Oogschaduw
zaterdag 29 juni 2013 om 23:23
Hallo Mensen..
Ik wou dus een oogschaduw voor het op stap gaan, alleen weet ik niet welke beter is. Namelijk de poedervorm of de iets stevigere gladde oogschaduw.. Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
De poeder valt er al snel af, en de gladde oogschaduw is denk ik als ik het warm krijg dat het gaat vlekken.
Ik wou dus een oogschaduw voor het op stap gaan, alleen weet ik niet welke beter is. Namelijk de poedervorm of de iets stevigere gladde oogschaduw.. Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
De poeder valt er al snel af, en de gladde oogschaduw is denk ik als ik het warm krijg dat het gaat vlekken.
zaterdag 29 juni 2013 om 23:28
Je kunt, zeker voor het uitgaan, beter voor poeder oogschaduw gaan. Bij crème schaduw heb je hele grote kans dat het gaat 'creasen'. Dus in je plooitjes gaat zitten. Wel is het belangrijk om bij poeder altijd een goede oogschaduwbasis (primer) te gebruiken. Als je die niet in huis hebt kun je je oogschaduw verankeren met een beetje gezichtspoeder er overheen. Veel plezier met uitgaan!
zondag 30 juni 2013 om 12:15
Mooie tips, maar bij mij verdwijnt de oogschaduw gewoon van mijn ooglid. Ik heb primer van Catrice, poederoogschaduw van Rimmel en poeder van Clinique. Links blijft het prima zitten, maar rechts hangt mijn bovenste ooglid naar beneden (over het bewegende ooglid), en daar zit dus na een paar uur niets meer op. Hebben jullie daar ook een trucje voor?
zondag 30 juni 2013 om 12:18
Een eyeshadow base is zeker aan te raden! Misschien ook een goeie en los budget: de wet&dry oogschaduwpalletjes van de Hema. Die kan je zowel nat als droog aanbrengen, als creme dus en als poeder. Dan weet je meteen wat het beste bij je past en hoef je het maar eenmalig aan te schaffen. Nat zijn ze iets feller (leuk voor uitgaan) en droog zijn ze overdag mooi en om te blenden.
zondag 30 juni 2013 om 14:55
Ik zweer bij Too faced Shadow Insurance of een paint pot van Mac. Alles, ook budget-oogschaduw (Catrice, Nyx), blijft prima zitten.
Wel netjes aanbrengen, goed blenden, beetje opbouwen in laagjes bijvoorbeeld.
De primer van Catrice ik niet, ik heb er ook eentje van MUA (4 pond ongeveer) en die is ook erg goed. Via internet te bestellen.
Wel netjes aanbrengen, goed blenden, beetje opbouwen in laagjes bijvoorbeeld.
De primer van Catrice ik niet, ik heb er ook eentje van MUA (4 pond ongeveer) en die is ook erg goed. Via internet te bestellen.
zondag 30 juni 2013 om 17:39