gedacht!

Bloem en Belletje, leuk weer wat van jullie te horen, fijn dat alles goed gaat.

Zo, ga even eten en met Bran spelen, hij ligt hier naast me overal op te sabbelen, da's ook weer nieuw, op een hydrofieldoek, op zijn truitje, alles wat 'doek' is pakt hij en hop in zijn mond! Speeltjes doet ie ook in zijn mond (als het lukt) maar die vind ie nog niet interessant genoeg om lang op te sabbelen. Het ziet er echt schattig uit!
quote:fenne8 schreef op 27 mei 2008 @ 11:56:

Zo, ga even eten en met Bran spelen, hij ligt hier naast me overal op te sabbelen, da's ook weer nieuw, op een hydrofieldoek, op zijn truitje, alles wat 'doek' is pakt hij en hop in zijn mond! Speeltjes doet ie ook in zijn mond (als het lukt) maar die vind ie nog niet interessant genoeg om lang op te sabbelen. Het ziet er echt schattig uit!

Grappig Fenne, dit doet Eline de laatste week ook erg veel! Alles wat ook maar enigszins stof is en duizend andere dingen ook. Ze heeft met slapen nu ook vaak een spuugdoekje in haar handen bij haar gezicht waar ze meer kroelt tot ze slaapt.

Linda, ik zat ook al te denken aan je? Test nog nodig geweest?

Bloem en Belletje, leuk om van jullie te horen!

Hier moest ik vandaag voor het eerst sinds Eline begon met flesweigeren langer dan 3 uur weg zonder haar. Ik had een tentamen en was al met al ruim 4 uur weg. Ik was natuurlijk erg benieuwd hoe ze het zou doen met drinken. Vriend was thuis met haar. Het blijkt dat ze een uur lang gehuild heeft en flesje weigerde. Uiteindelijk viel ze in de draagdoek bij vriend in slaap en toen ze een half uurtje later wakker werd wilde ze wel 70 cc drinken. Maar ja, toen kwam ik een kwartiertje later weer thuis... Ze heeft daarna nog wel bijgetankt bij me.

Ik moet zeggen dat dit niet motiveerd om hard te solliciteren Gelukkig dronk ze op een gegeven moment wel dus het zal ook wel goedkomen op den duur, maar leuk is anders nu.
Hoi meiden,

Ik heb nog steeds niet getest. Vergeet steeds zo'n test te halen (hmmm, struisvogelpolitiek??). Ik heb af en toe van die deja vu's aan vorig jaar rond deze tijd, en ik zit er echt niet op te wachten. (dat voortdurende overgeven, gatver) Dus ik ga snel testen, en ga ervan uit dat ik daarna aan de pil kan beginnen.

Judat, dat flesweigeren lijkt me echt een probleem. Kan me voorstellen dat je niet gemotiveerd bent om te solliciteren zo. Maar het ging toch al een beetje beter, dus dat biedt hoop. Hoe was je tentamen gegaan trouwens?

Fenne, wat fijn dat het hoofdje van Bran al bij aan het trekken is. Lijkt me wel een opluchting zeg. Zo'n helmpje, daar zitten jullie ook niet op te wachten. Schattig dat Bran nu overal op sabbelt. Het blijft leuk he, die ontwikkelingen volgen.

Bloem en Belletje, leuk van jullie te lezen. Fijn dat het bij jullie zo goed gaat.

Mandy, veel succes vandaag op het CB met Scott. Bah, er is al genoeg geprikt in dat mannetje, nu moet ie ook nog zijn entingen. Zijn zijn bloedsuikers inmiddels weer stabieler?

Oh Mir, wat een opluchting dat Tom geen heupdysplasie heeft. Kan me voorstellen dat je vantevoren in de rats zat. Geniet nog van je aller allerlaatste vrije dag...

Ukse, wat een "die hards" dat jullie alles met het OV doen. Als je weggaat met 2 kleintjes, moet je best veel meenemen. Knap hoor. Maar je komt er inderdaad bijna niet onderuit om een stationwagen te kopen, wil je alles meekrijgen. En als je zo vlakbij het station woont, tja, dan zou ik ook misschien nog een tijdje wachten met de aanschaf van een auto.

Dokkie, hoe gaat het nu met je kolfopbrengsten? Kun je het nog een beetje op peil lopen, of blijft het teruglopen? Jammer he, als het "opdroogt". Ik baalde ook best wel. Ik had in de ochtenden en avonden door willen gaan met de BV, en alleen overdag willen afbouwen en KV gaan geven, maar uiteindelijk is het helemaal gestopt. Vond het wel jammer, mis het best wel. Maar ja, Nina drinkt in ieder geval goed de KV, daar ben ik dan wel blij om. (en ook vanwege de buikkrampjes die ze nu bijna niet meer heeft; die had ze best erg van de BV)

Mijn ouders komen zometeen. Nina heeft geknutsteld op het KDV voor mijn moeder, die morgen jarig is. Ze hadden met een kwast verf onder haar voetjes aangebracht, en toen weer voetafdrukjes gemaakt. Ze had het nog lekker gevonden ook, haha. Heeft ze niet van mij, want ik kan er écht niet tegen als iemand aan mijn voeten komt.

Nina probeert steeds om te rollen. Ze komt niet ver genoeg, maar het kan ieder moment gebeuren dat ze op haar buik terechtkomt. Het is steeds dat armpje dat onder haar ligt, dat haar tegenhoudt. Wel duw ik haar steeds door, zodat ze het doorheeft,maar ze komt zelf nog niet ver genoeg. Ach, ik moet geduld hebben. De neuroloog zei dat ze trager zou zijn in de grove motoriek omdat ze zo'n zwaar hoofdje heeft. Maar ze doet het heel goed, en ze is heel vrolijk (als ik haar heb helpen omrollen, dan is ze keihard aan het lachen).

Nou, voordat mijn ouders komen, ga ik maar even wat werk doen. Nina ligt in haar bedje te slapen dus nu heb ik nog even mijn handen vrij.
Judat, hier ook nog flesweigeren, alleen als ze slaapt lukt het goed. In totaal nog wel 6 a 7 voedingen per dag ('s nachts niet - 6.30-9.00-12.30-15.00-18.00-21.00-0.00)

Bij de oppas drinkt ze slapend wel 100cc, als het erin gelepeld wordt maar 60-70cc op een middag. Ik voed tussen de middag zelf. kan ook om 15.00u wel even heen en weer, maar dan moet ze net honger hebben.

Kolven gaat vrij goed, maar ik kolf niet meer dan max. 130ml. Net te weinig eigenlijk.

Dietist zei vandaag dat ik strenger op dieet moest om de laatste verschijnselen weg te krijgen. Dan geleidelijk weer dingen toevoegen. Nu dus weglaten:

Melk, soja, ei, noten, pinda's, zaden en pitten, vis, schaal- en schelpdieren. Nou, fijn! Meeste brood blijkt ook niet te kunnen ivm broodverbetermiddel met melk.
Ik wil nog wel proberen naar de meeting te komen, heb ook op HM gereageerd.

Wat lastig al die flesweigeraartjes, ik ben heel blij dat Minimeis probleemloos de fles pakt, wat vooral handig toen ik ineens aan de antibiotica mocht en ik een week moest stoppen met voeden.

Oef Dokkie, wat een dieet. Complimenten, ik geloof niet dat ik het zou kunnen. Gelukkig mogen over een maand of 2 de eerste bijvoedingen al, dan is de druk op het melkdrinken wat minder groot.

Hier gaat alles goed. Minimeis is de laatste dagen enorm vrolijk en lacht wat af. Haar drinken is heel wisselend. Raar, haar broer en zus dronken altijd, maar zij kan echt dagen minimaal drinken en dan ineens weer een paar dagen elk uur. Op het kdv is het ook wisselend: de ene keer moeiteloos 180 ml, de andere keer nog gaan 100 ml. Zoon dronk op deze leeftijd veel meer weet ik nog wel.

Ik ga gauw eens aan de koffie, moet samen met Minimeis en zoon naar stadhuis om paspoort aan te vragen. Kan dit jaar als proef in NL, dus we hoeven deze keer niet naar de Ambassade, scheelt weer 2 x 1.5 uur rijden.
Anky, is het weer helemaal goed gekomen met de BV? Of moet je toch nog bijvoeden?

San, hoe is het met jou? Tijdje niet gezien. Hopelijk gaat alles goed.

Dokkie, ik vind het ook knap hoor dat je dat dieet volhoudt! Wauw, je mag echt bijna niets meer lijkt het wel. Gelukkig staat op de meest artikelen tegenwoordig allergeneninformatie.

Linda, het tentamen was wel goed gegaan hoop/denk ik. Hety duurt altijd een week of 7 voor de uitslag komt dus we wachten af...

up

Leuk om straks een aantal van jullie te ontmoeten!
ahahah you didn't say the magic word
en en?? Hoe was de meeting???
Ja keigezellig!

Ukse onwijs bedankt voor je gastvrijheid en de lekkere lunch! En Linda de abrikozenvlaai was verrukkelijk!!

Heel leuk om jullie allemaal een keer te zien. Voor de andere dames, het is een aanrader om er de volgende keer ook bij te zijn hoor ;)

Ik heb de foto's van mijn camera op hangmoeders gezet.
Leuke foto's! Moeten alleen nog wel even namen bij

Ziet er gezellig uit, hoor!

Ik schreef al op HM dat mijn aantal 'clubjes' een beetje uit de hand loopt (2 van dit forum, 1 van studie, 1 van school en nog wat 'losse' vrienden/kennissen en dan nog familie en schoonfamilie) dit gecombineerd met zeilen als hobby en regelmatig weekenddienst laat niet echt veel vrije tijd over.. En oh ja! Nog 2 kinderen en een vent die ook aandacht willen

Nu naar oma geweest die een paar weken geleden een beroerte had gehad. Gaat wel redelijk weer (geestelijk) lichamelijk niet zo, ze moet met alles geholpen worden. Ze vond het wel heerlijk om Maartje weer te zien. Maartje is ook lekker mee gaan zeilen, vond het wel prima op de boot. Ik had waarschijnlijk wel weer iets verkeerds gegeten want zaterdag was ze weer erg huilerig, vooral 's avonds. Wel lastig hoor, als ik zo mijn best doe en er glipt toch weer iets doorheen, of er is nog iets bijgekomen waar ze ineens ook niet meer tegen kan. Ik geef het nog een week of 2 en als het zo blijft dat ze toch een paar keer per week veel buikpijn heeft dan kap ik ermee en ga 'cold turkey' op flesvoeding over.
Nou dokkie....Cold turkey....weet niet of je dat als eens gedaan hebt maar mijn borsten hebben die aktie niet echt geweldig overleefd.....en het was ook super pijnlijk!!!

Leuk zeg klinkt de meeting....ik ga ff fotoos kijken!!

Hier gaat alles goed! Thijmen wordt zomaar weer groot,kan ineens meer dingen,grijpen lukt beter en doet erg zijn best om van rug op buik te rollet!! Ook doet hij ons soms na,probeert het in iedere geval.....en heel af en toe een schaterlach!!

Zaterdag voor het eerst een nachtje uit logeren geweest omdat wij naar tarzan gingen,was goed gegaan alleen was ik zelf van slag! Weer eens uitgeslapen...nou daar wordt ik ook niet beter van....was bekaf!!

Vandaag nog dagje vrij en dan is het weekje vakantie weer voorbij maar nu eindelijk knap weer dus zo lekker de tuin ff in....
Heb net even jullie foto's op hangmoeders gezien, ziet er erg gezellig uit! Wat mooi om al die ukkies zo bij elkaar te zien zeg. Ik vind het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn. Misschien komt er nog wel een tweede meeting, dan wil ik er graag ook bij zijn!

Hier is het de afgelopen weekjes erg druk geweest. Ik moet echt mijn ritme weer opnieuw vinden nu ik ook weer werk. Ben na het werken best moe, dus kom 's avonds ook eigenlijk nergens aan toe. Merel slaapt nu sinds anderhalve week vaak wel de nacht door, meestal zo van half 11 tot half 7.

De laatste dagen ligt ze vaak op haar vuistje te sabbelen / "bijten". Ik kan nog geen tandje ontdekken, maar het zou met niet verbazen als er snel een doorkomt.

De BV gaat best goed, het kolven redelijk. Ik hoop wel dat ik het nog ga redden tot de zomervakantie. Ze drinkt meestal meer dan ik kolf, dus op mijn vrije dagen moet ik ook extra voorraad aanleggen. Nog 5 weekjes (13 werkdagen), het zal het er net om gaan spannen...

Cin, heerlijk een weekje vakantie. geniet er maar lekker van!

Leuk dat Thijmen zo actief is. Wat gaat dat toch allemaal snel he? Met uitslapen raak je inderdaad uit je ritme, vermoeiender dan op tijd uit bed gaan!

Dokkie, fijn dat het wel weer beter gaat met je oma. Ik hoop echt dat ze weer helemaal opknapt. Cold turkey op flesvoeding overstappen... zou je dat wel doen? Ik heb daar geen fijne verhalen over gehoord. Ik vind het wel heel knap van je dat je het toch zo lang hebt volgehouden met dat dieet. Zou niks voor mij zijn. Ik kan gelukkig alles wel eten zonder dat Merel er last van heeft. Ik wil nog 2 maandjes doorgaan met BV, maar snak zo onderhand naar een glaasje amaretto met ijs of een lekkere rose!

Oei Linda, wat lees ik nou? Het zal toch niet...

Al getest ondertussen?

Fenne, wat goed dat de oefeningen helpen bij Bran!

Mir, een hele zorg minder zeg dat de heupjes van Tom in orde zijn.

Mandy, alles goed met Scott? Ik hoop dat hij niet te veel last heeft gehad van de inentingen. Dat mannetje is zo onderhand toch helemaal lekgeprikt zeg.

Wij moeten morgen weer naar het CB. Merel krijgt ook weer prikjes, de laatste voorlopig. Ben benieuwd hoe veel ze weer is gegroeid.

Fijne dag allemaal, geniet van het mooie weer!

Groetjes, san
Het was inderdaad leuk om gezichten achter de namen te zien!

Ik zal mijn foto's vandaag ook nog even op hangmoeders plaatsen. (met namen )

San, ik drink nog wel eens een glaasje alcohol (of twee ) als Eline haar laatste voeding heeft gehad. Tegenwoordig is dat al om een uur of 8, uiterlijk 9, dus dat is wel lekker. Dat is tot nu toe altijd goed gegaan.

Lekker dat het toch lukt met de borstvoeding. Hopelijk red je het tot aan de zomervakantie inderdaad. Wil je de 6 maanden vol gaan maken?

Wel lief dat Merel de nachten is gaan doorslapen nu jij weer aan het werk bent!

Dokkie, hopelijk komt het helemaal goed met je oma. Lust Maartje de pepti al wat beter?

Cin, hier is Eline soms ook hardop aan het lachen. Zo schattig!

Hier ook alles goed. We zijn het hele weekend op pad geweest, eerst de meeting, toen naar mijn zus en daar geslapen en zondag nog een verjaardag. Het was een beetje veel voor Eline allemaal en ze heeft een paar flinke huilbuien gehad. Op de terugweg heeft ze van Utrecht tot Den Haag grotendeels gehuild... arm meisje. Vandaag blijven we dus lekker rustig thuis. Alleen even boodschappen doen straks. Ze is nu weer helemaal vrolijk en blij dus het was echt de drukte van het weekend. Morgen krijgt ze haar prikjes dus dan ook maar niet teveel plannen de rest van de dag. Vorige keer had ze er best wel last van.
He allemaal, het was zaterdag inderdaad erg gezellig. Ukse, nogmaals bedankt voor het ter beschikking stellen van je huis en het heerlijke eten! Hebben jullie nog veel taart gegeten gister en vandaag? Ik zal ook mijn foto's op HM zetten (weet niet of dat vandaag gaat lukken) en ik ga vriend vragen of hij ze op zijn site zet zodat iedereen die wil ze kan downloaden voor zichzelf thuis.

Ook bij ons een druk weekend. Na de meeting naar mn ouders nieuwe huis om te klussen, toen naar schoonouders, daar blijven slapen. Bran is daar toen zondag gebleven en wij weer naar mijn ouders om te klussen. (ze wonen dicht bij elkaar). Dus ook Bran was aardig op! Bij schoonouders had ie het heel leuk gehad, maar gisteravond in de auto ook flink huilen, ik ben op een gegeven moment naar de achterbank gekropen al rijdend om hem te troosten, hij moest even alles eruit huilen! Dus wij hebben vandaag ook een rustdag! Bran heeft tot half 11 geslapen en ligt nu weer te slapen, hij moet echt bijkomen.

San, logisch dat je een nieuw ritme moet vinden! Wel heel fijn dat Merel nu wel doorslaapt, dat scheelt al een stuk. Hopelijk redt je het met kolven!

Dokkie, balen joh dat er toch weer iets in je voeding waarschijnlijk zat. Ik heb echt bewondering voor je hoor, hoe je dat vol houdt met je dieet!!!

Cin, fijn dat het met Thijmen zo goed gaat, en super dat het uit logeren goed ging! Lijkt me best spannend. Bij wie had hij geslapen? Hoe was Tarzan? Geniet nog lekker van je dagje vrij!

Judat, succes morgen met de prikjes, hopelijk heeft ze nu minder last.

Zo, nu ga ik even de was doen enzo, dat is ook even blijven liggen. Oooh, en als ik dan bij mijn schoonmoeder ben geweest, denk ik, waarom ben ik toch niet wat netter? Zij is zo netjes en schoon, om jaloers op te worden! Maar ja, bij ons is het 'gezellig rommelig' denk ik dan maar
Haha Fenne, Bran en Eline lijken wel op elkaar geloof ik! Bij de meeting hadden ze ook allebei dezelfde moeite om in slaap te komen. Hier ook uitgeslapen tot 10 uur vanochtend (en gisteren tot half 11)

Ik heb vanochtend maar eens een schoonmaakschema gemaakt met wat ik wanneer ga doen want anders blijft het bij mij ook maar liggen. Dat betekent dat ik nu eigenlijk zou moeten afstoffen want Eline ligt even lekker te slapen nu. Ik houd me er dus al goed aan
Hoi allemaal,

Leuke foto's op HM zeg! Wij zijn weer terug van een zeer drukke vakantie in Nederland, nu dus maar eens uitrusten Babette slaapt echt super goed door, dus dat moet lukken. Ze heeft nu 2x 50 ml uit een flesje gedronken en dan moet ze er niks meer van hebben. Ach ja, iets is beter dan niets. Ik denk dat ik bij 4 maanden begin met het fruithapje erbij. Iemand ervaring? Ik ga donderdag naar het cb, ben benieuwd.

Groetjes ciao ciao
Hallo,

Op weg naar huis van de meeting heeft Tom weer braaf geslapen. De volgende dag gingen wij naar mijn ouders (vader is vandaag jarig). Mijn moeder heeft een aantal foto's van ons 4-en gemaakt en dat was wel heel leuk. Dat kwam er eigenlijk nog nooit van en het is wel heel leuk om dat soort foto's te hebben.

Vandaag Tom voor het eerst de hele dag naar het KDV. Ook daar heeft hij veel geslapen en zijn flesjes gedronken. Ging allemaal goed. Af en toe kwam zijn zusje een kus geven (leuk hoor). Het vinden van een nieuw ritme vind ik ook lastig. Vanochtend een kwartier te laat op het werk (niet erg), en toch al om 6 uur opgestaan.... Vanavond zaten we ook pas om kwart voor zeven te eten. Maar verder ging het eigenlijk allemaal wel goed. Op het werk een werkoverleg gehad en ik moet bekennen dat het me dan soms wel duizelt. Ik kan het tempo dan toch net niet volgen. Is dat herkenbaar? Mijn ook net bevallen collega probeerde me gerust te stellen, dat dat gevoel na twee weken al weer minder wordt. Gelukkig maar. Net is hier een behoorlijk onweer voorbijgetrokken. Ik vind dat altijd wel prachtig.

Eh, beetje egobericht, sorry.

Groeten, Mir
ahahah you didn't say the magic word
Agossie, Eline, Merel en Maartje allemaal voor de inentingen naar het CB morgen!

Ik ben benieuwd of ze nou eens een beetje beter gegroeid is.
Succes meiden met de inentingen vandaag! Hoop het ook voor je Dokkie, dat ze wat beter gegroeid is.
Even mijn succesje delen:

Eline dronk net 90cc uit een flesje! Zonder huilen!

De eerste 20 direct na het kolven en toen begon ze met de speen te spelen. Toen heb ik het opgewarmd (ze houdt van goed warme melk...) en dronk ze zonder problemen nog 70cc weg!

Nu wil ze niet mee drinken aan de borst maar 90 cc lijkt me niet zoveel dus ze zal wel weer eerder komen voor een volgende voeding. Ook prima.

Vanochtend bij het cb prikken gehaald. Even heel hard huilen maar direct goed te troosten. Alleen toen ik haar even later weer neerlegde om aan te kleden begon ze weer (heel hard...)

Nu nog nergens last van. Hopelijk blijft dat een beetje zo!

Ze woog 6360 gram bij 3,5 maand. Ze volgt exact de gemiddelde lijn van de borstvoedingscurve. De lijnen liggen echt op elkaar (www.borstvoeding.com) De arts vond haar een beetje weinig aangekomen omdat de cb-curve iets daalde (330 gram in 2,5 week, lijkt me prima) maar wilde daar geen conclusies aan verbinden omdat 2,5 week zo kort was. Op mijn vraag of het niet zo was dat borstvoedingskindjes niet meestal rond de 4 maanden minder hard gaan groeien wilde ze geen antwoord geven

Zoals ik al zei, ik ben niet zo fan van onze cb-arts...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven