Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
He bah meid, de horrormonen hebben jou dus ook te pakken!

Doe rustig aan en weet dat je hier gerust mag "zeuren".

Wanneer mag je weer naar je kleintje gaan kijken?
Vrijdag over 3 weekjes alweer....

Ik heb ook maar besloten mijn woorden te beperken tot dit topic en het decembertopic.

Ik ben iemand die er moeite mee heeft afgezeikt te worden terwijl men geen idee heeft wat ik nou precies bedoel met mijn teksten.

Dat ervaar ik vaak op het forum.

Ok ligt mischien aan mij ,maar ik ben te gevoelig om iemand met een probleem in de maling te nemen en dat gebeurt zo vaak.

Waarschijnlijk trek ik het me teveel aan.

Maar ik ben nu eenmaal iemand die andere in hun waarde laat ook al schrijven ze dingen die in mijn ogen raar zijn.

Maar velen hier doen dat niet.

Dus voor mij 2 topics..deze en het decembertopic.

Zo moest ik ff kwijt

Fijn dat het weer beter gaat met je kleine mannetje Ongeduld.

En lief dat jij altijd een warm woordje hebt dat doet echt goed.
Hé ladies,

Ik heb eigenlijk zoveel te vertellen en zo weinig tijd.... Toch ff een poging....

@Zaza: verdikkeme, wat vervelend telkens die buikpijn. Heb je al aan je VK gevraagd wat het is, of zijn het harde buiken? Denk eraan dat je jezelf in acht neemt voor je meisje hè, die is nu het allerbelangrijkst!

@ Sweety, wat fijn dat de echo zo geweldig was! En zo leef je naar elke echo toe. Ik had dat wel tenminste... Voel je je trouwens lichamelijk of emotioneel niet lekker?

@ Blink: belachelijk van dat zwembad. Ik ga soms ook wel eens "vrij" zwemmen met Nick in een ander zwembad dan waar ik ga babyzwemmen, maar ik heb nog nooit commentaar gehad! Ik hou hem gewoon zelf vast of hij zit in een band. Geen problemen mee....

@ Ongeduld: wat fijn dat je weekendje weg zo leuk was geweest. Nick is nog niet langer dan één nacht weggeweest en alle 3 de keren hebben we hem ook nog zelf op bed gelegd op z'n logeeradres. En groot gelijk dat je de baan hebt laten schieten. Jouw kans komt echt nog wel!

Voor alle dames die ik vergeten ben, dikke

Hier gaat alles goed, erg druk, vandaar dat ik ook wat minder heb geschreven. A.s. weekend is nl. ons jaarlijkse vriendenweekend en dit jaar zijn manlief en ik het organiserende stel. Het weekend is zonder kindjes en ik zie er ook best wel een beetje tegenop om Nick zo lang niet te zien. Nick gaat naar m'n beste vriendin dus zorgen maak ik me niet, maar hij gaat vrijdagmorgen weg en dan zie ik hem zondagavond pas weer Nou ja, even door de zure appel heen, dan heb ik later vast profijt van.

Ondertussen zit onze boef voortaan zo goed, dat we afgelopen weekend voor het eerst zijn gaan fietsen! Wauw, dat is me toch leuk! Als het nu lekker weer is, rij ik van m'n werk naar huis, pak daar de fiets en ga dan Nick met de fiets halen, echt super! Foto's volgen snel als ik wat meer tijd heb....

Morgen ben ik druk met boodschappen en vrijdagmorgen vertrekken we met de hele groep dus ik kan op z'n vroegst zondagavond weer reageren. Waarschijnlijk ben ik dan zoooo moe van m'n weekendje weg, dat het wat later in de week zal worden voor ik me weer meld. Dan ben ik ook weer met Nick naar het CB geweest en heb ik weer wat groeigegevens te melden

Lieve dames, tot volgende week en geniet van het mooie weer!

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Beiden een beetje Nadine maar dat klinkt uiteraard zeikerig

Ik heb nu gewoon wat extra heimwee naar oude woonplaats en familie....zullen vast de hormonen zijn want normaal ben ik de hele dag bezig en vaak vrolijk maar soms.....

Het gaat wel weer over.

Lekker zo'n weekeindje meid. Als Nick naar je vriendin gaat komt het vast allemaal goed.

Je mag best eens genieten ook voor jezelf zeg maar.
hai meiden!

Sweety: ik vind je niet zeikerig! Je bent gewoon zwanger

En wat fijn dat je bij de gyn mag blijven! En die echo's...wat lijkt me dat toch heerlijk om te zien. En je moet lekker schrijven wat je wil schrijven hier hoor. Is er iets vervelends voorgevallen dat je hebt besloten je te beperken tot 2 topics?

Zaza: hoeveel weekjes nog werken tot de zomervakantie (en gelijk je verlof)? Doe aub rustig aan!! Niet maar doorgaan omdat het moet he?

Ongeduld: wat raar met die baan zeg...300 euro eronder en geen onderhandelingsruimte..goed dat je het hebt laten schieten en je daar ook goed bij voelt. Er komt vast snel iets anders op je pad. Hoe is het afgelopen met dat andere gesprek? En houd je mannetje inderdaad maar goed in de gaten.

Blink: jammer van het zwembad zeg. En inpakken..tsja verhuizen staat in de top 5 van stressmomenten he. Waneer is de verhuisdag?

Nadine: wat een mooie grote tuin heb jij zeg! Leuk zo'n jaarlijks vriendenweekend, gaan jullie met een grote groep? IK hoop dat je mooi weer hebt! Blijven jullie in NL?

Tink: meis hoe gaat het? Laat je nog een xtje wat van je horen?

Utah: hoe is het met jou dan?

Harley: hoe gaat het?

B80: als je dit leest: trek je het allemaal nog een beetje?? ook voor jou een

Nou mijn ouders (dat waren mijn logees) zijn na een paar dagen weer naar het buitenland vertrokken. Ik baal er van wil dat ze gwoon in NL blijven, nu zie ik ze pas over 3,5 maand pas weer. En zie ook tegen deze maand op met de onderzoeken, het lijkt wel alsof onze toekomst- wel of geen kinderen- van deze maand afhangt. Ik overdrijf nu een beetje, maar de tijd gaat zo langzaam. Pas over 4 weken hebben we weer een afspraak en ben zooo bang dat de uitslagen van de testen niet goed zijn.Ik weet het, ik moet positief blijven, maar dat lukt de ene dag beter dan de andere en er zit niets anders op dan afwachten. Die pijn rechts onderin mijn buik was trouwens vlak voor mijn menstruatie weg en is op dag 8 weer begonnen, denk echt dat het met mijn eisprong te maken heeft.

ik ga nog even lekker bankhangen!
wat een lap tekst
Sluipt even binnen....

Meiden ik lees wel mee hoor maar hou me even beetje op de achtergrond. Heb nu alles nog aardig onder controle en dat probeer ik even zo te houden. Nog een week tot nod.

....Sluipt weer weg
Tinkerbel: Begrijpelijk hoor meis en het geeft niks.....

We weten het van jou en ik heb het zelf ook gedaan.

Blijf aan je denken hoor en als je wel behoefte hebt lezen we je graag. En zo niet , geeft niks!

De duimpjes draaien!!!

Bloem: Nou niks vervelends hoor maar ik merk wel vaak dat mensen fel reageren op mijn mening terwijl ik het alleen maar goed bedoel. Ik begrijp die hardheid niet en hoef het ook niet te begrijpen. Het kan best aan mij liggen. Ik neem het gewoon graag op voor mensen die wel lef hebben een topic te openen en kan er niet goed tegen als die totaal afgezeikt worden door lolbroeken.

Maar goed ....misschien is forummen geen middel voor mij (behalve deze 2 topics dan )
Bloem: Ja dat is lang dat je ouders weg gaan......

En zeker in moeilijke tijden. Maar kop op.....jouw tijd komt ook hoor!

Hou de moed erin!
Bloem, kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je je ouders nu weer zo lang niet ziet. Vervelend hoor!

Sweety, vreselijk soms die hormonen. Heb je ook nog erg last van misselijkheid?

Wat is de datum van je volgende echo of bezoek aan gyn?

Tinkerbel, je hoeft nooit te sluipen! En inderdaad lekker schrijven wanneer je er weer behoefte aan hebt.
Oja mijn volgende echo is vrijdag 20 juni.
De misselijkheid gaat wat beter hoewel als ik moe ben of te weinig eet komt het weer opzetten dus ik weet het wel een beetje tegen te gaan.

Zaza: Hoe is het met de buikpijn nu?

Bloem: Wat voor testen gaan ze precies doen over 4 weken? Of heb ik nou slecht opgelet?

Niet bang zijn hoor want als er iets niet goed zou zijn dan kunnen ze er bijna altijd wel wat mee he meid.

Hou de moed erin hoor! Jouw tijd komt er aan en dat van Tinkerbel ook.

Harley?? Hoe is het met jou??
Nadine: Jij ging dit weekeinde toch lekker even weg??

Geniet er maar van hoor! J ehebt het verdient!

Ongeduld:Hoe gaat het meis? Al over de baan teleurstelling heen? Jij kunt wel beter krijgen hoor!!
Sweet: Ik vind de reacties op sommige topic soms ook erg bot. Het is natuurlijk lekker veilig zo achter je beeldscherm, maar vaak volledig onnodig. Zoals ik je heb leren kennen ben je oprecht en brand je mensen niet af, dus laat het probleem lekker bij de frusti's liggen!

Nadine: Geniet van je weekend weg! En dat fietsen, geweldig! Lijkt me hartstikke leuk om al fietsend heerlijk te babbelen met de kleine man.

Bloem: Ik heb inmiddels meerdere leuke gesprekken gevoerd, dus genoeg ijzers in het vuur. Ik heb besloten dat ik kieskeurig mag zijn en voor die baan ga waarbij alle puzzelstukjes op zijn plek vallen.

Lijkt me echt naar, je ouders die zo ver weg wonen. Helemaal op momenten dat je ze graag in je buurt wilt hebben. Dikke knuffel!

Zaza: Hoe is het met je buik?

Harley: Dikke knuffel!

Tink: Fijn dat je de controle een beetje terug hebt! Dikke knuffel!

Blink: Hoe gaat het pakken? Of zit je lekker met Vincent buiten in een zwembadje?

B80: Voor jou is het aftellen ook begonnen he! Zet 'm op!

Utah: Hoe is het met kleine Tim?

Ik hoorde gister van onze gastouder dat ze ermee op wil houden.... GRRRRRRRRRRRRRR. Naast onze kleine man vangt ze ook nog 2 meiden op. Die ouders hebben gevraagd of ze hen niet voor 5 dagen zou willen hebben. Balen, want met onze kleine man erbij wordt het te druk. Als ze weigert, is ze bang die meiden helemaal kwijt te raken, en dat is wel het grootste deel van haar inkomsten. Kortom, haar keuze kan ik wel begrijpen, maar ik baal als een stekker! Gelukkig ben ik nog niet aan het werk, maar ik had kleine man graag in het ritme van wegbrengen gehouden. Een lieve vriendin heeft zich al aangeboden voor de overbruggingsperiode en ze wil er ook over nadenken om het volledig te gaan doen. Heel lief, maar wel een lastige keuze. Want wat doet het met onze vriendschap.... Zo, ik moest het blijkbaar even kwijt.

Onze kleine man heeft honger!
Ongeduld: Dank je wel meis voor je lieve woorden.

Ja ik zou idd nooit iemand opzettelijk kwetsen en ben nu eenmaal snel begaan met anderen.

Tuurlijk weet ik wel dat ook ik weleens het verkeerde kan typen maar niet uit gemenigheid in ieder geval.

Ik laat het idd maar voor wat het is.

Wat balen meid dat je gastouder ermee stopt! Verdorie moet je dat ook nog regelen. Nou breng dat ventje maar bij tante Sweet hoor Ik pas met veel liefde op hem

Ik begrijp wel dat je bang bent voor je vriendschap maar aan de andere kant...haar ken je en dat is ook een fijn gevoel toch?

Ik heb trouwens een brief van een kinderdagverblijf gekregen voor sollicitatie.....

Ohhhhh hoop zo dat het wat wordt en als mijn beeb dan tegen die tijd daar ook heen kan (tegen een leuk tarief ) dan zit ik gebeiteld.

Maar ja niet te hard van stapel....misschien denken ze wel wat hebben we aan zo'n zwangere mus??

Maar het gaat in eerste instantie om 0-uren contract dus het kost ze niks als ik met verlof ga.

Mmm moet er maar even over nadenken anders verlies ik straks met dit werk mijn zwangerschapsuitkering voor 16 weken.......
Ongeduld, dat is zeker verschrikkelijk balen! Als die vriendin het aanbiedt en ze krijgt een vergoeding via gastouderopvang is dat toch netjes geregeld? Van tevoren duidelijk afspraken maken. Voor hoeveel dagen is het dan?

Ik zit zelf ook met mn handen in mn haar. Mijn moeder paste 2 1/2 dag op Vincent, maarja nu lukt dat natuurlijk niet. Door alles wat er is gebeurd en het verleden met mijn vader (die hetzelfde is overkomen als mijn moeder, maar wel is overleden helaas....) werd het me allemaal even teveel en werk ik nu 3 halve dagen op therapie basis. Ik zie het namelijk elke nacht weer gebeuren, want ik was er net toen ze de hartstilstand kreeg. Ik heb dus nu voor mezelf gekozen en echt op het werk aangegeven dat het echt even niet lukt allemaal. Gelukkig begrijpen ze het goed. Gelukkig helpt mn schoonmoeder me een beetje uit de brand en af en toe een tante met oppassen. Ik hoop dus halve dagen te blijven werken, tot na de vakantie. Dan zijn we 2 maanden verder en gaat het hopelijk iets beter. We proberen dan dat mijn man ouderschapsverlof voor 1 dag in de week kan krijgen dan ben ik al een heel stuk geholpen! Maar goed dat lost jou probleem natuurlijk niet op, maar ik begrijp je wel! Hoop dat je een goede oplossing vind, waar je ook goed achter staat!

Nadine, leuk fietsen! Hier moeten we nog even wachten. Wel heeft het kleine mannetje er opnieuw een tand bij en komen er 3!! bijna door! Ook het draaien gaat nu goed!

Zaza, hoe is het meid? Gaat het weer iets beter? Rustig aan doen hoor!!

Sweety, ik duim voor je sollicitatie!!! Komt vast helemaal goed!!

Think, dikke knuffel, we denken aan jullie!!

Voor iedereen een heel fijn weekend!!!

Blink!!
He meiden,

Het is te benauwd om te slapen, dus ik kom jullie lastig vallen.

Blink: Logisch dat je zo van slag bent door alles wat er met je moeder is gebeurd. Helemaal omdat het een herhaling van zetten leek. Gelukkig is het nu wel goed afgelopen. Meid, neem de tijd voor jezelf. Dikke knuffel!

Sweety: Wie niet waagt wie niet wint! Ik ga in ieder geval voor je duimen! Zowiezo kost je verlof het bedrijf niets, dit krijgen ze nl allemaal vergoed van het UWV. En volgens mij heb je bij een 0 uren contract nog steeds recht op 16 weken verlof. Ze baseren je uitkering dan op het gemiddeld aantal gewerkte uren van zoveel weken voor je verlof.

Ik heb het gastouderbureau nog niet te pakken gekregen, dus heb geen idee of ze andere gastouders hebben. De huidige gastouder had aangegeven wel op Guido te blijven passen tot we iemand anders hadden gevonden, maar ik denk dat ik morgen aan ga geven dat ik hem dan liever thuis hou. Ik ben immers nog niet aan het werk en het voelt helemaal niet goed Guido weg te brengen naar iemand die hem liever niet meer heeft. Lief aanbod trouwens Sweet, ben alleen bang dat ik zelf dan alleen maar heen en weer aan het rijden ben. Ben ik net thuis, mag ik alweer weg om hem op te halen!

Ik ga een nieuwe poging wagen met een nachtje weg. Met een vriendin ga ik naar het foute feest en blijven na afloop in een hotel overnachten. Ben benieuwd hoe het dan gaat!
Ongeduld: Ja dat kan ik me voorstellen dat je Guido dan liever helemaal niet meer daar brengt. Dat zou ik in jouw geval ook niet doen. Wat heeft het voor nut als hij daar went en het blijft toch niet zo?

Ik hoop van harte dat je snel een fijne en goede oplossing hebt meis.

En dat van die uitkering wist ik niet bij een 0 uren contract.

Ben alleen bang dat ze geen zwangere aannemen maar afijn...niet geschoten altijd mis he?

Blink: Ja er is bij jou ook nogal wat gebeurd he? Hoop ook voor jou dat je een oplossing vindt.

Ben er zelf ook wel een beetje over aan het piekeren...

Echter ik was afgelopen vrijdag bij een kennis die 7 weken geleden bevallen is van haar eerste kindje en die moet over 3 weken alweer werken en heeft ook nog niet alle oppas geregeld. Het is ook zo moeilijk soms als je niet alle mama's en tante's en zussen in je buurt hebt. En meestal hebben die ook hun eigen werk nog.

Dus wij hebben besproken dat we elkaar misschien kunnen helpen.

Tinkerbel: Hoe gaat ie?? Duim duim duim........

Zaza: Al bijna verlof meid? Zou denk ik in jouw geval wel welkom zijn he? Kun je wat rustiger aan doen met je buikkie.

Harley en Bloem: Niet opgeven meiden he? Dikke hug!

Nadine: Hoe was je weekeinde meis? Lekker van genoten?

Ik hoop niet dat je door het onweer weggeknald bent

Tjee het ging hier lekker tekeer in ieder geval.

B80: Hoe is het??? Jeetje wat gaat het snel ineens zeg!!

Hoop je nog te lezen en zo niet...zet hem op meissie heel veel sterkte en succes!

Utah: Hoe is het met jou en je kleine Timmetje??
Ongeduld, balen zeg! Misschien ergens wel begrijpelijk van haar kant, maar vind het toch niet helemaal netjes. Hoop voor jullie dat je snel een andere oplossing gevonden hebt. Klote, want het liep eigenlijk net lekker toch?

Sweety, gewoon solliciteren en kijken wat er gebeurt. Zou wel makkelijk zijn ivm met opvang straks.

Blink, wat ongelooflijk vervelend en erg dat je het elke nacht naar voor je ziet. Hoop dat je het toch een plekje kan geven zodat je je snel wat beter voelt.

Opvang hier wordt misschien ook wel een klein probleempje, heb nog niets geregeld omdat het met mn werk allemaal nog niet duidelijk was en is. Weet wel nu dat mijn contract verlengd wordt, maar hoe en wat precies weet ik niet. Heb nu voor as woensdag toch maar opvang regelen in mn agenda gezet.

Riep ergens begin vorige week nog dat het zo goed ging, geen buikpijn meer. Acuut dinsdag en woensdag veel buikpijn gehad. Van het weekend ook even. Het hoort er toch een beetje bij blijkbaar. Nog twee lesweken en dan nog 2 weken toetsen en vergaderen. Dan zit het er voorlopig op!
Nadine, ik heb even een vraagje voor jou.

Wat is het eetschema van Nick nu?

Ik kreeg van een vriendin te horen dat Vincent toch echt te weinig opvolgmelk drinkt, maar hij doet het goed op 1 fles s'morgens. We moesten van cb ook s'avonds na het avondeten een fles geven, maar daarna moest hij steeds zo ontzettend spugen dat ik hem eraf gehaald heb. Vincent eet het volgende:

'07.00 uur 210 cc met 7 schepjes

10.00 uur fruit

12.00 uur 2 broodjes met beleg dit dip ik in melk

14.30 uur koekje met diksap

17.00 uur warm eten + yoghurt

Tussendoor voldoende diksap/ water/ roosvicee

Na het avondeten gaat hij heerlijk in bad en tegen 18.15 uur is hij echt erg moe en gaat dan op bed en slaapt heerlijk door.

Ik weet nu niet meer wat van het cb "moet", maar ik heb pas met 2 weken een afspraak.

Ben zo benieuwd wat Nick eet.
Blink, Nick z'n schema is als volgt:

08.15 bordje pap van 180cc water + 6 schepjes melk + pap

09.30 fruit

12.30 1 snee brood met beleg (eet hij gewoon op zonder dip)

13.15 fles melk (180 cc + 6 schepjes melk) (hiervan laat hij wel eens staan)

16.00 liga/ soepstengel/ rijstwafel + drinken (water/thee/diksap)

17.30 warm eten + 60 cc yoghurt

18.45 fles 180 cc + 6 schepjes melk (nachtvoeding) (de laatste tijd hoeft hij met warm weer soms geen fles meer of laat veel staan)

Ik denk zelf dat die laatste fles ook nog wel nodig is, zeker omdat je smiddags ook al geen melk meer geeft. Ik denk dat hij gewoon 3 flessen per dag moet hebben. Lukt die derde niet a la, maar één fles is volgens mij echt te weinig. Ik zou echt ff het CB bellen en niet 2 weken wachten.

Ik hoor het wel van je, ben erg benieuwd.

Liefs Nadine
He meiden!

Is het bij jullie ook zo broeierig? Gister was het hier gewoon 30 graden! Echt te warm. Guido heeft alles bij elkaar misschien een uurtje geslapen, dus ik denk dat ie dat vandaag wel weer gaat inhalen. Hier rommelt het wel op de achtergrond, dus ik denk dat er een fikse onweersbui aan zit te komen.

Sweet: Gewoon die brief versturen! Je zou de eerste niet zijn die wel zwanger wordt aangenomen! Ik duim voor je!

Zaza: Gefeliciteerd met je contractverlenging! Ik hoop dat je de opvang goedkunt regelen. Ik weet niet of de wachtlijsten bij jullie lang zijn?

Blink: Lastig he, dat eten van die kleintjes! Ik ben me er nu ook een beetje in aan het verdiepen. Ik wil tot 6 maanden wachten ivm onverklaarde darmproblemen in de familie. En ik denk dat ik de Rapley methode (dus stukjes broccoli, komkommer etc) ga beginnen. Ik heb het boek "eten voor kleintjes" gelezen en dat sprak me wel aan. Nadeel is wel dat je je helemaal overgeeft aan het ritme van je kind, dus het kan zijn dat Guido er langer over doet om de bv af te bouwen. Maar juist dat natuurlijke ritme spreekt me ook weer aan.

Het onweer is inmiddels losgebroken, ik hoop dat het de broeierigheid een beetje verjaagd. Ben ook benieuwd hoe kleine man het vind. Tot nu toe slaapt ie gewoon door!
Hoi Nadine,

Je hebt helemaal gelijk hoor. Net even met cb gebeld en ik gaf inderdaad te weinig. Je wordt er soms gewoon zo onzeker van. Dan hoor je weer dit of zeggen ze weer dat. Komt er nog eens bij dat Vincent echt een grote stevige jongen is, dus ik dacht dat nog meer flesvoeding erbij echt teveel was. Dus nu laat ik 1 broodje vallen en maak een fles van 150 cc. Ik zal dan wel zien wat hij daar zo van opdrinkt. Hij moest ongeveer tussen 300 / 400 cc flesvoeding drinken. Bedankt in ieder geval!
Blink, toevallig ben ik vanmorgen naar het CB geweest en omdat Nick ook wel eens 'n fles of gedeeltes daarvan laat staan, heb ik ook maar eens even geïnformeerd.

De arts zei dat hij het liefst 3 flessen, maar minimaal 300 ml opvolgmelk binnen moet krijgen, maar ik mocht bijv. ook meer yoghurt geven en minder melk in fles 3.

Nick was nu 72 cm, woog 9400 gram en had een hoofdomtrek van 45,6 cm. Hij ligt met alles mooi op de gemiddelde curves, dus ik klaag nergens over. Hij eet goed, hij slaapt goed, is vrolijk en gewoon een heerlijk ventje! (sprak de trotse moeder...)

Ik ga nu weer ff aan het werk en reageer later of morgen wel weer op iedereen. Moet morgenvroeg naar de tandarts om een kies te laten vullen dus denk dat ik dan de rest van de dag niet al te veel zin heb in allerlei activiteiten en gewoon lekker thuis achter de pc duik met m'n verdoofde gezicht....

Groetjes Nadine
Hoi Nadine,

3 flessen lukt hier echt niet, maar ben nu zeker van plan 2 flessen te geven. Dan krijgt hij zeker die 300/400 cc binnen.

Wat mooi dat Nick zo goed op de gemiddelde lijn zit.

Vincent was vorige keer (7 april) al 70 cm en 9450 gram.

Nick is een maand ouder dan hem. Daarom maakte ik me ook een beetje druk. Ik heb toen wel gevraagd of hij te dik was, maar dat was zeker niet zo. Gewoon een gezond mollig ventje zei ze toen. Hij lijkt ook niet te dik hoor, maar hij groeit gewoon erg goed en is best wel lang. Sommige mensen schatten hem al een jaar!! Dat vind ik helemaal niet leuk, want ik krijg alleen maar te horen, jee 8 maand wat is hij groot! Tja, daar kan ik ook niets aan doen. Ben dus benieuwd wat hij met 2 weken is.

Veel succes bij de tandarts morgenvroeg!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven