Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
quote:mali30 schreef op 25 juli 2013 @ 16:19:

Beetje onproffesioneel is het wel, maar dat mensen helemaal van de leg zijn vind ik aardig bizar. Er is toch leven buiten het VF?!Eens. Jammer dat Viva niet bereikbaar was, maar meer emotie heeft het niet opgeroepen.
quote:Éowyn_68

Wat is dit nu weer voor een gejokkebrok?Echt, hier krijg je me pislink mee.Doen alsof het probleem kleiner is dan het was.ALLE POSTINGS VAN 24 JULI NA 1.00 UUR ZIJN WEG.Dat is 24 uur langer dan jullie zeggen. Het forum is niet een halve maar anderhalve dag offine geweest.En pas na één dag zijn jullie erover gaan communiceren.En dan hier ook nog zand in de ogen strooien?You take us for fools?Wow Gollum, ik bedoel Éowyn, bevangen door de hitte?
Ik vind het ook bijzonder slecht dat er helemaal niet over gecommuniceerd is. Er had best een klein berichtje op de voorpagina gekund met een statusupdate. Ik dacht even dat het na alle berichten in de media zó slecht ging met Sanoma dat ze als eerste alle fora maar hadden afgestoten...
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook echt berichten plaatsen als je complete netwerk (lees meerdere grote websites) eruit ligt tenslotte.

Waar blijft het knopje meld deze forummer wegens ernstige forumverslaving....

Succes mods met wat er nog gaat komen.
Beste Mods, misschien al gemeld maar de pagina's laden niet of nauwelijks, en dat is dan ook mijn probleem.

Eerlijk gezegd, ze herladen niet.

Als ik een topic heb gelezen en ik ga terug naar de nu op Viva pagina herlaad deze zich niet en blijft een onderwerp de hele tijd op hetzelfde aantal staan.

Ook als ik bijv op dit topic een blz terug wil laad hij niet.

Leg ik het een beetje duidelijk uit,

Misschien dat dit al bij jullie bekend is en ven ik harstikke mosterd, sorry daarvoor!
Oja, ik gebruik de app
Wel weer positief is dat ik tot nu toe de 'iets met content' melding niet meer krijg als ik een reactie plaats, en hoef ik ook geen 15 lege pagina's weg te swipen!
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 25 juli 2013 @ 18:25:

Je kunt ook echt berichten plaatsen als je complete netwerk (lees meerdere grote websites) eruit ligt tenslotte.De rest van de site was de hele dag alweer online hoor (en misschien zelfs nog wel langer, ik zag het vanochtend). En anders is er ook nog iets als Twitter bijvoorbeeld.
Haha, blij dat ik niet de enige ben die geen leven heeft naast het VF en heeeeeeel verdrietig dat al mijn reacties van woensdag gewoon pleite zijn...
Mijn voorkeuren worden ineens niet meer onthouden. Welke pijlers ik zie, hoeveel posts op een pagina etc.
Beste Mods,

Zoals ik eerder meldde in het algemene moderator-topic kan ik geen motto plaatsen/verwijderen. Als ik naar "Mijn voorkeuren" ga en dan klik op "Wijzig je profiel" dan krijg ik "De opgegeven pagina is niet beschikbaar. Bedoel je misschien" en dan allemaal suggesties voor andere pagina's.

Overigens kon ik eerder wel mijn motto aanpassen, nadat jullie de eerdere bug hadden hersteld. Misschien is de bug weer terug?
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Ik kan mijn motto ook niet wijzigen.
Profiel wijzigen kan via de volgende pagina:

http://www.viva.nl/mijn-profiel/profiel-wijzigen

Te vinden via het menu bovenaan en dan Mijn Viva -> Profiel wijzigen

Het klopt inderdaad dat de Mijn voorkeuren pagina nog verwijzingen bevat naar een oude profielpagina die niet meer kloppen. Die pagina wordt binnenkort opgeschoond en die links worden gerepareerd.

Lukt het via het hoofdmenu wel om je motto weer te wijzigen?
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Gelukt!
Mij is het ook gelukt!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Sinds vandaag is mijn invulveld om te posten onderaan de OP verdwenen.

Als ik een topic open zie ik het nog wel met daaronder alle emoticons maar dan springt het weg en zie ik dit:

Plaats een reactie, voor uitgebreide mogelijkheden kies reageer.

Indien u een reactie op iemands bericht wil geven, kunt u op 'Citeer' klikken bij het bericht om de complete reactie te citeren in uw eigen bericht.

En ik moet dus op reageer drukken om te kunnen posten,niet handig want ik zie nu de voorgaande reacties niet.Soms tijdens het posten is het handig om terug te kunnen lezen.

Ok ik kan een 2e scherm openen maar vind dat ook niet altijd handig.
quote:dolfje schreef op 30 juli 2013 @ 15:54:

Sinds vandaag is mijn invulveld om te posten onderaan de OP verdwenen.

Als ik een topic open zie ik het nog wel met daaronder alle emoticons maar dan springt het weg en zie ik dit:

Plaats een reactie, voor uitgebreide mogelijkheden kies reageer.

Indien u een reactie op iemands bericht wil geven, kunt u op 'Citeer' klikken bij het bericht om de complete reactie te citeren in uw eigen bericht.

En ik moet dus op reageer drukken om te kunnen posten,niet handig want ik zie nu de voorgaande reacties niet.Soms tijdens het posten is het handig om terug te kunnen lezen.

Ok ik kan een 2e scherm openen maar vind dat ook niet altijd handig.Het reactieveld staat onderaan, met daaronder alle emoticons (duurde bij mij ook even voordat ik doorhad ).
quote:Mariska76 schreef op 30 juli 2013 @ 16:07:

[...]

Het reactieveld staat onderaan, met daaronder alle emoticons (duurde bij mij ook even voordat ik doorhad ).

Volgens mij stond het altijd zowel boven- als onderaan, zodat je altijd een reactiescherm in de buurt had, of je nu je instellingen hebt op 'oudste eerst' of 'laatste eerst'.

Wel onhandig als dat reactiescherm alleen onderaan staat, dan moet ik iedere keer de hele pagina omlaag scrollen.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Oh verrek onderaan,wat onhandig...
quote:Solomio schreef op 30 juli 2013 @ 16:55:

[...]

Volgens mij stond het altijd zowel boven- als onderaan, zodat je altijd een reactiescherm in de buurt had, of je nu je instellingen hebt op 'oudste eerst' of 'laatste eerst'.

Wel onhandig als dat reactiescherm alleen onderaan staat, dan moet ik iedere keer de hele pagina omlaag scrollen.Bij mij ook. Nu staat er bovenaan nog wel 'bekijk bericht' en 'verstuur bericht' maar het invulveld ontbreekt. Dat is toch gek en lijkt me een bug die opgelost moet worden!
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 30 juli 2013 @ 17:00:

[...]

Bij mij ook. Nu staat er bovenaan nog wel 'bekijk bericht' en 'verstuur bericht' maar het invulveld ontbreekt. Dat is toch gek en lijkt me een bug die opgelost moet worden!Ben dus niet de enigste die hier last van heeft, heb het net bij de mods gemeld die adviseerde om in en uit te loggen maar dat hielp niet.
quote:dolfje schreef op 30 juli 2013 @ 16:58:

Oh verrek onderaan,wat onhandig...Zie het dankzij jou, das onhandig zeg helemaal onderaan, scroll arm!!!
Is het een bug, of een nieuwe functionaliteit?

Ik vind het heel onhandig, heb je ingesteld dat je de laatste berichten bovenaan wilt hebben, moet je alsnog helemaal naar beneden scrollen voor het reactieveld.

Gelukkig is er ook een bug die je voorkeuren niet onthoudt, dan staat laatste bericht gewoon weer beneden, en zo komt alles toch weer goed
Never mind, toch gelukt
quote:Solomio schreef op 30 juli 2013 @ 16:55:

[...]

Wel onhandig als dat reactiescherm alleen onderaan staat, dan moet ik iedere keer de hele pagina omlaag scrollen.

Ik toets gewoon end, dan sta je onderaan.

Alleen staat daar tegenwoordig allemaal onzin, dus moet je alsnog een stuk naar boven scrollen, dat was vroeger ook niet.

Zowel die zooi onderaan als het feit dat het venster bovenaan weg is, is erg onhandig als je het mij vraagt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven