Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:piratorarT schreef op 03 juli 2013 @ 16:15:

[...]

En bedankt weer! Graag gedaan
Bij sommige functies krijg ik de melding dat ik niet ingelogd ben en daarom het niet kan bekijken.

Zo werkt "mijn viva" niet:

HOME ➔ MIJN VIVA

Je moet ingelogd zijn om dit te kunnen bekijken.

Inloggen

De velden inlognaam en wachtwoord rechts zijn leeg. Maar ik ben wel degelijk ingelogd.

Ook kan ik niet op een gebruikersnaam klikken om de posts van die persoon te bekijken.
Hallo,

Waarschijnlijk mosterd/suffe vraag:

Ik heb 'ineens' een extra knopje onder sommige ava's. (Links naast profiel-loepje-vriendschapsverzoek). Schijnbaar kan ik de ene forummer een privebericht versturen ( inclusief mijzelf), en de andere forummer niet.
quote:lemoos2 schreef op 04 juli 2013 @ 17:13:

Hallo,

Waarschijnlijk mosterd/suffe vraag:

Ik heb 'ineens' een extra knopje onder sommige ava's. (Links naast profiel-loepje-vriendschapsverzoek). Schijnbaar kan ik de ene forummer een privebericht versturen ( inclusief mijzelf), en de andere forummer niet.Hier hetzelfde. En nu heb ik een privébericht gekregen, krijg ik bovenaan een melding (die wat mij betreft wel wat duidelijker mag), maar geen idee hoe ik dat bericht nu kan lezen.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
@Solo: misschien bij Mijn Viva onder het kopje "Berichten"?

Daar kan ik de mijne tenminste wel vinden. Onder "Mijn Inbox" (rechtsboven waar ook je ava staat te prijken) zit niks.
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 juli 2013 @ 08:36:

@Solo: misschien bij Mijn Viva onder het kopje "Berichten"?

Daar kan ik de mijne tenminste wel vinden. Onder "Mijn Inbox" (rechtsboven waar ook je ava staat te prijken) zit niks.Onder Mijn Viva heb ik geen kopje "Berichten".
Maar via Mijn inbox lukt het dan weer wel.
De berichtenfunctie is bekeken, omdat hier toch eea niet goed leek te gaan. Het was in ieder geval vrij omslachtig om berichten te sturen, of de juiste pagina hiervoor te vinden.

Er zijn wat aanpassingen gemaakt, waardoor nu de pagina "Mijn Inbox" rechtsboven weer goed zou moeten werken. Je hebt daar nu de mogelijkheid om weer een bericht te sturen (die knop ontbrak eerder).
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
En mijn melding?
quote:lienepiennetje schreef op 05 juli 2013 @ 12:28:

En mijn melding?

Sorry, had ik overzien.

Alles duidt er inderdaad op dat je toch niet goed ingelogd bent.

Heb je al geprobeerd uit te loggen, cookies te verwijderen en even opnieuw via www.viva.nl/inloggen opnieuw in te loggen?

Staat het dan wel weer goed?
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Privéberichten sturen kan weer? Of nog? Of al? Even een kleine test gedaan (zonder te versturen, wel bekeken), maar smileys invoegen lijkt niet mogelijk.

Tja, we moeten toch iets hebben om over te zeuren?
Sinds vandaag worden mijn voorkeuren niet onthouden als ik uitlog. Nu kan ik ervoor kiezen om ingelogd te blijven, maar dat wil ik liever niet
Ik kan nog steeds mijn PB's niet vinden onder Mijn Inbox, ook niet na F5'en.
Hoe kan ik niet goed ingelogd zijn en wel kunnen reageren? Half inloggen?

Ik zal straks weer cookies verwijderen... Niet de eerste keer...
quote:Mariska76 schreef op 05 juli 2013 @ 13:45:

Sinds vandaag worden mijn voorkeuren niet onthouden als ik uitlog. Nu kan ik ervoor kiezen om ingelogd te blijven, maar dat wil ik liever niet

Had ik vanochtend ook, totdat ik ergens gepost had, toen warem mijn voorkeuren weer als vanouds.

Sommige mensen hebben niet zo'n 'kruisje' onder hun avatar, kan ik die geen persoonlijke berichten sturen? Lady-V bijvoorbeld.
Solo, ik heb even naar mijn instellingen gekeken en ik bleek de optie 'gebruikers kunnen mij een PB sturen' niet te hebben aangevinkt. Dat heb ik alsnog gedaan, kun je mij nu wel een PB sturen?

Het is me trouwens een raadsel hoe ik PB's kan hebben als die functie bij mij niet aan stond.
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 juli 2013 @ 15:11:

Solo, ik heb even naar mijn instellingen gekeken en ik bleek de optie 'gebruikers kunnen mij een PB sturen' niet te hebben aangevinkt. Dat heb ik alsnog gedaan, kun je mij nu wel een PB sturen?

Het is me trouwens een raadsel hoe ik PB's kan hebben als die functie bij mij niet aan stond.Ah, ja, nu heb je wel een PB-kruisje.
Ja, ik zie hem zelf ook. Leuk, nu kan ik mezelf PB'en.
Hi, willen jullie ajb mijn motto weer erbij zetten?

behind every gifted woman, there's often a rather talented cat!

Dank je wel
Is er een forumbug? Al dagen kost het veel tijd om te scrollen en het forummen gaat erg langzaam.

Ik kom zelfs ongevraagd uit in een horrortopic over zwangerschap en kraamgedoe.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:ModeratorViva schreef op 26 juni 2013 @ 10:20:

[...]

Erg vervelend.

De werking zou zo moeten zijn (als wij het zelf testen levert het geen problemen op):

Via "Mijn Inbox" (http://forum.viva.nl/forum/list_discussions) kun je je berichten beheren. In het roze zie je de onderwerptitels van een discussie. Daar kunnen meerdere berichten onder zitten. Als je op een onderwerptitel klikt klapt hij open en zie je alle reacties op dat bericht.

Kan het dus zijn dat je de reactie wel ontvangen hebt, maar nog niet hebt gezien omdat die pas zichtbaar wordt als je op het onderwerp van de discussie klikt?

Mbt het Mijn Viva menu probleem: daar wordt nu naar gekeken.

We zijn al vrienden (om die reden geworden) en ik heb alle manieren geprobeerd om te kijken wat wél werkt... Maar helaas... Het werkt gewoon niet. Niet in het ontvangen van berichten, niet in het vesturen van berichten. Als ik het op de manier doe, zoals jij dat zegt, komt er niets aan. Is er nog een andere mogelijkheid of moet ik het nog op een ander topic vragen misschien? Het centrale topic? Anders moeten we 't helaas op gaan geven vrees ik.. Jammer hoor.

Oh, sorry!! Ik zie nu pas dat er grote veranderingen hebben plaatsgevonden! Ik ga het nog een keer proberen!

Oh en sinds gister (geloof ik) geeft mijn laptop steeds foutmeldingen op deze site. Ik krijg pop-ups waarin staat dat er een fout zit in het java-script. Dan loopt de laptop even vast. Volgens mijn vriend ligt dit niet aan de laptop zelf. (sorry als ik al gemeld is, ik heb de andere berichten nog niet gelezen.
Jaaaaa!!! Hij doet het!! Yes!! Hartelijk dank, harde werkers!
quote:Slofje schreef op 07 juli 2013 @ 12:05:

Hi, willen jullie ajb mijn motto weer erbij zetten?

behind every gifted woman, there's often a rather talented cat!

Dank je wel

Hij staat er weer bij . De bug is alleen opgelost dus het zou zo moeten zijn dat je hem weer zelf kan aanpassen c.q. toevoegen.

Maar dat even ter info.

mvg,

Junior.
ik ga het toch nog een keer zeggen: dat forumblok op de homepage? rode letters op een zwarte achtergrond zijn NIET te lezen!
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Is er al nieuws over de stack overflow meldingen? Ik word er gek van. Of had ik dat al gezegd?
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven