Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Hoiii,

Kom even zwaaien

Het gaat goed hier, erg druk op werk en voor de rest natuurlijk ook nog het een en ander te regelen maar het gaat op het moment best lekker allemaal. Volgens mij ben ik gewoon heel erg gevoelig voor de zon (of de afwezigheid daarvan)

Coetje wil jou nog even een brengen en je sterkte wensen met alle toestanden. En.. natuurlijk ook veel plezier op Pinkpop! Vond het ook even vreemd dat het pas komend weekend is maar ach er zal wel een reden voor zijn.

Caribou, hoe is het bij jou??

Gold, wat klinkt dat heerlijk lekker in het zwembad daar bij jullie! Ik zou ze inderdaad lekker even laten 'keten', jammer voor de buren, het is tenslotte niet iedere dag.

Zoeb, hoe gaat het, bevalt het werken? Lijkt me dat je toch ook wel weer even moet wennen of valt dat mee?

Ik ga nog even werken en daarna snel naar de sportschool. Even een uurtje zweten, dan naar huis, eten en op de bank!!
Het grut kwam net heel beleefd 'dankjewel voor het zwemmen' zeggen. Troela zei dat ze de blits maakte met 'haar' zwembad.

Leuk Gelfje, nog effjes he? Spanuuuuuund!!!

Ik kijk nu al uit naar een foto!
Moggu..

Razend druk hier dus ik kom vanavond wel even bijkletsen.
Spannend lieve Gelf!Ik kan,net als Gold,ook niet wachten

Gold,aanstaande vrijdag zou ik ook kunnen.En voor wie nog meer wil komen,you're welcome!

Vriend vertrekt zo naar Pinkpop,er staan nog 2 mensen in de file,de rest zit hier aan een Indische rijsttafel.Oudste,Uk,ik en een vriendin gaan zaterdag.Erg veel zin in!!

Ontmoeting tussen ex en kids staat gepland voor woensdagmiddag.
Vrijdag denk ik dat ik wel kan Coetje.

Ik neem aan dat je volgende week vrijdag de 21ste bedoelt, niet morgen?

Hoe gaat het nu met jou en de kids, nu het bezoek van hun spermadonor dichterbij komt?

Morgenochtend weer een partijtje tennis. Dat wordt de derde keer deze week. Tja nu ik even niet werk kan dat best wel weer

Veel plezier op Pinkpop Coetje.

Wij krijgen hier een hele lieve vriendin te logeren die ik veel te weinig zie, dus dat wordt ook weer kei-leuk weet ik zeker.

Nu
Moggu..

Ben al vanaf 4.15u wakker,niet leuk!!

Gold,ik bedoel inderdaad de 21e.

Ik ben ondertussen wel wat rustiger,heb er vertrouwen in dat het allemaal goed komt.Ex komt morgenmiddag aan,dan zijn wij er lekker niet.Kinderen vinden het spannend maar het is niet zo dat er hier nu enorme spanning heerst.Ze laten het maar gewoon gebeuren.

Vandaag ga ik naar de markt en vanmiddag hopelijk een dutje,vanavond Middelste naar voetbalkamp brengen en naar verjaardag van mijn vader.
Druk, druk hebben jullie het. Ik ook. Sam en Eden zijn hier.

ik zit zo weinig op de pc en Viva heeft blijkbaar nog een app voor de android. Ik heb nu een Samsung omdat mijn iPhone is gesneuveld. Hoe stom is dat. (Van die app).

Godscolere ik schrok me even rot, dacht dat Sam uit bed donderde. Wat een herrie boven zeg. Is hij door zijn bed gezakt. (Ukkie's bed). Jan moet er deze week maar een paar latjes in gaan zetten om de bodem te houden. 't Is al de tweede keer. Nou ja hij huilde nu ook niet dus wist ik al dat hij er niet uit was gevallen.Dan had ik het wel gehoord. Haha.
quote:coeberghmetijs schreef op 14 juni 2013 @ 06:27:

Ik ben ondertussen wel wat rustiger,heb er vertrouwen in dat het allemaal goed komt.Ex komt morgenmiddag aan,dan zijn wij er lekker niet.Kinderen vinden het spannend maar het is niet zo dat er hier nu enorme spanning heerst.Ze laten het maar gewoon gebeuren. Fijn Coetje dat je er wat rustiger onder bent.
quote:Goldielocks schreef op 13 juni 2013 @ 22:54:

Vrijdag denk ik dat ik wel kan Coetje.

Ik neem aan dat je volgende week vrijdag de 21ste bedoelt, niet morgen?

Oh ja.. had gisteren bijna gemaild of ik vandaag in de trein zou kunnen stappen.... Halverwege volgende week wat meer duidelijkheid of ik kan.
Wat Zoeb zegt Coetje, je komt een stuk rustiger over en dat ik niet alleen het beste voor jou maar ook voor je kids, dus chapeau meid en een

OH leuk, volgende week een meet dus! Ik ga er maar gewoon vanuit dat het wat mij betreft sowieso doorgaat.

Probeer jij ook te komen Zoebje?

Het huis hier is visite en logee-proof dus mijn vriendin kan komen.

Ooit was ze hier een forumster, toen heb ik haar leren kennen. Ze is een van de liefste en leukste mensen die ik ken dus ik kijk er enorm naar uit om haar weer te zien.
Hoorde vandaag dat er in de generatie van mijn grootouders iemand overleden is. Al enkele jaren was het contact verwaterd, dus ga eens nadenken wat ik op de kaart zal zetten. Erheen gaan heb ik even overwogen, maar is niet heel praktisch.

Zal ik mamz wijzen op de meet-optie?
Moggu..

Watervrouw,ja leuk als Mamz ook zou komen!

Gecondoleerd met je familielid

Gold,veel plezier met je lieve leuke vriendin!

Zoeb,dat bedje hebben ze alledrie ingelegen dus is al 15 jaar oud

Ik zal straks even zwaaien als we in jouw mooie stukje nederland rijden

Vandaag dus Pinkpop!!!! Zo'n zin in!Mijn vriendin komt rond 9 uur,drinken we een bakkie en dan vertrekken we,kunnen we onderweg even stoppen om wat te eten.Foto's kunnen jullie zien op mijn facebook!

Duimen jullie dat de buien naast Megaland vallen vandaag

Fijne dag allemaal!!
Volgens mij hebben jullie het goed droog gehouden Coetje.

Hier was het ook heerlijk. Wij hebben lekker bijgekletst en op terras geluncht.

Morgen ga ik weer een dagje op de kermis een handje toesteken. Ook wel weer een keer leuk.
Moggu...

Dat was een kort nachtje!!

Pinkpop was weer super,Uk vond het ook heel leuk en het ging eigenlijk heel goed met hem.Kreeg natuurlijk van iedereen aandacht,high five's,petjes,snoep,ijsjes

We gingen in de stromende regen weg thuis,toen we bijna bij Zoeb waren werd het droog,af en toe nog wel hele donkere wolken boven het festivalterrein maar geen druppel meer gevallen.

Vandaag doe ik niet veel,ben nog moe van gister
Mamz kan 's middags ook.

Ik heb een wasje gedraaid en gelezen in mijn theorieboek. Tossen tussen de verschillende rijscholen hier schuif ik nog braaf voor me uit...

Ook weer een poging voor een forum-meet.. (loep mij en je vindt het topic, nee ik ben niet to)
Mogguh

Ik durf bijna mijn gezicht niet meer te laten zien maar ben er erg graag bij als het vrijdag doorgaat. Dan maar geen schoonmaakronde.

Zit officieel nog steeds in de lappenmand, hoewel thuiszitten na zo lange tijd ook niet meer past. Komende tijd dus weer opbouwen op werk. Verder mijn halletje mooi gemaakt, een nieuw konijn erbij genomen (Lola is nu dik met Lucky) en hopelijk binnen een maand mijn propedeuse papier binnen. Als er zoiets als een propedeuse papier is ;)

Coe, echt super dat je je nichtje opvangt! Lief

Gelf, superdikke knuffel, je kunt er niet genoeg van krijgen. Niet iedereen is altijd maar energiek en blij.

Alle anderen: hoop dat ik weer een beetje meeschrijf. Zou haalbaarder zijn als de android-app van Viva beter te pruimen is. (is'ie dat? pleassse?)
Mamz volgens mij is er geen android app van Viva. mijn phone kan geen Viva vinden in de store.

Ik ga proberen vrijdag te komen, maar ik zal dan wel twee kleinkindjes hebben, dus ik weet het nog niet.

Wil jullie wel graag weer effe zien hoor.
Oh wat leuk! Een meet vrijdag!!!

Moet ik nog wat meebrengen Coetje? En vanaf hoe laat is de tent open?

Zo Mamzie, je hebt zo te merken toch niet stil gezeten!

Fijn dat je er weer eens bent.

Het was wel weer een keer leuk op de kermis. lekker gewerkt.

Morgen ga ik nog een paar uurtjes .
Mogguh.

Meiden geniet van de 35 graden vandaag.

Ik ben werken. Gelukkig in de airco,
Moggu...

Vandaag komt vriend weer thuis,fijn!!

Leuk Mamz,dat je ook komt,is alweer veel te lang geleden!!

Tijd maakt me niet zoveel uit,weet niet wat jullie het beste uitkomt...

Ik ga even werken en wat boodschappen doen vandaag.
Hier is het bij lange na geen 35 graden hoor. De zon wil er maar niet doorkomen, maar lekker is het wel.

De wasmachine en droger draaien op volle toeren. Tegen vanavond is, ondanks een paar uurtjes kermis tussendoor, alles wel weer weggewerkt denk ik.
Ik kan bonbons meenemen, maar kan ze ook bewaren voor een verjaardag. Houd er zelf niet van. Klein doosje.. (ligt nu in de koelkast).

Niet eerder dan uurtje of 11, wil wel met korting reizen.. Net na lunchtijd ofzo?

Als iemand nog te weinig leesboeken heeft wil ik wel een lijstje maken met boeken die ik inmiddels uit heb. (van weggeeftopic/kringloop etc.). Thrillers o.a.
* zwaait even van om het hoekje *

Fijn om even bij te lezenbij jullie. Hier alles oke. Druk met werk, gezin en mezelf.

Zal ik gauw weer wat meer meeschrijven?
Wat leuk om je hier weer te zien Fuss!

En tuurlijk ben je weer welkom, malle meid!

Morgenochtend vroeg om 8.45 tennis. Dan zijn we klaar voor het echt warm wordt.

Ook moet ik boodschappen doen en s middags komen er gezellig wat vriendjes en vriendinnetjes van Troela zwemmen.
Moggu..

Fuss,wat fijn je weer te lezen!!!En wat een leuk nieuws bij jullie!

Ik kom vanavond verder kletsen.

Vandaag is de ontmoeting tussen kinderen en ex..spannende dag dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven