kaal scheren?
zondag 8 maart 2009 om 03:28
hey mede-forummers....
Ik denk erover om me kaal te scheren...
Ja mijn hoofd wel te verstaan...
Het lijkt me weer eens wat anders...
En lekker opvallend!
Zo kijken mannen/mensen tenminste naar mn kale kop inplaats van naar mn bagger figuur en mijn gebrek aan hout voor de deur!
Iemand hier weleens haar hoofd kaalgeschoren gewoon omdat ze er zin in had?
Ik denk erover om me kaal te scheren...
Ja mijn hoofd wel te verstaan...
Het lijkt me weer eens wat anders...
En lekker opvallend!
Zo kijken mannen/mensen tenminste naar mn kale kop inplaats van naar mn bagger figuur en mijn gebrek aan hout voor de deur!
Iemand hier weleens haar hoofd kaalgeschoren gewoon omdat ze er zin in had?
zaterdag 13 februari 2010 om 19:26
Lijkt me heerlijk - een gemillimeterd hoofd. Maar heb ik er niet de moed noch het hoofd voor.
Ik zou het zeker niet doen om aandacht af te leiden van andere zaken - juist de rest doet er meer toe nu je je niet meer kunt 'verbergen' achter je haardos. Het is en blijft een van de eerste punten die een mens in zich opneemt en ook erg beeldsbepalend is.
Ik zou het zeker niet doen om aandacht af te leiden van andere zaken - juist de rest doet er meer toe nu je je niet meer kunt 'verbergen' achter je haardos. Het is en blijft een van de eerste punten die een mens in zich opneemt en ook erg beeldsbepalend is.
dinsdag 16 februari 2010 om 20:28
quote:Moonlight82 schreef op 13 februari 2010 @ 20:31:
Hm.. idd... had ik niet gezien. Mij viel het vooral op dat er drie mensen gepost hebben die echt alleen maar hier gepost hebben. Vreemd.Mij valt het op dat er kennelijk mensen zijn die bij iedereen die een reactie post gaat kijken hoeveel reacties deze persoon eerder gepost heeft...
Hm.. idd... had ik niet gezien. Mij viel het vooral op dat er drie mensen gepost hebben die echt alleen maar hier gepost hebben. Vreemd.Mij valt het op dat er kennelijk mensen zijn die bij iedereen die een reactie post gaat kijken hoeveel reacties deze persoon eerder gepost heeft...