eindexamen
maandag 10 juni 2013 om 21:24
Spannend.
Mijn broertje heeft dit jaar ook examen gedaan, wiskunde is zijn struikelvak het wordt waarschijnlijk net wel of net niet...
*duimduimduimduim*
Het komt vast goed, jij kan er niks meer aan doen. gewoon lekkere chocola ofzo in huis halen (kan zowel als beloning/troost dienen )
Mijn broertje heeft dit jaar ook examen gedaan, wiskunde is zijn struikelvak het wordt waarschijnlijk net wel of net niet...
*duimduimduimduim*
Het komt vast goed, jij kan er niks meer aan doen. gewoon lekkere chocola ofzo in huis halen (kan zowel als beloning/troost dienen )
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
maandag 10 juni 2013 om 21:30
maandag 10 juni 2013 om 22:03
Ik was ook de eerste keer gezakt, maar mocht gelukkig allebei de onvoldoendes herkansen (want je mag er één hebben geloof ik). Moest ik wel de hele zomer voor blokken, maar had ze wel mooi allebei gehaald. Het is dus inderdaad niet het einde, en duimen natuurlijk dat het examen wel gewoon gehaald is natuurlijk
maandag 10 juni 2013 om 22:47
quote:elastiekje__ schreef op 10 juni 2013 @ 22:03:
Moest ik wel de hele zomer voor blokken, maar had ze wel mooi allebei gehaald.
Maar herexamens zijn toch aan het begin van de vakantie al?
Tja, aan de uitslag is nu toch niks meer te veranderen. Met stressen schiet je dochter dus ook niet zo veel op. En ach, er zijn ergere dingen.
Moest ik wel de hele zomer voor blokken, maar had ze wel mooi allebei gehaald.
Maar herexamens zijn toch aan het begin van de vakantie al?
Tja, aan de uitslag is nu toch niks meer te veranderen. Met stressen schiet je dochter dus ook niet zo veel op. En ach, er zijn ergere dingen.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0