Lerarenbeurs 2013
maandag 1 april 2013 om 11:08
Goedemorgen!
Wie heeft er ook (net als ik) een aanvraag ingediend voor de lerarenbeurs 2013?
Ik las hier op het forum dat het best lang duurde vorige jaren eer aanvragers uitsluitsel kregen over toekenning van de beurs.
Dus het is vanaf nu geduldig wachten. Misschien dat er hier mensen zijn de beurs ook hebben aangevraagd?
Kunnen we elkaar misschien op de hoogte houden over wanneer er bericht ontvangen is enzovoorts?
Ik ga voor een Master in mijn vakgebied (ben docente), ben nu tweedegraads bevoegd.
Fijne dag iedereen.
Wie heeft er ook (net als ik) een aanvraag ingediend voor de lerarenbeurs 2013?
Ik las hier op het forum dat het best lang duurde vorige jaren eer aanvragers uitsluitsel kregen over toekenning van de beurs.
Dus het is vanaf nu geduldig wachten. Misschien dat er hier mensen zijn de beurs ook hebben aangevraagd?
Kunnen we elkaar misschien op de hoogte houden over wanneer er bericht ontvangen is enzovoorts?
Ik ga voor een Master in mijn vakgebied (ben docente), ben nu tweedegraads bevoegd.
Fijne dag iedereen.
vrijdag 5 juli 2013 om 17:39
vrijdag 5 juli 2013 om 21:16
Positioning paper was dat ik mijn situatie moest beschrijven, de facilitering vanuit de werkplek, mijn onderzoeksvraag, motivatie en een cv.
Was best pittig, maar aan de andere kant wel het gevoel dat ik al begonnen ben!
Dat wachten ben ik echt beu, iedere week weer vraagt de directeur of ik het al weet... Hm toch we spannend dat het misschien morgen is!!!!
Was best pittig, maar aan de andere kant wel het gevoel dat ik al begonnen ben!
Dat wachten ben ik echt beu, iedere week weer vraagt de directeur of ik het al weet... Hm toch we spannend dat het misschien morgen is!!!!
maandag 8 juli 2013 om 16:44
Ja die brief heb ik wel, of ik even 2085 euro wil betalen! Nou ik wacht even af tot ik wat gehoord heb.
Ik vind het allemaal wel een beetje spannend worden. Directeur blijft vragen... En het zijn de laatste dagen van het schooljaar. Laatste loodjes zijn dit jaar erg zwaar
Maar goed, nog twee dagen..
Ik vind het allemaal wel een beetje spannend worden. Directeur blijft vragen... En het zijn de laatste dagen van het schooljaar. Laatste loodjes zijn dit jaar erg zwaar
Maar goed, nog twee dagen..
donderdag 11 juli 2013 om 14:12
Ik heb net met Duo gebeld, en maar liefst 38 minuten in de wacht gestaan. Helaas geen muziekje, je moet jezelf maar vermaken tussen door Maar.... tweede helft juli komen de brieven.
Ik heb gevraagd waarom ze dat dan niet "even" doorgeven, welk duidelijker... Nee joh, dat doen we niet.
Kortom... Relax, val je postbode niet aan, want voorlopig moet je nog wachten.....
Ik heb gevraagd waarom ze dat dan niet "even" doorgeven, welk duidelijker... Nee joh, dat doen we niet.
Kortom... Relax, val je postbode niet aan, want voorlopig moet je nog wachten.....
woensdag 17 juli 2013 om 16:20
Dat lijkt me wel terecht inderdaad. Doe ik misschien ook nog wel. 
Er is geen grond om mijn aanvraag af te wijzen, dus ga ik daar ook maar niet van uit. Maar het hele volgende schooljaar is (qua schoolorganisatie, uren, rooster enz.) ingesteld op mijn studieplannen, dus ik vind het echt niet fijn dat het zo laat pas écht helemaal zeker is....
Maar nu toch maar gewoon volop genieten van de vakantie!
Jullie ook allemaal een fijne vakantie!
Er is geen grond om mijn aanvraag af te wijzen, dus ga ik daar ook maar niet van uit. Maar het hele volgende schooljaar is (qua schoolorganisatie, uren, rooster enz.) ingesteld op mijn studieplannen, dus ik vind het echt niet fijn dat het zo laat pas écht helemaal zeker is....
Maar nu toch maar gewoon volop genieten van de vakantie!
Jullie ook allemaal een fijne vakantie!
zaterdag 20 juli 2013 om 14:08
Ook ik zit vol spanning te wachten op de brief met de uitslag, vandaar dat ik hier terecht kwam. Het frustrerende voor mij is dat ik om me heen al mensen heb die al een brief hebben gekregen, en ik dus nog niet.
Ik ga overigens ook de master Leren en Innoveren doen en als ik het zo lees dan doe ik dat bij hetzelfde instituut als Konijnhangoor. Jij gaat ook naar de MarnixAcademie denk ik?
Ik ga overigens ook de master Leren en Innoveren doen en als ik het zo lees dan doe ik dat bij hetzelfde instituut als Konijnhangoor. Jij gaat ook naar de MarnixAcademie denk ik?