regent het al ergens?

19-06-2013 08:40 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk hoopvol naar buienradar... Ik heb zelfs de lamellen zonwering iets opengezet voor een eventueel mooi spektakel...
Zuidelijk puntje van Flevoland stelt het nog niks voor, lichte regen, 3 keer gerommel gehoord en verder niks. Het is wel donker buiten dus wellicht dat "het" nog gaat gebeuren...

Ik hou best van warm weer maar dit is plakkerig en niet fijn.
quote:missmonroe schreef op 20 juni 2013 @ 15:32:

Ook in een rijtjeshuis/bewoonde omgeving?

Daar zijn toch bliksemafleiders??

Ja. Die staan meestal op de toren van de kerk.

Ik vind het ook wel lekker. Auto gratis gewassen. Da's altijd fijn. En de natuur frist er ook zo lekker van op.

Ik heb gelukkig vanmorgen mijn verstandige schoenen aangetrokken. Voor als ik straks naar huis moet en het is nog niet droog.

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:roza34 schreef op 20 juni 2013 @ 15:14:

[...]

Wij snappen elkaar.

Vind jij het ook altijd zo lekker spannend als het eerst heel hard gaat onweren en daarna pas gaat regenen?

Ja, vind ik prachtig! Daarna flinke plensbui met wat spooklichten.

Ga zo even de katten van benen gooien en naar buiten. Gaat nog niet hard genoeg hier.
quote:merano schreef op 20 juni 2013 @ 15:37:

Ik vind het ook wel lekker. Auto gratis gewassen. Da's altijd fijn. En de natuur frist er ook zo lekker van op.

Ik heb gelukkig vanmorgen mijn verstandige schoenen aangetrokken. Voor als ik straks naar huis moet en het is nog niet droog.

[img]http://d1535dk28ea235.cloudfront.net/pr ... lops_0.jpg[/img]Haha!
Ik wil ook heftig onweer!
Het onweert én plenst hier al sinds 13.20 uur. Holy Mozesssss. Kedeng!!
Achterhoek calling, trouwens: zie mijn post hierboven
Lichte regen is een heuse regenbui geworden, nu nog onweer...
quote:hans66 schreef op 20 juni 2013 @ 15:26:

Een vraagje. Ik heb Buienradar op mijn iPad. Maar de Buiengrafiek werkt niet. Waarom niet?Buienradar heb ik eraf gegooid. Het is trouwens toch niet zo goede app. Ik ga voor Weeronline. Als Buienradar beter werkt, zet ik dat er weer opnieuw op.
World of Warcraft: Legion
quote:merano schreef op 20 juni 2013 @ 15:37:

[afbeelding]Nu maar hopen dat ze niet de andere kant op zwemmen dan waar jij naar toe wilt lopen!
In Leeuwarden regent het en dondert het wat.

Ik ben blij dat ik op tijd thuis was voordat ik helemaal nat zou worden van de regen
Nou, hier in 020 was er wat regen, maar het is alweer weg. Zou het hier echt bij blijven?
Hier ook en nog steeds warm gelukkig!
Omg Waalwijk schijnt de zon, en het is warm. Vanmiddag wel een beetje regen gehad.
Okay... ik was even bij mijn ouders, dus ben ik een tijdje niet op het forum geweest.

Hoe is de dag vandaag verlopen. Tegen 13:00 geloof ik begon het ineens keihard te regenen! Na een uur ongeveer regende het nog door maar dan wat minder hevig. De temperatuur is niet hoger dan 26 graden geweest, maar het was stikbenauwd. Na het werk, laat in de middag, fietste ik naar mijn ouders en het regende nog steeds.

Een bezoeker (of het is een collega van een andere locatie, maar ik herken ze dan niet altijd) zei dat hij in de buurt een harde bliksemknal heeft gehoord. Hij schrok zich lam. Daarna wou hij zijn mobiel pakken maar die deed het niet. "Die klap zal de mast hebben geraakt die voor mobiel en internetverkeer zorgt," vertelde hij mij.

Laat in de avond, dus ongeveer een uur terug was de regen allang opgehouden. Het was niet benauwd meer, maar als ik zweet, blijf ik zweten totdat ik ga douchen; wat ik uiteraard zojuist gedaan heb.

Op het nieuws werd verteld dat er delen van Twente last hadden van wateroverlast. Dat zal in Hengelo en in Enschede zijn geweest, maar de route die ik gelopen heb van station naar huis was een route zoals altijd. Ik heb geen vreemde dingen door wateroverlast gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven