Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
vrijdag 1 maart 2013 om 14:58
Ik heb een zwart kort vest van YOEK maat xxl
Langs de kraag zitten zwarte kraaltjes maar daar ben ik al flink wat van kwijtgeraakt in de wasmachine.Je kunt de kraaltjes eraf halen ,zitten er apart op of bijkopen in een kralenwinkel
Wie wil het ruilen?
ik hou van zwart/wit dus als je daarin iets te ruil hebt,ketting ed of diddle spullen etc
Langs de kraag zitten zwarte kraaltjes maar daar ben ik al flink wat van kwijtgeraakt in de wasmachine.Je kunt de kraaltjes eraf halen ,zitten er apart op of bijkopen in een kralenwinkel
Wie wil het ruilen?
ik hou van zwart/wit dus als je daarin iets te ruil hebt,ketting ed of diddle spullen etc
zondag 3 maart 2013 om 20:10
maandag 25 maart 2013 om 11:29
maandag 25 maart 2013 om 12:49
Harry potter deel 4 hardcover te ruil aangeboden voor de paperback versie hp nr 4 (graag nog wel netjes, geen ezelsoren oid, mijn hardcover is ook nog keurig)
Kado gekregen toendertijd en kon deze niet meer ruilen, de rest van de serie is paperback en het staat zo raar op deze manier
mail: nickname @ xs4all punt nl
Kado gekregen toendertijd en kon deze niet meer ruilen, de rest van de serie is paperback en het staat zo raar op deze manier
mail: nickname @ xs4all punt nl
zondag 14 april 2013 om 14:07
ElleMichelle, heb je een foto van dat vest?
Ik maak zelf sieraden dus iets in zwart kan ik absoluut wel regelen.
En ik weet niet wat voor kledingmaat je hebt, maar daar kan ik je misschien ook aan helpen.
Mijn mailadres is marelsmarels@gmail.com
Ik maak zelf sieraden dus iets in zwart kan ik absoluut wel regelen.
En ik weet niet wat voor kledingmaat je hebt, maar daar kan ik je misschien ook aan helpen.
Mijn mailadres is marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
donderdag 27 juni 2013 om 19:23
Ik zou graag willen kijken of iemand een groot bestek heeft om aan de muur te hangen en daar vanaf wilt, en wil ruilen voor iets anders.
Ik las op oude topics wel dat vele mensen het kado hebben gekregen met kerst en er niet blij mee waren, maar nog niet een topic/MP gevonden dat ze het ook daadwerkelijk weg zouden willen doen.
Ik ben geen googlewonder maar zoiets bedoel ik, er is op een topic erover gemeld dat het maanden geleden te koop was bij Karwei maar op hun site kan ik helaas geen foto vinden dus ik doe het maar even met deze foto om een idee te geven;
Deze is wel heel groot, mag ook kleiner maar om even een idee te geven. En waarvoor te ruilen daar komen we wel uit denk ik. Ik woon zelf nabij Amsterdam. Mailen mag ook altijd op mylenevalerie@hotmail.com.
Ik las op oude topics wel dat vele mensen het kado hebben gekregen met kerst en er niet blij mee waren, maar nog niet een topic/MP gevonden dat ze het ook daadwerkelijk weg zouden willen doen.
Ik ben geen googlewonder maar zoiets bedoel ik, er is op een topic erover gemeld dat het maanden geleden te koop was bij Karwei maar op hun site kan ik helaas geen foto vinden dus ik doe het maar even met deze foto om een idee te geven;
Deze is wel heel groot, mag ook kleiner maar om even een idee te geven. En waarvoor te ruilen daar komen we wel uit denk ik. Ik woon zelf nabij Amsterdam. Mailen mag ook altijd op mylenevalerie@hotmail.com.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven