Entertainment alle pijlers

X-factor 2013: the liveshows!

07-06-2013 18:43 1237 berichten
Alle reacties Link kopieren
het vorige topic puilt uit zijn voegjes, dus nu maar een nieuwe geopend!

tot vanavond!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Neeheee....niet gillen, niet krijsen. Zin om een waterkanon op die pubers te zetten!
Huts!
quote:Twisted schreef op 05 juli 2013 @ 20:59:

[...]

Ja, dat kan inderdaad. Mijn niet zo heel knappe ouders hebben ook een wonderschone dochter gekregen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:itsme26 schreef op 05 juli 2013 @ 21:00:

als ali zijn mond moet houden, ga ik wel andere dingen met hem doen

Laat hem dan maar praten hoor! Zo erg vind het ook weer niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:itsme26 schreef op 05 juli 2013 @ 21:00:

als ali zijn mond moet houden, ga ik wel andere dingen met hem doen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ze zeggen het zelf al.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dit is sleeeeeeeeecht
I am surrounded by morons
baaaaaaaai
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Koppen dicht.
Het lijken de smurfen wel, zeg...

Wat heb ik gemist?
Ik vind hier dingen van.
quote:Lucifer1983 schreef op 05 juli 2013 @ 21:03:

Het lijken de smurfen wel, zeg...

Ja dit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bizar he, dit 'nieuwe concept' gaan ze in het buitenland ook doen. Alsof de lagere kijkcijfers alleen maar komen door de programmering 'later in het seizoen'. Geloof ik niks van.

Slecht dit...

He, jammer val ik er net in als die kindjes optreden.
quote:Sabeltandcavia schreef op 05 juli 2013 @ 21:03:

Wat heb ik gemist?De smurfen en saaie Haris, verder niet veel hoor!
quote:coolpack2 schreef op 05 juli 2013 @ 21:03:

Bizar he, dit 'nieuwe concept' gaan ze in het buitenland ook doen. Alsof de lagere kijkcijfers alleen maar komen door de programmering 'later in het seizoen'. Geloof ik niks van.

Slecht dit...Waar gaat het over?
sorry hoor, maar die dames hebben zo hard gegild dat ze niet eens konden horen of ze vals waren
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Sabeltandcavia schreef op 05 juli 2013 @ 21:03:

Wat heb ik gemist?Haris en Please Leave.
quote:coolpack2 schreef op 05 juli 2013 @ 21:03:

Slecht dit...Wie, wat, waar?
quote:itsme26 schreef op 05 juli 2013 @ 21:05:

sorry hoor, maar die dames hebben zo hard gegild dat ze niet eens konden horen of ze vals warenZij hebben oortjes of koptelefoons.
Zegt Snoepje dat iedereen van Please Leave houdt? Nee, zeker NIET iedereen.
Zouden die mennekes dat gekrijs nou echt leuk vinden?
Huts!
Ik word lijp van die gillende bakvissen. Daarbij ben ik ook weer lichtelijk katereus.
I am surrounded by morons
quote:itsme26 schreef op 05 juli 2013 @ 21:05:

sorry hoor, maar die dames hebben zo hard gegild dat ze niet eens konden horen of ze vals warenDit dus.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 05 juli 2013 @ 21:00:

Neeheee....niet gillen, niet krijsen. Zin om een waterkanon op die pubers te zetten!+ 100

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven