Ik wil schelden en mopperen!!!!!!!

02-07-2013 17:30 75 berichten
Er wordt, hoop ik, een pakketje bezorgd vandaag.

Ik zit al de hele dag voor de kat z'n viool te wachten en mijn hele dag is naar de maan.

Het was zulk heerlijk weer vandaag en had graag het huis verlaten voor nodige zaken.

Het is altijd hetzelfde met die figuren en het zou me niet eens verbazen als ze al twintig keer door mijn straat zijn gereden.

Ik krijg hier een sik van!!!!!!!

Zo, dat moest ik even kwijt.
quote:elninjoo schreef op 02 juli 2013 @ 17:54:

[...]

Is hier ook wel 'ns gebeurd, maar dan geeft ie 't alsnog af bij de buren dus dan heb ik 't ook diezelfde dag/avond.

Hier niet dus, want hier moet hij de moeite nemen om zich toegang te verschaffen tot het gebouw en, heel vermoeiend, de lift te nemen.

Jaja, het leven is zwaar.
quote:DieFetteElke schreef op 02 juli 2013 @ 17:55:

Oke ik heb te vroeg gemopperd . Storing of geen storing, mijn pakketje is net bezorgd!!

Dit vraagt om een welegemeende felicitatie.

Gefeliciteeeeeeerd.
quote:Cateautje schreef op 02 juli 2013 @ 17:57:

[...]

Dit vraagt om een welegemeende felicitatie.

Gefeliciteeeeeeerd. Dank je Cateautje:D Hopelijk is jouw pakketje ook snel gearriveerd!
Alle reacties Link kopieren
Ja, irritant is dat.

Hier wordt er al sinds vrijdag gewacht op een pakket van de apotheek. M'n vriend gaat nog niet dood hoor, maar het zou toch fijn zijn als al z'n spullen weer in huis zijn.

En bovendien is m'n geduld inmiddels wel op.
ik heb een hele lieve, vaste, bezorger, maar hij is er ook nog niet!! Ik wil NUUUU NUUUU NUUUU mijn pakketje
quote:ibby schreef op 02 juli 2013 @ 18:00:

Ja, irritant is dat.

Hier wordt er al sinds vrijdag gewacht op een pakket van de apotheek. M'n vriend gaat nog niet dood hoor, maar het zou toch fijn zijn als al z'n spullen weer in huis zijn.

En bovendien is m'n geduld inmiddels wel op.

Dit is echt heel erg.

Ik zit te wachten op zoiets onbelangrijks als kleding.
quote:Cateautje schreef op 02 juli 2013 @ 18:02:

[...]

Dit is echt heel erg.

Ik zit te wachten op zoiets onbelangrijks als kleding.Hahaha niks ergs aan hoor! Ik zit zelf ook te wachten op een pakketje, en ja, dat is ook kleding. En ik vind het bijna net zo irritant om daar op te moeten wachten als het wachten op die doos van de apotheek :-)
Nou voor alle mensen die vandaag een pakketje zouden moeten ontvangen. Hier ben ik hoor:

Maar Cateau, wat is dat nou? Een scheld- en moppertopic van JOU? En jij opent altijd van die zonnige zaterdagochtendtopics, waar ik altijd zeer van geniet, al reageer ik nooit.

Maar ik kan me je boosheid indenken hoor. Echtgenoot had ruim vóór mijn verjaardag een e-reader voor me besteld. Zou binnen 24 uur binnen zijn. Nou, ik kreeg hem een week na mijn verjaardag. Grrrrrr.

Veel sterkte, ik kom morgen nog even kijken hoe het gaat met de aflevering . Heb je die kleding trouwens voor iets speciaals nodig? Dan is het dubbel balen!
quote:elastiekje__ schreef op 02 juli 2013 @ 18:18:

Nou voor alle mensen die vandaag een pakketje zouden moeten ontvangen. Hier ben ik hoor:

[afbeelding]Elastiek!! Heb je daar geen smakelijke heer bij?
quote:sri schreef op 02 juli 2013 @ 18:19:

Maar Cateau, wat is dat nou? Een scheld- en moppertopic van JOU? En jij opent altijd van die zonnige zaterdagochtendtopics, waar ik altijd zeer van geniet, al reageer ik nooit.

Maar ik kan me je boosheid indenken hoor. Echtgenoot had ruim vóór mijn verjaardag een e-reader voor me besteld. Zou binnen 24 uur binnen zijn. Nou, ik kreeg hem een week na mijn verjaardag. Grrrrrr.

Veel sterkte, ik kom morgen nog even kijken hoe het gaat met de aflevering . Heb je die kleding trouwens voor iets speciaals nodig? Dan is het dubbel balen!Ik had het morgen aan gewild.
Zo, klaar met mopperen, tijd voor een lekker glas roosvicee, en het komt allemaal goed!

quote:Cateautje schreef op 02 juli 2013 @ 18:25:

[...]

Ik had het morgen aan gewild. Ah gatver, ik baal met je mee!
Durf het bijna niet te zeggen maar ik heb hier geregeld dat als ik niet thuis ben dat ze het op mijn werk afleveren, ja de postbodes kennen mij en werk ligt dichtbij met lange openingstijden

Ik blij en postbode blij
quote:sri schreef op 02 juli 2013 @ 18:34:

[...]

Ah gatver, ik baal met je mee!

En ik heb niks om aan te trekken. dat hebben wij vrouwen toch noohooit!!!?

Je mag wel wat van me lenen hoor

Alleen opsturen heeft weinig zin meer denk ik zo

Maar heb evengoed compassie met je nu......balen hè

Weet zeker dat je er morgen evengoed geweldig zal uitzien......scoor ik nu wat punten ?
quote:lavendelbleu schreef op 02 juli 2013 @ 18:47:

Je mag wel wat van me lenen hoor

Alleen opsturen heeft weinig zin meer denk ik zo

Maar heb evengoed compassie met je nu......balen hè

Weet zeker dat je er morgen evengoed geweldig zal uitzien......scoor ik nu wat punten ? +10
: Dank u , dank u,

Weet je al wat je nu morgen aan gaat doen ?
quote:lavendelbleu schreef op 02 juli 2013 @ 18:57:

: Dank u , dank u,

Weet je al wat je nu morgen aan gaat doen ?

Nee, dat wordt mijmeren voor de kast, alle combinaties voor het geestesoog langs laten glijden.

Er komt morgen veel water uit de lucht, dus we moeten overal op voorbereid zijn, dus dat wordt een harde dobber.
Postbode kan morgenvroeg ook nog komen.

Heb je nog een leuke regencape en regenlaarzen ?

Is het een belangrijk feest voor de hele dag of een dagdeel ?
quote:Cateautje schreef op 02 juli 2013 @ 19:00:

[...]

Er komt morgen veel water uit de lucht, dus we moeten overal op voorbereid zijn, dus dat wordt een harde dobber.Gewoon je mooiste regenjas aantrekken?

Hij is geweest. Het is binneeeeeen, jeej.

Helemaal blij.

Hij bood zijn excuus aan. Ze hebben achterstallige zaken vanwege die staking.

Zo, nu ben ik uitgemopperd.
quote:Cateautje schreef op 02 juli 2013 @ 18:02:

[...]

Dit is echt heel erg.

Ik zit te wachten op zoiets onbelangrijks als kleding. kleding is niet onbelangrijk. Kleding is belangrijk want je wordt er blij van. En dat is weer belangrijk. Punt.
quote:Cateautje schreef op 02 juli 2013 @ 19:09:

Hij is geweest. Het is binneeeeeen, jeej.

Helemaal blij.

Hij bood zijn excuus aan. Ze hebben achterstallige zaken vanwege die staking.

Zo, nu ben ik uitgemopperd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven