Wat doe jij vandaag?

30-06-2013 14:01 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat gaan jullie vandaag doen? Ik kijk ondertussen film op de iPad..

Wat doe jij t liefst op zondag

Totaal aantal stemmen: 18

Helemaal niks (39%)
Uitbrakken (17%)
Wandelen (6%)
Shoppen Geen stemmen
Op visite (6%)
Anders namelijk... (33%)
Tour kijken, wat administratiewerk doen en met m'n gebroken voet omhoog zitten.
Ik heb het rijk voor mij alleen vandaag. Dus ik heb tot 11 uur in mijn bed liggen stinken. Toen langzaam ontbeten. Tot 13 uur gelezen. Nu heb ik de Tour aanstaan terwijl ik forum (nog altijd in badjas) en ga vanmiddag op verjaardag
Ik heb de dag voor mezelf. Man is met zoon weg op visite. Ik heb dus een heerlijk middagje vrij!

Ben aan het forummen, kijk naar Investigation Discovery en ga zo over schakelen naar de Tour. Heb nu al een zak chips open en ga zo een peukje roken, stofzuigen ( en misschien dweilen, maar weet niet of ik daar zin in heb), ijsje eten en nog meer forummen.

Ik geniet.

En hoef ook niet te koken vanavond, want we eten patat! Wat wil een mens nog meer!
Wat een tour fans! Gisteren ook de finish gezien? Met de bus? En het verhaal erachter? Dat maakt de tour ook tot de tour vind ik, zulke verhalen
Ik zit nu met een enorme kater me enorm te ergeren aan de tv die belachelijk hard staat omdat vriend Formule 1 zit te kijken.

Maar straks mag ik gelukkig naar een o zo leuke familieverjaardag.

pfff..
Het liefst heb ik trouwens een drukke zondag, als man en zoon gewoon thuis zijn. Zoon speelt nogal slecht zelf, en wil vermaakt worden. Heb dan liever een druk programma dan een rustige zondag.
O ja en ik forum languit op de bank onder deken en met beker koffie
quote:Louba schreef op 30 juni 2013 @ 14:07:

Wat een tour fans! Gisteren ook de finish gezien? Met de bus? En het verhaal erachter? Dat maakt de tour ook tot de tour vind ik, zulke verhalen

Helaas niet! Dat is het dus, zoon is te jong om met mij voor de Tour te zitten en dat leuk te vinden. Ik mag blij zijn als ik aan het eind van de middag de finish kan zien!

Maar ja, een paar jaar verder en ik kan er weer voorzitten ( als ik vrij ben van het werk iig). Zoon is nu belangrijker.
beetje forum, beetje lezen, beetje lui.

Heb geen tv dus geen Tour, ga zo toch even kijken of hij live te volgen is op de laptop.
Pff scriptie afronden hopelijk Vanavond naar de bioscoop: Now you see me
Geen tour kijken, maar een Zweedse detective die ik gisteren heb opgenomen. Wil vriend nog overtuigen om naar de bios te gaan, maar weet niet of dat lukt.
Ik was van plan de hele dag aan een opdracht voor school te zitten, maar ik had hem om twaalf uur al af, dus nu heb ik lekker de rest van de dag voor mezelf! En de rest van de zomer trouwens ook, want met het inleveren van die opdracht is ook mijn zomervakantie begonnen :D
Succes elastiekje, ik ben met hetzelfde bezig. Alleen vandaag gaat ie nog niet af zijn, al ben ik er nu wel achter waarom mijn onderzoek relevant is, ik bedoel ik kan het nu zelf formuleren. Dat is een heel grote stap vooruit!

Louba, waarom was het eigenlijk? Finish meegekregen op de radio, we waren onderweg. Ik kon nog net meekrijgen dat er een bus was gecrasht, misschien groot woord, maar jij weet vast meer.
Aan het werk! 07:00 begonnen. Moet nog een uurtje.
Net een uur gefietst. Nu wisselen naar korte broek en lekker in de zon in de tuin.
Ik doe niet veel, beetje forummen, opruimen, de tour kijken, de was ophangen en weer op de bank zitten. Misschien dat ik nog een uurtje ga hardlopen, maar dat kan morgen ook wel.
Niets!! Wauw, voor het eerst in weeeeeeeken! Ik ben keihard aan het genieten
Cheery: vanmorgen te horen: de finish is in hoogte verstelbaar. Eerst wordt ie hoog gemaakt om alle bussen er onderdoor te laten. Na een bepaalde tijd mogen er geen bussen meer door, dan gaat de poort omlaag om de reclame en de finish mooi in beeld te krijgen.

De bus kwam na die tijd binnen en bleef hangen. Chauffeur was dus te laat, en de finish was al naar beneden. Chauffeur heeft een boete van 1600 euro gekregen. Wat een medelijden had ik met die man, hij zat er echt verslagen bij! Gelukkig nog op tijd goed gekomen! Maar je zag allemaal mannetjes als kippen zonder kop rondrennen, want het peloton was nog maar 16 km verwijdert van de finish
Net de utregse meidenloop (5 km) gelopen, nu uitgestrekt met snacks (oeps) op de bank voor de tv... Heb ik wel verdiend vnd ik zelf!
Studeren helaas! Nog twee hoofdstukken.
quote:Mango12 schreef op 30 juni 2013 @ 14:41:

Net de utregse meidenloop (5 km) gelopen, nu uitgestrekt met snacks (oeps) op de bank voor de tv... Heb ik wel verdiend vnd ik zelf!Knap hoor!
Parkpop
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Vanmorgen nog even thuis gewerkt, en nu zit ik lekker in de tuin met mijn laptop, een boek en een glaasje wijn! Mijn dochter speelt met een vriendinnetje hier in de buurt, Prince Charming is de deur uit, dus lekker rustig thuis!
quote:Bruja78 schreef op 30 juni 2013 @ 14:49:

ParkpopDoe mijn man en zijn neef de groeten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven