Horrordag

07-07-2013 09:29 616 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man heeft het benauwd, en we gaan zo een film kijken om deze horrordag door te komen.

Wat doen jullie op een horrordag als deze?
Ik de tuin zitten!
Stel je niet zo aan zeg..
Welke horrordag?
Horrordag? W'rom?
Als man het benauwd heeft lijkt een dokter mij meer op z'n plek dan een film kijken.
Ga lekker zwemmen ofzo.

Horrordag? We hebben eindelijk mooi weer.
Gaan jullie een horrorfilm kijken? Daar zou ik het ook benauwd van krijgen
Wat leven we toch in een heerlijk veilige omgeving/land als dit al een 'horrordag' is.....
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Oh oh ohhhh het is werkelijk twéé dagen warm in dit regenlandje. Wat een drámá werkelijk!

Maar je wist natuurlijk wel dat er zulke reacties zouden komen, anders had je je TT en OP wel anders geformuleerd. Leuk hè, provoceren

Zoek gewoon het water op of blijf lekker binnen idd. Morgen is het vàst weer voorbij.
27 mensen vinden dit leuk.
Als je slecht tegen de warmte kan: alles dicht houden en ventilator of airco aan.

Maar ik vind warmte heerlijk.

Mooie tegenhanger van de topics van Cateau zeg, dit topic.
Waarom horrordag?

Tis mooi weer, genoeg te doen. Ik ga mijn campertje in orde make nvoor de vakantie en vanmiddag lekker op mijn gat in de tuin zitten.
668, the neighbour of the Beast
Horrordag? Jeeeeetje, we hebben één week mooi weer hoor, gottegot.
Ik dacht aan de hand van de titel eerder dat gisteren je hond dood gegaan was, je kind zijn been gebroken had in het zwembad, je inkt over je favoriete witte broek gegooid had, je barbecuevlees allemaal verbrand was en als klap op de vuurpijl je huis ingestort.

Ofzo.
668, the neighbour of the Beast
En idd, als je een Noors klimaat gewend bent is het misschien ook wel wat warm.
Rustig binnen blijven, Lekker niets doen.

Wat een "horror"titel.
Je kan ook denken dat je man afgelopen maanden enorm veel mazzel heeft gehad met 'mijn' horror weer.
Horrordag? Echt?
quote:Frizzy schreef op 07 juli 2013 @ 09:35:

Als je slecht tegen de warmte kan: alles dicht houden en ventilator of airco aan.

Maar ik vind warmte heerlijk.

Mooie tegenhanger van de topics van Cateau zeg, dit topic.

Mogguh Frizz.

Het is geprobeerd om mijn topic te kapen, maar er zwom bot.
quote:AnneBoleyn schreef op 07 juli 2013 @ 09:31:

Stel je niet zo aan zeg..Want jij weet hoe het is om niet tegen de warmte te kunnen?
Met mijn voeten in het zwembadje van dochterlief lekker helemaal niets doen

Doe mij maar nog maar vier maanden zo een weer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat een gezeur... Hopelijk heb je geen ervaring met échte horrordagen. Tsss..Een beetje zon. Kruip je toch gewoon terug je grot in?
quote:Sophiaaaaa schreef op 07 juli 2013 @ 09:33:

Als man het benauwd heeft lijkt een dokter mij meer op z'n plek dan een film kijken.Kan de dokter de zon weg laten gaan dan? Hij heeft het benauwd, het enige wat helpt is zo rustig mogelijk deze dag door zien te komen en bidden voor minder warmte!!
quote:Want jij weet hoe het is om niet tegen de warmte te kunnen?Het wordt zo'n 25 graden, geen 40
27 mensen vinden dit leuk.
quote:winterteen schreef op 07 juli 2013 @ 09:36:

Horrordag? Jeeeeetje, we hebben één week mooi weer hoor, gottegot.

Jij vind dat we 1 week mooi weer hebben, maar niet iedereen vind dit mooi weer. Ik zit vandaag thuis dan valt het wel mee. Maar morgen zit ik weer op mijn werk (in Eindhoven, daar is het altijd nog een paar graden heter) en zie er nu al tegenop.

Ook ik heb het benauwd met die hitte. En doordat ik niet zweet kan mijn lichaam de warmte niet kwijt en krijg ik vaak de klachten van een hitteslag/zonnesteek. Koorts, hoofdpijn, rillingen. Lekker hoor, dat 'mooie' weer <not>.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven