regent het al ergens?

19-06-2013 08:40 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk hoopvol naar buienradar... Ik heb zelfs de lamellen zonwering iets opengezet voor een eventueel mooi spektakel...
Nee, hoor in de verte wat gerommel volgens mij. Maar nog geen regen.
In Rijswijk viel net wat regen.
haha, nee hier regent het nog niet.

Van mij mag het ook wel gaan regenen, vind dat met deze temperaturen wel lekker.

Maar eigenlijk wil ik dat eerst even de zon doorbreekt om de was droog te maken die ik buiten heb hangen.
Ik zit ook te wachten ze zeggen tot 10.00 dus het mag wel opschieten
Omgeving Eindhoven vanaf 8 uur flinke regen en onweer .

Binnen 25,5 graden .
Kan je zien op de buienradar hoelaat het ongeveer bij Amsterdam gaat regenen? Ik moet vanmiddag nog naar de supermarkt voor kattengrit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 juni 2013 @ 08:45:

Kan je zien op de buienradar hoelaat het ongeveer bij Amsterdam gaat regenen? Ik moet vanmiddag nog naar de supermarkt voor kattengrit.Buienradar gaat maar tot 3 uur vooruit, dus moet je nog ff wachten tot ongeveer 10 uur.
Ohhh, ik zit echt te wachten op regen. Niets lekkerders dan tropisch warm, regen en noodweer. Ga meteen naar buiten als het begint.
PS: hier, omgeving A'dam nog droog maar dreigend en spaans benauwd. Maar mij hoor je niet klagen over de warmte.
Ik hoor de eerste regen. Net alleen donder maar die is weer weg.

Bij breda trouwens.
Hier in Eindhoven stortregen en onweer.
Hier regen en een hoop gedonder. Niet zo fijn, want ik moet dadelijk naar buiten met baby...
quote:roodpaars schreef op 19 juni 2013 @ 08:46:

[...]

Buienradar gaat maar tot 3 uur vooruit, dus moet je nog ff wachten tot ongeveer 10 uur. Ok, dan hou ik jouw postings wel in de gaten, zie dat jij ook uit die buurt komt
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 juni 2013 @ 08:45:

Kan je zien op de buienradar hoelaat het ongeveer bij Amsterdam gaat regenen? Ik moet vanmiddag nog naar de supermarkt voor kattengrit.Ga dan nu buuf. Met een uurtje is het hier denk ik.
In de buurt van Eindhoven is het stortregen en onweer en bliksem.

Ik vind regen wel oke, dat is goed voor mijn gras en plantjes maar donder en bliksem vind ik altijd een beetje eng. Mijn katten ook dus ik zit even boven op zolder bij ze te forummen.
quote:olivia1 schreef op 19 juni 2013 @ 08:49:

Hier in Eindhoven stortregen en onweer.Yep,ik liet net gewoon bijna mijn theebeker uit mijn handen vallen door die klap...
En dit is niet fijn want moet nu eigenlijk weg op de fiets naar mijn werk.
Bij Utrecht nog droog..
Midden beginnen nu de eerste dikke druppels te vallen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Star schreef op 19 juni 2013 @ 08:55:

[...]

Ga dan nu buuf. Met een uurtje is het hier denk ik.

Aiii. Nu ga ik niet redden buuf. Komt iemand zo. Vanaf half 2 kan ik pas weg.

Benauwd is het he! Ik kan vanwege de katten ook nog geen eens een raam open doen. Hoewel dat ook denk ik niets oplost.
Hier in Breda begint het te regenen.
Buienradar is overbelast lijkt het wel. Kan iemand voor me zien hoe laat het in Leiden begint? Moet zo weg met uk en twijfel tussen fiets en auto
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
@meylene

Mogen de katten niet los naar buiten?

De mijne niet in ieder geval, maar voor de deur staat een deel van een ren. En dan zit ze daar voor een beetje naar buiten te kijken.

Misschien kun je iets voor het raam zetten?
Yep, hier regent het ook flink.. Noord-Brabant./.

moet de hond uitlaten.. maar ze zal nog even geduld moeten hebben.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven