Candy Crush Saga
zondag 10 maart 2013 om 11:18
Hoi Allemaal
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
vrijdag 14 juni 2013 om 17:00
Sorry allemaal, ben in een beetje lollige bui. Gisteren een ontstoken kies eruit gejast. Wat was ik blij dat hij eruit was.
Ik heb nu nog wel behoorlijk pijn, dus nog afwachten of het probleem echt al opgelost is. Maar die kies ben ik in ieder geval kwijt. Mijn fobie ligt meer bij de tandarts dan op facebook
Ik heb nu nog wel behoorlijk pijn, dus nog afwachten of het probleem echt al opgelost is. Maar die kies ben ik in ieder geval kwijt. Mijn fobie ligt meer bij de tandarts dan op facebook
odi et amo
vrijdag 14 juni 2013 om 17:30
vrijdag 14 juni 2013 om 18:44
vrijdag 14 juni 2013 om 21:07
vrijdag 14 juni 2013 om 21:50
quote:Akakia schreef op 14 juni 2013 @ 21:07:
[...]
Dit wou ik dus even niet horen Ik was nog best hoopvol....
Ik heb er niet zo gek lang over gedaan hoor. Drie dagen, dus dat valt mee, maar ik had gewoon het gevoel dat het zo goed als onmogelijk was om het voor elkaar te krijgen.
Over 147 heb ik 3 weken gedaan, maar nooit gedacht aan opgeven.
Het ene level kan gewoon frustrerender dan het andere.
So, don't give up hope, then all's lost.
[...]
Dit wou ik dus even niet horen Ik was nog best hoopvol....
Ik heb er niet zo gek lang over gedaan hoor. Drie dagen, dus dat valt mee, maar ik had gewoon het gevoel dat het zo goed als onmogelijk was om het voor elkaar te krijgen.
Over 147 heb ik 3 weken gedaan, maar nooit gedacht aan opgeven.
Het ene level kan gewoon frustrerender dan het andere.
So, don't give up hope, then all's lost.
odi et amo
vrijdag 14 juni 2013 om 22:24
Echt!
Zit ik met een half oog Pinkpop te kijken, en de tijd steeds door te zetten om verder te kunnen spelen, zie ik ineens 'level gehaald' verschijnen
Ik heb hem!
"Ik draag mijn zege op aan alle CCS-forummerTs hier die mij altijd hoop gaven en een hart onder de riem staken"
Zit ik met een half oog Pinkpop te kijken, en de tijd steeds door te zetten om verder te kunnen spelen, zie ik ineens 'level gehaald' verschijnen
Ik heb hem!
"Ik draag mijn zege op aan alle CCS-forummerTs hier die mij altijd hoop gaven en een hart onder de riem staken"
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
vrijdag 14 juni 2013 om 23:38
Naaaaah, je wil het niet geloven maar ik heb level 102 net dus gewoon in 1 keer gehaald, 3 sterren!
Ik snapte in eerste instantie geen hol van het level, die stomme chocola liet niets door, kersen bleven erop liggen. En ineens een streep en verpakte naast elkaar en bam de hele zooi weg.
Raar mazzelspelletje is het toch.
Ik snapte in eerste instantie geen hol van het level, die stomme chocola liet niets door, kersen bleven erop liggen. En ineens een streep en verpakte naast elkaar en bam de hele zooi weg.
Raar mazzelspelletje is het toch.
vrijdag 14 juni 2013 om 23:55