Vriend is kwijt

29-06-2013 04:06 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik post hier normaal nooit, maar ik moet echt even tips want ik ben bang dat ik anders gek word.

Mijn vriend zou vanavond naar een verjaardag gaan en daarna nog even uitgaan. Ik ben thuisgebleven, en ik heb rond 11 uur gesmst of ie het wilde laten weten als het na drieen zou gaan worden dat ie thuis zou komen. Mijn vriend weet dat ik anders snel ongerust word, dus hij zou nooit expres niks van zich laten horen.

Nu is ie dus nog niet thuis, en ook geen smsje of wat dan ook ontvangen. Ik heb hem al vijf keer oid geprobeerd te bellen en dan gaat zijn telefoon wel over, maar er neemt gewoon niemand op. Ik ben ondertussen echt ongeveer gek van de zorgen en ik heb echt even raad nodig over wat ik moet doen (rustig afwachten, mensen bellen, wat dan ook?) Al jullie tips zijn dus heel erg welkom!
Adem in,adem uit...

Dus hij zou sowieso uitgaan toch?

In een drukke cafe/disco hoor je de tel. niet...en hij heeft het vast heel gezellig met zijn maten.

Als het goed is,is alles nu dicht en hopelijk hoor je snel iets van hem!!
Prrrr, mauw miawwwww.
Kan me voorstellen dat je ongerust bent. Waarschijnlijk heeft hij het heelcer naar zn zin. Is hi alweer terecht? Heb je ne van zn vrienden? Zittten die op whatsapp? Zijn ze online geweest?
Is hij al thuis TO?
Hey, nee nog niet terug. Ik heb een vriend van hem gebeld maar kreeg voicemail. Ik heb verder geen smartphone dus ook geen WA...
Misschien is hij zijn telefoon verloren of is die gejat? Dat hij nog aan het zoeken is daarnaar, maar jou niet kan bereiken?

Hoe laat gaat de kroeg dicht waar hij meestal heen gaat?
Zeg maar Spijker.
Hij is naar het eindfeest van zijn studentenvereniging. Geen idee tot hoe laat dat is, 4 uur ofzo? Maar die maat met wie hij was is volgens mij al slapen, anders zou ie zijn telefoon niet uitgezet hebben.
Hij moet met de nachttrein uit Leiden komen, en er is er net weer een langsgekomen waar ie niet in zat... dus het is nu weer minstens een uur tot er weer een kans is :(
Ooohhh die feestjes kunnen lang duren. Geef em straks maar een knuffel en een tik op zn hoofd voor nu beetje afleiding zoeken. Is er wat spannends op tv?
Hmm misschien stomdronken blijven slapen bij een vriend!?
Ja weet je wat het is, ik kan me ergens voorstellen dat ie bij iemand blijft slapen, maar nauwelijks dat ie dan niks van zich zou laten horen. Maar goed idee, ik hou mezelf iig maar bezig en probeer de zorgen zo min mogelijk door te laten sijpelen
Goedzo!! Laat nog ff weten als ie terecht is!
Misschien gewoon batterij van zn telefoon leeg, en bij een vriend blijven slapen of nu onderweg? Als er iets ergs gebeurd zou zijn, zou iemand je toch wel hebben gebeld?

Waar ben je bang voor? Waarom ben je niet gewoon gaan slapen?
Zeg maar Spijker.
Wacht, je hebt om 11 uur dus al een sms gestuurd. En hij heeft helemaal niet geantwoord. Dan denk ik echt dat er iets met de telefoon is (kwijt, leeg, stuk) want anders zou hij toch wel eerder hebben geantwoord? En een verjaardag en daarna stappen, dan was hij om 11 uur zeker nog met vrienden. Zou er toen iets gebeurd zijn dan hadden ze jou toch wel iets laten horen?

Waarom maak je je zorgen?
Zeg maar Spijker.
Jo
anoniem_145663 wijzigde dit bericht op 30-06-2013 23:58
Reden: nope
% gewijzigd
Nou, hij heeft net gesmst en ik zag hem net ook (zwalkend) het station uitlopen, dus volgens mij is ie weer terecht :P heel erg bedankt voor de opbeurende woorden!
Gelukkig!
Fijn!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:willibrordfrequin schreef op 29 juni 2013 @ 05:30:

Je vriend ligt een of andere hockeysnol te rampetampen.altijd een geruststelling , deze bijdrages
Ga voortaan mee of in de zelfde plaats uit dan kan je samen naar huis zonder zorgen.

Hij zal vandaag wel hoofdpijn hebben
Serieus wat een gezeur.. Heb je je dus urenlang druk lopen maken en jezelf wakker gehouden voor helemaal niks.
27 mensen vinden dit leuk.
Heb je nou de hele nacht op het station gestaan?
Ik denk dat TO tegenover een station woont oid aangezien ze zei 'er kwam net een trein voorbij en daar zat hij niet in'.

Of dat hoop ik in ieder geval..
27 mensen vinden dit leuk.
Ja ze zei ook dat ze vriend zwalkend het station uit zag lopen. Bijzonder.
Tijd om afspraken te maken over sms'en en bellen tijdens "me" time...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven