Mode & Beauty alle pijlers

Ernstige kledingflaters?

19-06-2013 08:26 736 berichten
Wat vind jij kledingflaters?

Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik zag vanochtend zo iets ernstigs: een jonge dame, lelijk geblondeerd haar, veel blingbling en een hele lage heupbroek: tot zover viel het best mee maar...onder die heupbroek droeg ze een stringbody zodat je aan de zijkanten een groot stuk overhangend bloot zag, daarover een heel kort leren jasje. Echt, ik kon een glimlach niet onderdrukken en was niet de enige zag ik om me heen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 19 juni 2013 @ 10:59:

[...]

Driekwart broeken zijn negen van de tien keer en bij negen van de tien mensen lelijk.

nee hoor,

bij tien van de tien
quote:lilalinda schreef op 19 juni 2013 @ 11:15:

[...]

nee hoor,

bij tien van de tienJe hebt een punt
Wat ontzettend jammer van je tante, Sopsi. Want het lijkt er dus inderdaad echt op dat men de trots haalt uit het feit dat men een 34 of 36 aan kan, niet om hoe het eruit ziet of dat het lekker zit.
Ben ik de enige die dit vreselijk vind?

quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 08:47:

Zittend op een terrasje in de stad waar heel veel mensen voorbij lopen, valt het me steeds weer op, de Nederlandse vrouw is de slechtst geklede vrouw ter wereld.

Ik krijg er regelmatig pijn in de ogen van.Klopt helemaal. De Nederlandse vrouw gaat vaak voor het comfort.
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 11:25:

[afbeelding]Neeeeeeeeee zeker niet. Ik vind dat echt idiote rokken.
quote:Louise70 schreef op 19 juni 2013 @ 11:03:

De Nederlandse vrouw en dan met name 50 plus loopt er meestal verschrikkelijk bij! Het leven is met vijftig niet voorbij hoor, dan denk ik mens kijk eens in de spiegel.. De jeugd gaat meestal wel leuk gekleed met setjes en sjaaltjes en leuke combi's.

Ik voel me niet aangesproken. Het had wel gekund. Want vrouwen boven de 50 doen het nooit goed. Driekwart broek, fout. Legging met een iets leuks erover, fout. Spijkerbroek, fout. King Louie jurkje, fout. Kokerrok, fout. Enz, enz enz.

Ik zie trouwens vaker jeugd die voor lul loopt dan vrouwen boven de 50.
quote:Aminah schreef op 19 juni 2013 @ 11:28:

[...]

Ik voel me niet aangesproken. Het had wel gekund. Want vrouwen boven de 50 doen het nooit goed. Driekwart broek, fout. Legging met een iets leuks erover, fout. Spijkerbroek, fout. King Louie jurkje, fout. Kokerrok, fout. Enz, enz enz.

Ik zie trouwens vaker jeugd die voor lul loopt dan vrouwen boven de 50. Had er al niet op gereageerd.
quote:tartufone schreef op 19 juni 2013 @ 11:25:

[...]

Klopt helemaal. De Nederlandse vrouw gaat vaak voor het comfort.Tja, veel vrouwen vinden het wel praktisch als ze normaal kunnen bewegen in kleding. Raar he?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:NYC schreef op 19 juni 2013 @ 11:23:

Wat ontzettend jammer van je tante, Sopsi. Want het lijkt er dus inderdaad echt op dat men de trots haalt uit het feit dat men een 34 of 36 aan kan, niet om hoe het eruit ziet of dat het lekker zit.Precies, zo jammer!
quote:Sopsi schreef op 19 juni 2013 @ 10:00:

Amarna Was natuurlijk ee kwestei van tijd tot ik je in dit topic tegen zou komen

Ik heb iets tegen voeten. Vind het verschrikkelijke dingen maargoed, in de zomer moet je er soms toch tegenaan kijken. Kan het ook niet helpen, ik zie het altijd. Hoeveel moeite is het om je voeten gewoon in te smeren voor het slapengaan en je nagels netjes te vijlen/lakken denk ik dan

Hi sopsi!

Is het fobie of een fetish dat mijn blik altijd getrokken wordt naar voeten met geel gekloofde eelthielen en lange teennagels met zwarte randjes en een veegje nagellak van vorig jaar?

Ik heb wel echt een fobie voor lange vingernagels. Van die heel lange met schilderijtjes en edelsteentjes of van die vierkante witte acryldolken. Ik wil er niet door aangeraakt worden. Soms willen cassieres met lange nagels me geld in mijn hand uittellen. Dan vraag ik of ze het alsjeblieft neer willen leggen. Ik griezel er van.

Maar dat heeft niets met modeflaters te maken, maar is een basale angst, zoals een ander bang is voor slangen.
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 11:25:

[afbeelding]Ik zag er gisteren iemand mee lopen. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden.
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 11:29:

[...]

Had er al niet op gereageerd.Ik ben niet zo verstandig
Aminah en Cateautje, ben wel benieuwd naar wat jullie zoal dragen dan
quote:lilalinda schreef op 19 juni 2013 @ 10:40:

is de Kuitbroek al genoemd?

7/8e is dat geloof ik.

Staat werkelijk niemand!!!Dan ga ik maar snel terug naar huis nu om wat anders aan te doen
Ik heb een leren tas gekocht en vind hem geweldig. Ik ben 51 en dacht dat ik wel iets goed had gedaan, maar het blijkt een 50+ modeflater. Wat vinden jullie?

Dan maar zo. Die met die oranje onderkant.

http://www.vanharen.nl/NL ... +hale+berry&submit=Zoeken
Niks mis met die tas. Maar goed, ik ben niet zo van de tassen, misschien is het wel een ontzettende modeflater.
Ach ik loop er vandaag zelf echt verschrikkelijk bij. Ik heb een verschrikkelijk lelijk jurkje aan (goedkoop, zie je ook, simpel stofje, lelijke kleur). Volgens mij heb ik het nog nooit gedragen. Ik ben momenteel zwanger en heb helaas weinig (schoon) wat nog een beetje comfortabel zit met deze warmte en helaas heb ik wel meer last van de warmte. Gelukkig hoef ik de deur niet uit, alleen om dochter even van school te halen.

Zelfde geldt op het moment voor schoenen. Ik heb gewoon geen schoenen die nu goed zitten. Ik kan geen hakken meer aan, dat trekt mijn bekken echt niet, maar ik heb ook geen mooie platte schoenen. Heb al gezocht naar leuke schoenen, maar niets zit goed (of te breed of met hak) en ik heb ook een schimmelnagel die ik niet weg krijg (mag nu ook veel niet gebruiken), dus slippers zien er ook niet uit.

Tja kies nu toch maar voor comfort hoor. Ik moet sowieso nog nieuwe positiekleding kopen, vorige keren in een andere tijd zwanger en nu net iets zwaarder begonnen.

Sowieso kan ik me er niet zo druk om maken als sommigen hier geloof ik. Ach ja, ieder z`n ding.
quote:Star schreef op 19 juni 2013 @ 11:37:

Aminah en Cateautje, ben wel benieuwd naar wat jullie zoal dragen dan Ik draag altijd rokken, net boven de knie of net iets ondeugender, maar zeker niet te kort, met een blouse er over of een t-shirt met lange mouwen. Draag zoveel mogelijk vrolijke kleuren.
quote:Louise70 schreef op 19 juni 2013 @ 11:03:

De Nederlandse vrouw en dan met name 50 plus loopt er meestal verschrikkelijk bij! Het leven is met vijftig niet voorbij hoor, dan denk ik mens kijk eens in de spiegel.. De jeugd gaat meestal wel leuk gekleed met setjes en sjaaltjes en leuke combi's.Beetje kort door de bocht. Mijn collega''s hier zijn allemaal tussen de 45 en 60 en zien er stuk voor stuk prima. uit. Sommigen heel modieus, anderen wat klassieker, maar altijd flatteus. Ik krijg heel vaak complimenten dat ik er leuk uitzie. Ondanks mijn grotere maat en mijn grijze haar.
Aan kleding hangt een prijskaartje, geen leeftijdskaartje.
quote:Star schreef op 19 juni 2013 @ 11:37:

Aminah en Cateautje, ben wel benieuwd naar wat jullie zoal dragen dan

Ik heb nu een witte broek aan met wit hemdje en perzikkleurig shirt erover heen.

Foute boel denk ik
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 11:43:

[...]

Ik draag altijd rokken, net boven de knie of net iets ondeugender, maar zeker niet te kort, met een blouse er over of een t-shirt met lange mouwen. Draag zoveel mogelijk vrolijke kleuren.Vrij klassiek dus?
quote:Aminah schreef op 19 juni 2013 @ 11:45:

[...]

Ik heb nu een witte broek aan met wit hemdje en perzikkleurig shirt erover heen.

Foute boel denk ik

Ik vrees het ook, maar je schoenen kunnen het nog goedmaken.

Als je Crocs zegt ben je af
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 11:38:

Ik heb een leren tas gekocht en vind hem geweldig. Ik ben 51 en dacht dat ik wel iets goed had gedaan, maar het blijkt een 50+ modeflater. Wat vinden jullie?

Dan maar zo. Die met die oranje onderkant.

http://www.vanharen.nl/NL ... +hale+berry&submit=Zoeken

Wie heeft bepaald dat dat een 50+ modeflater is?

Ik vind het een leuke tas maar ik ben ook 50+ dus heb er geen verstand van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven