Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
quote:Rua-Red schreef op 24 juni 2013 @ 12:05:

Ik HAAT chocola!

Hier kan ik me hartgrondig bij aansluiten!

Zit nu al weer een tijdje vast in 79 en dat komt door die *&$#@@#) chocola!
Ik denk dat 65 mijn ergste level was tot nu toe, vond het gewoon Echt Niet Leuk en uiteindelijk een lollyhamer gekocht.

79 en 97 waren voor mij wel oke. En 102 had ik in één keer.

Wat Akakia al zegt, soms zit je het met een half oog te spelen en dan heb je hem ineens!

Inmiddels op 120. Maar geen levens meer en mijn lunchpauze is inmiddels ook wel voorbij, dus vanavond weer...

Ik vraag me trouwens af of dit spelletje sommige mensen beter af gaat dan anderen. Mensen met beter ruimtelijk inzicht (?) of zo. Ik kan bijvoorbeeld maar moeilijk inschatten wat er gebeurt als ik een onderste rij weghaal, anderen kunnen dat wellicht makkelijker?
Yessssss, 97 gehaald!!! 1 ster en niet ver boven 100.000, maar dat maakt me niet uit

Mijn tip voor Sopsi en eventueel anderen die er ook problemen mee hebben: niet te veel stressen van de bommen, zoveel mogelijk speciale snoepjes maken en allemaal samen laten knallen
Ik kan ook niet inschatten wat er gaat gebeuren Rua, maar mijn ruimtelijk inzicht is dan ook matig ontwikkeld

Ik heb level 117 gehaald, klagen hier helpt dus echt!

Ladida, goed gedaan! Nu lekker doorstomen tot 102, dat is dan ook weer een lastige!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Yay, net op 123 aangekomen. Maar eerst even kinderen op bed gooien en sporten, moet ook gebeuren.

Gelukkig Akakia, dus jij doet ook eigenlijk maar wat?

Lekker dat jij ook 117 gehaald hebt!
Ik kan dat ook niet zo goed hoor, inschatten hoe het gaat vallen, mijn man kan dat veel beter, ik speel vooral snel en denk niet te veel na, soms moet dat wel om een level opgelost te krijgen maar vaak neem ik de tijd er niet voor en speel net zo lang tot het gelukkig valt
quote:Zespri79 schreef op 23 juni 2013 @ 22:29:

Ik heb een ander spelletje gedaan om 5 levens te kunnen krijgen + lollipops.. Maarre wel 5 levens... maar geen lollipops/hamers ...

Zit ook vast in level 65Lollyhamers komen ook wel. Dat duurt altijd wat langer.
odi et amo
Ik snap het ook even niet meer hoor. Ik krijg de wereld aan kleurtjes bij elkaar maar om er dan 5 van te combineren... nee. Dat lukt me niet. Er moet een logica achter zitten, met een beetje mazzel met de kleurtjes die je dan krijgt.

Al met al, ik zit dus nog steeds vast in 202.
quote:Ratteke schreef op 24 juni 2013 @ 22:08:

Ik snap het ook even niet meer hoor. Ik krijg de wereld aan kleurtjes bij elkaar maar om er dan 5 van te combineren... nee. Dat lukt me niet. Er moet een logica achter zitten, met een beetje mazzel met de kleurtjes die je dan krijgt.

Al met al, ik zit dus nog steeds vast in 202.

Bij 202 is het vooral een kwestie van goed opletten.

Kijk van welke kleur je veel snoepjes hebt. Speel dan met je gespikkelden zoveel mogelijk andere kleuren weg, dan wordt de kans dat je van die ene kleur een gespikkelde kunt maken groter.

Snap je?
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik ben nu alweer even op 105, die vind ik ook best lastig. 102 had ik gehaald zonder dat ik het doorhad ineens knalde alles kapot in de laatste beurt zonder dat ik in de gaten had wat ik deed
Hoe doen mensen dat die 2 of 3 weken in een level vastzitten?

Ik zit nu voor de 3e dag vast in level 79 en heb nu al neiging om mijn tablet het raam uit te gooien!
410:
quote:Rifkaa schreef op 25 juni 2013 @ 12:49:

Ik zit nu voor de 3e dag vast in level 79 en heb nu al neiging om mijn tablet het raam uit te gooien!

Heb je niet gelezen dat de tablet-verkoop enorm gestegen is de laatste tijd?

Zo doen wij dat dus: tablet uit het raam en dan een nieuwe kopen.

Ik had net level 204 in twee pogingen. Dat is toch wel even lekker.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Laat niet, als dank voor 't aangenaam verpozen

An error occurred, please try to re-login to facebook and try again later. Sorry for the inconvenience.

Mag ik even klagen over 147?

Fijn!
Schelden moet je Starshine, en vloeken. Dat helpt. Met klagen haal je je level niet. Tenzij je een Uitermate Beschaafde Tablet hebt
65 vond ik ook verschrikkelijk! Maar level 70 wint de hoofdprijs tot nu toe.. als je geen goede beginblokjes heb verspil je zoveel zet-beurten @*#E&@#&@&#. Iemand nog tips? Ik ga zo wel even cheats kijken
Ik kom er niet op. Hij blijft op 34% steken op de laptop. Bij jullie ook?
quote:Rifkaa schreef op 25 juni 2013 @ 12:49:

Ik zit nu voor de 3e dag vast in level 79 en heb nu al neiging om mijn tablet het raam uit te gooien! Let maar op, over een tijdje is de wegwerptablet volledig ingeburgerd, en onbreekbare ramen ook, allemaal door CCS
Waar ik ook geen !@#&@&*&@&# van snap is waarom die gestreepte snoepjes soms omhoog vliegen en soms opzij. Soms zet ik ze zo naast elkaar dat ik wil dat ie opzij gaat (en wat me dan ook logisch lijkt) en dan vliegt ie omhoog. Waaaaarom?!!
Oh never mind, ik heb level 70 toch verslagen!! Muahaha.
Elastiekje, als je een gestreept snoepje horizontaal creëert, dan gaat ie omhoog en verticaal opzij. Kun je het een beetje sturen in wat je kunt gebruiken.

Ik ben nu in 345 en heb ontelbare keren gedacht dat ik nu ging stoppen omdat ik écht vast zat, maar dan ineens kwam ik er toch door. Mijn motto is ondertussen dus maar gewoon dom door spelen...
Life is too short to waste time matching socks
Aaaah ik dacht dat het logisch was dat als je een horizontale combi had hij horizontaal ging en vice versa. Nouja, kan ik dit even onthouden, thanks!
Die wegwerptablet lijkt me wel wat!

Ideaal voor Candy Crushers! Ik geloof dat ik er dagelijks wel één zou verbruiken. In ieder geval zolang ik nog in level 79 zit!

Heb er al een paar keer zóóóó dichtbij gezeten, maar elke keer blijft die ene zelfde *&^$#$%^*%# jelly in het midden over!

Maar vandaag weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Dus onversaagd weer verder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven