December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
@ Mette, hoe is je moeder er zelf onder trouwens? Is ze positief ingesteld of zit ze snel bij de pakken neer??? Als jij ook maar enigszins op haar lijkt is het een heel positief mens. Nogmaals een hele dikke

Hier is er ook niets oranjes te bekennen trouwens. Heb er zelf ook niet zoveel mee dit jaar, ben meer met andere dingen bezig.

@ A1mee, ondanks die 5 kilo heb ik echt een gigantische buik hoor. Tenminste dat hoor ik om me heen... Mijn zus zegt nu heel lief, eerst komt er een buik en dan pas komt Indian Vorige week mijn buikomvang gemeten en die kwam toch echt op 110 cm Maar het zit wel allemaal bij mijn buik, dat vind ik toch wel lekker! Hoop dat jullie een lekkere middag hebben gehad! Dus het gaat echt weer waardeloos met je bekken? Ben je nog wel aan het werk dan? Pas goed op jezelf en op Frits

@ Knorretje, wat goed he dat Joeri aangeeft als ie geplast of gepoept heeft! Geeft wel aan dat ie zich er in ieder geval van bewust is. Stijn geeft geen kik, ook niet als ie een flinke poepluier heeft dan gaat ie gewoon vrolijk door met waar ie mee bezig was. Maakt hem echt niets uit... Zodra de kleine er is zal ik René opdracht geven om dat hier te posten! En ik zal sowieso een mobiel nummer van Hangmoeders afplukken, voor als het toch in het ziekenhuis gaat eindigen. Maar ik hoop echt dat het dit keer een thuisbevalling wordt!

Straks komt er een vriendinnetje van me eten, die heeft me al zo'n anderhalve maand niet gezien... denk dat ze zich te pletter schrikt van mijn buik hahahaha. Heb haar al gewaarschuwd...

Veel liefs
Heb vandaag de kinderarts gesproken en we zijn bij de KNO arst geweest. Uitslag van het bloed was dat Floortje ijzer te kort heeft. Vanaf morgen krijgt ze een drankje om dit weer aan te vullen en 8-8 hebben we een afspraak om na te kijken of het weer goed is.

Ook moet Floortje weer buisjes krijgen. Op 15 juli. En 8-8 hebben we dan ook gelijk daar de nacontrole van.

Er is niet gezegd dat het tekort aan ijzer perse haar slaapproblemen veroorzaakt. Maar kan me zo voorstellen dat als je je niet lekker voelt dat dat 's nachts mee speelt.

Ben wel opgelucht. Ene kant dat er geen allergie is voor de beesten ofzo. Andere kant dat er iets is(wat natuurlijk goed en makkelijk te verhelpen is). Klinkt raar maar ik ben heel blij dat mijn gevoel me niet in de steek heeft gelaten.........

En verder: VAKANTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mette; wat vervelend van de nachten. Helpt niet mee in moeilijke sitauties !!! Hoe is je moeder er onder ??

Indian; foto ?!?!?!

Heey Knor !!

A1mee; was het gezellig ???? Leuk hoor zo'n spontaan dagje !!

Loewyz; waar heb jij bloed voor laten prikken ?? Zielig he die valpartijen ??

Yora; en zaten je schoenen lekker ?? Balen van je telefoon. Gelukkig dat je simkaart het nog doet. Scheelt weer toch ?! Heeft Yora van die scheurtjes tussen haar teentjes ??

Marloes; hoe gaat het met jou/jullie dan ??
Ben ik weer even!

Vandaag verjaardag gehad, morgen ben ik zelf jarig en vrijdag een bruiloft...

Wilde alleen even zeggen dat Roxanne voortaan aangeeft wanneer ze moet plassen en poepen maar als ik dr dan op t potje zet gaat ze huilen, lijkt wel ofdat ze dr schrik voor heeft, afleiden lukt niet... eenmaal van het potje af, broekje weer aan poept/plast ze aan... Grmbl..

Ga even snel op de bank hoor, ren al heel de dag.

Denk aan jullie!

En wat speciale aandacht aan Mette en Indian.

Kus!

xx
Brian geeft het niet echt aan hoor als ie moet plassen. Poepen wel af en toe, of eigenlijk zegt ie als hij een vieze luier heeft. Ook wel makkelijk. Maar toch maar een potje gaan kopen binnenkort.

Flodder weer buisjes voor Floortje. Nou ja de vorige keer was het ook erg meegevallen geloof ik he? Toch vervelend. En ijzertekort. apart eigenlijk, zou toch voldoende in de voeding moeten zitten. Hopelijk werkt t drankje snel.

Yora je telefoon meegewassen.. whahaha wel balen. Maar als je toch een nieuwe moest/mocht dan komt t mooi uit.

Indian 39 weken. Pff nou laat maar komen dan he!

Hee Knor zo was jij met 1,5 zindelijk. wow! Kom je uit een groot gezin zeker?

Marloes hoe is t met de zieken bij jou thuis eigenlijk? iedereen weer opgeknapt.

Mette ik duim nog steeds voor jullie.

voetbal vind ik wel leuk maar ik ga geen oranje vlaggetjes ophangen en zo. Hier zijn af en toe hele flats oranje versierd. Ik zou het echt niet tof vinden als ik daar zou wonen.

Maar ik ga wel lekker kijken hoor!

Wij hebben een leuke dag gehad. Peet had nog een dag zorgverlof (moest ook wel mag nog niet tillen). Vanmorgen naar de kinderboerderij gefietst, daarna met zn 3en lekker geslapen en aan t einde van de middag nog naar t strand geweest. Het was echt lekker daar. Pannekoekje gegeten en toen weer naar huis.

Morgen terug naar de chirurg, krijg als het goed is ook uitslag van de kweek. Zal best ok zijn maar toch fijn als ik dat morgen nog even bevestigd krijg.

Vermoeidheid begint wat minder te worden maar schiet nog niet echt op.

fijne avond verder!

x
Klinkt als een heeeeeerlijke dag !! Tuurlijk toch even spannend die uitslag. Lijkt me lastig die vermoeidheid hoor.
meiden...

HM!

@floddertje, heerlijk vakantie!! geniet ervan meid!

Merijn wordt onderzocht op allergieën. Hij is sowieso allergisch voor pinda, maar vermoed dat ie nog wat dingetjes van mij heeft geërfd.

@Indian, toch is het snel gegaan zeg, nog maar een weekje, of niet. Spannend!

Ja ik ga me even aankleden. Merijn was om 6 uur wakker! Vond ik toch ook wel erg vroeg. Dus we zijn om 7 uur even gaan douchen, word hij nog steeds moe van, dus die ligt nu weer in z'n bedje. Heb ik even mijn handen vrij.
Indian, en heeft je vriendin het shock overleefd

Floddertje, lekker dat je nu een verklaring hebt, ik hoop dat het drankje snel aan slaat en het zou mooi zijn al sdat inderdaad ook de oplossing is van de slaapproblemen, zeker als ze ook weer buisjes heeft, want dan heeft ze ook weer minder last van haar oren natuurlijk.

Gingen jullie nou nog weg in de vakantie?

Hier gaat alles goed hoor, iedereen is weer beter gelukkig.

Alleen zijn de kids nog wat aan het snotteren.

Amber begint de laatste dagen ineens lekker te babbelen! ik hoor zlefs af en toe weer een mama!!

Nurse, GEFELICITEERD!!

Maak er een gezellige dag van!

Roxanne ook al aan het oefenen met de po, goed hoor!

Ze zeiden bij mij op het cb dat je het op deze leeftijd zeker nog niet moet dwingen, gewoon langzaam laten wennen aan de po dus!

Oef, lekker dat je je langzaam aan weer wat beter gaat voelen.

Hoe was het bij de arts vandaag?

Ben je vanaf vandaag weer alleen met Brian of is Peet ook nog gezellig thuis?

Loewyz, ben op HM geweest!

6:00 is inderdaad wel aan de vroege kant ja....

Amber ligt er ook net weer in, want die was het ook weer zat...tis vroeg voor haar doen, maar ze hield het echt niet meer vol.
Ohhhh ik sta nog te trillen op mijn benen. Het is volgens mij bulten en builen-week want ik kan me die foto van Leah en het verhaal van de valpartij van Merijn goed herinneren... Manuel heeft net een snoekduik gemaakt vanaf de zijleuning van de bank... Recht bovenop zijn bolletje gevallen! Hij had binnen een half uurtje al een paarse plek op zijn voorhoofd ter grootte van een ei. Flink geschrokkken allebei en allebei even snikken. Gelukkig schrokte meneer even later een krentenbol op en zat hij lekker gek te doen aan tafel dus ik maak me geen zorgen over een hersenschudding ofzo. Hij ligt nu lekker te slapen en ik ben heel benieuwd hoe hij eruitziet als hij uit bed komt. Ik maak wel een foto voor in het plakboek: 'mijn eerste bult' ofzo...

Loewyz: Ben meteen naar HM gevlogen: joehoe!

Floddertje: Wat fijn dat er iets onschuldigs is gevonden wat makkelijk te verhelpen is. En gelukkig geen allergie dus de beessies mogen blijven! Wel balen van die buisjes, weer een ingreep en dat heeft toch ook best een impact op zo'n kleintje.

Heb je nu al vakantie? Ga je ook nu op vakantie of blijven jullie thuis?

Nurse: Gefeliciteerd met je verjaaaaardag!!

Van mij hoeft Manu nog lang niet op het potje hoor. Zou ook wel erg vroeg zijn. Voorlopig boeit het hem helemaal niks als hij loopt te stinken dus ik verwacht voorlopig ook nog niks wat in de buurt van zindelijkheid komt. Als het over een jaartje lukt ben ik al blij!

Mette: Heb je vannacht wel een beetje kunnen slapen? Wat een vervelend gevoel moet dat zijn, die onzekerheid. Ik hoop zoooo dat jullie goed nieuws krijgen maandag! (maandag was het toch?)

Indian: 5 kilo is inderdaad erg weinig! Ben je in het begin veel afgevallen ofzo? Nog even de laatste loodjes voor jou, spannend zeg!! Ik hoop dat je bevalt voor mijn vakantie, haha. Wel proberen hè?!! Anders hoor ik het zo laat (of misschien wil iemand mij even sms'en dan?)

Marloes: Amber ook al gevallen!! Jeetje het is echt bulten en builen-week! Af en toe verbaas ik me er over hoe hard ze soms vallen en dat ze dan niks hebben... Gelukkig zijn ze nog flexibel en ik hoop van harte dat ze ook heel snel vergeten wat er is gebeurd. Tenminste... zou ook wel makkelijk zijn als Manuel nog weet dat hij vanaf nu niet meer moet gaan hangen op die zijleuning.

Nou, ik ga maar eens schoonmaken ofzo.

Een stukkie taart van mij voor jullie!

Bedankt voor de felicitaties, ben vandaag alweer 25 jaar geworden...

Het ochtendbezoek is weg, meiden op bed, ik achter de laptop

Probeer even snel te reageren voordat dr mensen voor een tas koffie komen (mette, )

Tinus:

Oei! dat is schrikken jeetje.... let wel op ofdat ie suffig oid wordt he anders is het slim om hem een nachtje om de zoveel uur te wekken (EHBO )

En weer een krentebol!? die zijn niet aan te slepen bij jullie ist wel?

A1mee:

Hoe was t in Maastricht? nog iets leuks gekocht?

Oef:

Hoe was het bij de arts vandaag?!

Flodder:

He wat vervelend zeg... hopelijk slaat het drankje snel aan....

Lekker! vakantie! gaan jullie ergens nog op af?

Hebben jullie de auto eigenlijk al? zoja, bevalt ie een beetje?

Indian:

Fotooowww van je buik!!

Laat t hier bij, ga even de vaat opruimen die op t aanrecht staat.

Sorry als ik iemand vergeten ben/iets belangrijks..

(ben trouwens wel naar HM geweest hoor! )

Morgen bruiloft!!! heb dr zooooo'n zin in!!

M. wilt morgen op het gemeentehuis nog een voordachtje (schrijf je dat zo??) doen... moeilijk hoor, iets op papier zetten!

Maar goed, ben dr weer weg van!

xx
Nurse; gefeliciteerd !

Loewyz; is ook zo, had ik welal gelezen bedenk ik me nu.....ben ook even op hm wezen spieken :-) !!

We gaan zaterdag voor 3 weken naar zuid frankrijk.

Net het drankje voor Floortje gehaald. Moet ze 2 maanden lang 3 kerr per dag hebben pfffff. Gelukkig mag het door de limo.

Ben tussendoor kleren aan het pakken en doen. Heb net een boek gekocht voor de vakantie. Blauw water van Simone van der vlugt. Een literaire thriller. Heeeeeerlijk. Kan me er helemaal op verheugen. Ook dat ik mijn ouders weer zie na 2 weken. Zij zijn al in Fr. en we treffen elkaar dit weekend op de camping. Zij blijven dan ook nog een week. Heeerlijk !!

Zindelijk; Timo is het nog niet eens en is al ruim 3. Vind het ook niet zo erg moet ik zeggen. Helemaal niet nu zo met een lange autorit haha. Zie het al voor me om het uur; mama moet plassen. Maar denk wel dat we weer een potje mee nemen. Hij heeft daar vorig jaar ook op gezeten. Thuis heeft hij ook heel vaak op de wc gezeten. Maar het intresseerd hem gewoon niet. Kans is wel groot dat Floortje daar sneller mee is als haar broer ook zindelijk is. Kan ze lekker afkijken.

Ik ga ff liggen. Mijn hoofd barst uit elkaar.

Vanmiddag met Timo even naar een collega die hem gaat knippen. Vanavond was doen en spullen pakken.......
Tinus; wat een schrik !! Dat is gelijk ook wel heel hoog voor mama (en hem) voor een eerste echte val !! Gelukkig gaat het goed met hem !!

Timo had vorige week een bult /plek op zijn voorhoofd omdat hij tegen eenjongetje was aangeholt op het kdv. Moet wel heel hard geweest zijn zeg !! Zo'n ei.

Nurse; auto bevalt prima. Rijdt als een tiet. En jullie ?
Tinus:

Oei! dat is schrikken jeetje.... let wel op ofdat ie suffig oid wordt he anders is het slim om hem een nachtje om de zoveel uur te wekken (EHBO )

En weer een krentebol!? die zijn niet aan te slepen bij jullie ist wel?

Zat ik ook al aan te denken ja, dat wekadvies wat een arts geeft na een klap/val op een koppie. Ik kijk het wel even aan hoe het is als meneer zo uit bed komt. Als hij gewoon zijn eigen drukke/vrolijke/driftige zelfje is dan laat ik hem vannacht lekker slapen (en mezelf ook). Direct na de val zat hij hevig snikkend op schoot met knuffel en speen voor de schrik en daarna was hij weer lekker gek aan het doen. Met krentenbol ja.. Hee, tis trouwens nog dezelfde zak van vorige week hoor!! Zaten er 10 in en er zijn er nu pas 5 op. Af en toe eentje uit de vriezer is helemaal een feest voor hem!

Jij ook bedankt voor je taartje! Heb je nog veel bezoek vanavond/vanmiddag?
Floddertje: Lekker op vakantie bijna! We komen gelijk weer terug, want wij gaan volgende week weg voor 14 dagen. Ook naar Frankrijk, maar naar Normandië en Bretagne dus ik hoop dat het goed weer is.

Inmiddels is Manu alweer wakker en vrolijk. Maar wel MET paars ei...
Hi! ben ik weer even, ben aan t googlen voor zo'n slaaptentje dat ik ooit hier heb zien staan.

Tinus:

Hihi, krentebol maniak. Roxanne vind ze ook lekker maar ik heb ze eigenlijk niet vaak in huis...

Mwah, verwacht nog wel wat volk zo in de loop van de avond... mn schoonouders komen vanavond Yasmine ook alvast halen, hebben wij onze handen een heel eind vrij morgenvroeg (ivm bruiloft, kapper ect.)

Als Roxanne wakker is gaat die ook meteen naar opa en oma (hiernaast, ons pap en mam)

Flodder:

Heb je zo'n hoofdpijn? rot!

Enne, jaaaaaaaah! de auto rijdt geweldig. Echt heerlijk

Vanmorgen wilde ons mam Roxanne trouwens een hap taart gegeven, nee dus, vind ik niet nodig om 10:30.

''Het manderijntje dat dr opzit dan?''

Nee.

''Stukje koek van de bodem oid''

Nee.

Ons oma: (want Roxanne keek beteuterd)

''Je krijgt zo wel een koek''

Nee hoor, ze krijgt zo fruit, een kiwi.

"Ach, maar ze zou zo graag een koek willen.''

Ik: ''Ik wil ook wel eens wat''

Grmbl.

ff verder googlen
@Tinus:

Das mooi! (niet dat ei, maar dat ie zn eigen is )

xx
Nursie gefeliciteerd!

zo'n gesprekje met moeders over iets lekkers geven herken ik wel!

Oh als je zo'n dereyan tentje zoekt (ik weet niet precies hoe je t schrijft). dan heb ik er nog wel eentje voor je liggen. Zo een als Mainecoon ook had. 1x gebruikt, Brian vond het niks en ik ook niet.

Tinus ohh wat schrikken he zo'n val. Ik heb ooit Brian nog net bij zn enkels kunnen pakken. Pff nou zal wel een mooie bult worden.

Vanmorgen terug geweest voor controle en alles was goed!

joepiie. Het litteken ziet er niet eens zo rot uit eerlijk gezegd. Ja nu nog wel maar het gaat vast mooi helen.

Heb mezelf meteen op een nieuwe telefoon getrakteerd. zometeen eens kijken of ik ook mobiel kan forummen. Is wel zo gezellig als ik weer s lang in de trein zit.
Even snel... Nursie nog van harte gefeliciteerd met je birthday vandaag! Taart was lekker! :-)

En Yora, jij ook nog van harte, ik dacht er de dag ervoor nog aan om je niet te vergeten op de dag zelf, en toch vergeten dus... Maar alsnog van harte!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
He lieverds,

Nursie van harte met je verjaardag!!!!!!! Hele dikke knuffert van mij!

Hier gaat het wel, vandaag wel lekker gewerkt, daarna lekker bij m'n mams geweest. Zus nicht&neef waren er ook, dus een gezellige boel (je moet toch de spirit erin houden )

Met m'n moeder gaat het wel, ze is nog erg met ons bezig en hoe wij ons voelen, de lieve schat.

Ze vond het ook zo moeilijk om maandag het slechte nieuws aan ons te vertellen. Ze zei; het is zo ontzettend moeilijk om naar je meiden gaan, terwijl ze allebei staan te stralen als ze zien aankomen, en je weet dat ze in tranen zijn als je weggaat..

Maar goed, nu de eerste schrik een beetje gezakt is, komen de zenuwen voor maandag. Ze slaapt inmiddels wel weer wat beter, maar ik gok dat dat tegen het weekend wel weer minder gaat worden. Nova gaat daar zaterdag logeren, dat leek haar wel erg leuk.

Nog even een vrolijke foto, ik heb m opgestuurd naar m'n moeder via de tnt. Kan ze naar kijken als ze zich niet zo blij voelt..

Gekke bekken trekken met Noof;

Grappig dat ze dat nu ook op commando doet
nurse, gefeliciteerd met je verjaardag!!

Mette, wat een vervelend bericht, heel veel sterkte de komende tijd...

wat een schakelen, goed en slecht nieuws, allemaal bij elkaar... that's life, maar ja...

floddertje... Mijn auto rijdt ook SUPERRRR oh, ik ben er zo blij mee.. Ik moest de afgelopen dagen ook veel rijden, en dat is dan geen straf.. Voel me wel wat decadent met die grote bak...

Hopelijk knapt ze met die ijzerkuur wat op, en ik hoop echt dat jullie een betere vakantie tegemoet gaan dan vorig jaar. Zaterdag al weg, lekker joh...

mette, leuke foto...

oef, fijn dat alles goed is... En nu, nummer 2???

ik kreeg gister een mail van een vriendin met de foto's van nummer 2, haar oudste is 3 maanden jonger dan Renske en dan zo het 2tal zien, is ook wel leuk... de oudste heeft nu echt een baby zusje en dat heeft Renske niet op die manier meegemaakt... Tja er zijn ook voordelen van een groter leeftijdsverschil..

tinus, wat een schrik.. maar ja een krentebol doet wonderen.. Het ligt er vaak aan of iemand direct is gaan huilen of je een wekadvies geeft. En hoe laat het op de dag is gebeurd.. Is het pas 's avonds gebeurd, dan doe je het eerder, omdat je iemand dan niet meer in de gaten kan houden...

indian, komop , de laatste loodjes, nog hooguit 3 weken... spannend hoor...
Ja ik kan mobiel forummen!

Nurse: Gefeliciteerd met je verjaardag
Mette; hier zal ze zeker van opvrolijken !!!!!

Tinus; het weer wordt in elk geval alleen maar beter de komende tijd in Frankrijk. Nu is het nog echt niet heel mooi maar vanaf maandag gaat het de goede kant op. Jullie gaan ook lekker vroeg dan ??

Oef; wat fijn voor je !!!!!! Even voor een leek als ik, waar zit dat litteken dan ?? Ik heb nu een beeld dat dat echt op je keel zit ??

Sannie; heerlijk en degelijk he ?!
Mette: Leuke foto! Daar gaat je moeder vast weer wat vrolijker van worden. Ik hoop echt dat het allemaal heel erg mee gaat vallen.

Oef: Fijn dat het mooi gaat worden uiteindelijk! Welke telefoon heb je nu eigenlijk? Ik heb de Samsung Soul en ik ben er helemaal blij meeee.

Ik ben vanavond met een vriendin uit eten geweest. (alweeeeer in hetzelfde restaurant) Yora heeft het echt super gedaan. Die vriendin heeft in Amerika een tattoo laten zetten op haar pols en Yora ging naar de lucht wijzen toen ze de vogel zag.

Vanavond is ze gaan slapen zonder te huilen!!! Gisteren en eergisteren was ze al in mijn bed in slaap gevallen en nu in haar eigen bedje met haar pop erbij. (Pop moet altijd 'bloot' van Yora).

Ik ben me daar een partij duf/moe ga maar een lekker rustig dagje houden had ik zo bedacht!

Tinus, je schrikt je echt te barsten he! Gelukkig is het goed afgelopen! Je ziet bij Amber nog waar de bult gezeten heeft en het is toch al 2 a 3 weken geleden!

Nurse, bedankt voor de taart! En een gezellige dag weer!

Hier is het droog, ik hoop bij jullie ook!

Flodder, heerlijk geniet van de vakantie jullie hebben het zeker verdiend! Ik hoop dat het drankje snel aan slaat.

Hoofdpijn weer over?

Justin was ook pas tegen de 4 hoor eer hij zindelijk was, maar ze geeft het nu echt zelf aan (als ze er zin in heeft) dus dan vind ik he zonde om er niks mee te doen. En wie weet duurt het gewoon nog 1,5 jaar voor ze het echt door heeft hihi!

Oef, fijn dat je nu bevestigd hebt gekregen dat alles goed is!

Leuk een nieuwe telefoon!

Mette, geweldige foto, zal haar goed doen!

Amber vond hem ook erg leuk!

Yora, wat lekker dat het slapen zo goed gaat! lekkere slaapfoto!
Mette lieve foto zeg! Daar zal je moeder wel heel blij mee zijn.

flodder ja het litteken zit idd echt op mn keel. Een klein stukje boven mn sleutelbeen en het is een cm of 6-8 (?) breed. Ik kan t nog niet zo goed zien omdat het nog een beetje dik en bobbelig is.

Yora wat een schattige en vooral slapende foto

Die phone van jou is wel een erg cool ding zeg. Ik heb een nokia e65

En? ben je lekker aan t relaxen Marloes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven