Mode & Beauty alle pijlers

suck it up shapewear

03-07-2013 20:50 13 berichten
Voor onder mijn trouwjurk zoek ik een alles-verzengdende, vrouw-ademen-doe-je-vannacht-maar-weer body (shapewear).

Ik kom vanalles tegen op internet, Spanx (duur!), Maidenform, Trinny & Susannah.

Ik heb zelf een shapewear-broekje van Action (vind ik niet fijn, rolt snel op), en een hemdje van de HEMA.

Ik zoek dus een body / slipdress, strapless.

Wij kan mij z’n favoriete merk / model adviseren?

(en nee, ik wil / doe geen torselet aan, ik vind ze vreselijk zitten)
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe ernstig het probleem is, maar waarom zou je jezelf op zo'n belangrijke dag als een rolmops in willen pakken? Is het niet veel belangrijker dat je je op je trouwdag comfortabel voelt i.p.v. ingebakerd? Ik besef me terwijl ik dit schrijf wel dat 'comfortabel' in die zin voor jou kan inhouden dat je er wat slanker uitziet

Ik heb zelf een hekel aan shapewear, dus ik heb verder geen tips, sorry! Kunnen ze je bij de winkel waar je je jurk heb gekocht niet verder helpen?
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Zou het miet aanraden heb zelf als bruilofstgast eens zo'n motorpak aangehad nou tijdens de receptie had ik hem al uit wat een verschrikking !

Vreselijk benauwd en zweterig bah !
In de zaak waar je jurk hebt gekocht? Ik heb zelf het jurkje van de Hema. Vind ik erg prettig, maar draag dagelijkse shapewear dus heb nergens last van.
De jurk is vintage, dus helaas kan ik 'm niet in de winkel kopen waar ik 'm heb gekocht! Sowieso verkopen ze in bruidsmodezaken voornamelijk torseletjes.

Ik draag ook dagelijks shapewear (hemdje), dus ik vind het ook niet onprettig zitten hoor!
Ok, cool bij de action heb je ook zo'n soort shapewear jurkje. Misschien om te passen of het wat voor je is? Zou voor onder een jurk niet voor een hempje kiezen zelf
Voor welke probleem zones wil je iets?
Triumph heeft heel erg goeie shapewear.

Ik heb de pure shaper body en de pure shaper onderjurk, ik kan ze aanraden. Ik heb ze in het zwart weet niet of ze ook in andere kleuren bestaan.
Your luck's about to change, cher.
quote:Zusenzoo schreef op 03 juli 2013 @ 21:41:

Voor welke probleem zones wil je iets?Ik zou graag een plattere buik willen, en een va va voom taille!
quote:LadyDarbanville schreef op 03 juli 2013 @ 21:46:

Triumph heeft heel erg goeie shapewear.

Ik heb de pure shaper body en de pure shaper onderjurk, ik kan ze aanraden. Ik heb ze in het zwart weet niet of ze ook in andere kleuren bestaan.Bedankt voor de tip, dan begin ik mijn zoektocht gewoon daar!
Triumph heb ik, strapless draagbaar. Strak en alles-gladmakend. Kostte 50 euro geloof ik, al vaak gedragen en gewassen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
http://m.vd.nl/dames/ling ... 4n_aid=6768&s2m_channel=6

Zoiets, in t wit.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik ben Maidenform fan. De taillevormer en de waistnipper vind ik superfijn, krijg je echt een mooie taille en platte buik van.

Dat zou ik doen als het model van je jurk uitlopend is.

Als het meer een kokermodel is kun je kijken naar een onderjurk of hoog broekje, zodat het allemaal wat gladder is, maar die hebben (bij mij althans) stukken minder effect op het platmaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven