Voordrager / fietsmanden

14-06-2013 14:08 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Even bij de hema kijken, die verkopen dat (fietsenrek)
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Die van de Hema heb ik ook en ben er tevreden mee. Was ook gemakkelijk te monteren :-)
Ohja natuurlijk!

Dat ik daar niet aan gedacht heb.

Daar ga ik straks gelijk even kijken.

Tips voor alleen manden zijn ook welkom!
Ik heb zo'n drager van de Action, ¤10 zit prima vast! Een mand heb ik wel van de Halfords gekocht.. ¤38
Een rieten mand heb ik trouwens niet voor gekozen, ik wilde iets duurzamers in weer en wind, en iets dat minder snel stuk gaat (student in studentenstad en genoeg rieten fietsmanden zien stukgaan). Vandaar een plastic krat.
Ik heb voor mijn dochter een rek, mand en bloemetjes besteld bij prijskiller, hartstikke leuk spul en goedkoop!

Ik was voor rek, mand, bloemen en fietstassen 30 euro kwijt
Ik heb deze mand:

Oh, ik heb zo'n hekel aan die klotefietsen met manden/voorragers van anderen. Kan met goed fatsoen niet meer mijn eigen fiets in de rekken zetten (of er uit halen) tussen die dingen.

Van mijn part roesten ze er allemaal af.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 14 juni 2013 @ 16:11:

Oh, ik heb zo'n hekel aan die klotefietsen met manden/voorragers van anderen. Kan met goed fatsoen niet meer mijn eigen fiets in de rekken zetten (of er uit halen) tussen die dingen.

Van mijn part roesten ze er allemaal af.Dat begrijp ik wel! Heb zelf ook zo'n fiets en is een crime met fietsenstallingen etc. Ik wilde zo'n voordrager omdat zoonlief dat zo leuk vond maar die fietst nu liever zelf. Heb de voordrager er laatst afgehaald maar de fiets ziet er zo stom uit zonder...

Van mijn part roesten ze er allemaal af.Ik zet de mijne dan ook nooit in een rek, alleen maar aan fietsnietjes of palen.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
quote:plenilunio schreef op 14 juni 2013 @ 14:24:

Tips voor alleen manden zijn ook welkom!Ik heb een stevig zwart melkkrat van een melkboer voor nog geen 4 euro gekocht. Met tie wraps vast op de voordrager. http://nl.wikipedia.org/wiki/Tie-wrap

Het krat weegt wel aardig wat en vangt veel wind. Maar er kan zelfs een volle backpack in als ik 4 weken op reis ga en naar het station moet fietsen.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?

Van mijn part roesten ze er allemaal af. Zeer herkenbaar
Voordrager kost bij de Action 9.95.

Melkkrat bij de supermarkt 3.80 statiegeld.

Koop je bij de Action ook nog een kekke kleur spuitverf voor 2 euro, en voila, je eigen unieke fietskrat inclusief drager voor 15 euro.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hartstikke bedankt voor alle tips!

Ik heb vandaag de voordrager bij de action gekocht, en dat van die melkkrat is ook enorm slim!

Ik zou zo eens bij de supermarkt kijken of ze hier melkkratten hebben en dan gelijk weer even langs de action voor de verf, gelukkig is het koopavond.

Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven