Horrordag

07-07-2013 09:29 616 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man heeft het benauwd, en we gaan zo een film kijken om deze horrordag door te komen.

Wat doen jullie op een horrordag als deze?
quote:bootje_op_de_golven schreef op 07 juli 2013 @ 10:28:

[...]

Nee, mensen hebben last van het zure gezeur. Dat is wat anders.Wat doe je dan bij dit topic? Open zelf een topic over dit 'mooie' weer en ga daar blij zitten zijn.
En wat is er nou zo horror? Zoek een plek in de schaduw in de buurt van water, koud drankje erbij en het is toch prima vertoeven?

Maar het is ook nooit goed
quote:bootje_op_de_golven schreef op 07 juli 2013 @ 10:28:

[...]

Nee, mensen hebben last van het zure gezeur. Dat is wat anders.Wat ik ook niet begrijp, als je hier nou echt last van hebt, waarom dan in godsnaam blijven lezen en reageren?
quote:Sophiaaaaa schreef op 07 juli 2013 @ 10:30:

Vitamine D is geen vitamine die je voldoende uit voeding kunt halen. Alleen vette vis bevat een aardige hoeveelheid maar lang niet genoeg voor onze behoefte.http://www.gemakkelijkgezond.net/search ... vitamine+d
quote:Ster__ schreef op 07 juli 2013 @ 10:30:

Waar haal je die dan Marels? Mijn familie woont dichtbij Duitsland.. Daar?

In België

Als je wilt wil ik er met liefde eentje voor je halen en opsturen, volgens mij moet het door de brievenbus kunnen.

Kun je het eens testen.
668, the neighbour of the Beast
Als je niet tegen die enkele warme dag per jaar kan, schaf 'n goede airco aan en blijft binnen.
quote:zapppie schreef op 07 juli 2013 @ 10:30:

En wat is er nou zo horror? Zoek een plek in de schaduw in de buurt van water, koud drankje erbij en het is toch prima vertoeven?

Maar het is ook nooit goedAls je even verder zou lezen, zou je lezen dat dat niet de oplossing is.
Mijn vader kan ook niet tegen de warmte en heeft ook nog eens enorm veel last van hooikoorts. Hij heeft heus wel eens een dag waarop hij binnen zit met alles dicht, maar je hoort hem niet zeuren en hij gaat gewoon mee naar het strand, fietsen of wat dan ook. Daarom kan ik zo slecht tegen die sneue figuren hier, je kan er ook gewoon zelf iets van maken of desnoods naar een plek gaan waar het wel koel is.
quote:elninjoo schreef op 07 juli 2013 @ 10:31:

Als je niet tegen die enkele warme dag per jaar kan, schaf 'n goede airco aan en blijft binnen.Toch raar, de ene zegt ga naar buiten en de ander zegt blijf binnen. Ik blijf lekker binnen.
quote:elninjoo schreef op 07 juli 2013 @ 10:31:

Als je niet tegen die enkele warme dag per jaar kan, schaf 'n goede airco aan en blijft binnen.Jaaaaaaaaaaaaa hoor Nien, alsof het leven zo simpel is
quote:aaquamarine schreef op 07 juli 2013 @ 10:32:

Mijn vader kan ook niet tegen de warmte en heeft ook nog eens enorm veel last van hooikoorts. Hij heeft heus wel eens een dag waarop hij binnen zit met alles dicht, maar je hoort hem niet zeuren en hij gaat gewoon mee naar het strand, fietsen of wat dan ook. Daarom kan ik zo slecht tegen die sneue figuren hier, je kan er ook gewoon zelf iets van maken of desnoods naar een plek gaan waar het wel koel is.Mij hoor je verder ook niet zeuren hoor, maar hier lekker wel. Dit is de enige plek waar ik lekker kan zeuren, heerlijk!
Wij blijven toch ook binnen. Vroeg alleen wat we nog konden gaan doen. Soms komt het film kijken mij ook mijn neus uit...
quote:Daantje1970 schreef op 07 juli 2013 @ 10:29:

[...]

En dat bedoel ik dus. Tegen mij wordt constant gezegd dat ik maar moet gaan verhuizen, maar als ik dat eens tegen iemand anders zeg, dan is het anders. Waarom mag iedereen dat wel tegen mij zeggen, maar mag ik dat niet zeggen?Zucht. Kleuter.
quote:Marels schreef op 07 juli 2013 @ 10:08:

[...]

Ja hoor.

Koelte opzoeken, lekker in de schaduw, van mijn part in een koud kinderbadje, waterijsje, kan water lekker koud in de koelkast,

En vooral je mentaliteit veranderen.

Ik heb het het hele jaar door benauwd. Dat weerhoudt mij er echt niet van om te genieten van dingen.

Het is een kwestie van mentaliteit; ben je vastbesloten om een rotdag te hebben omdat het warm is? Prima.

Je kunt ook de knop omzetten en denken; "tis warm, maar we gaan er toch een fijne dag van maken".

Als je dat laatste doet, kun je nog wel eens voor aangename verrassingen komen te staan.

Maar dat is het hele eiereten. Jij hebt de 'ja, ....en?' mentaliteit. Niet de 'ja maar...' mentaliteit. Jij denkt in oplossingen ipv in problemen.

En dat maakt het leven altijd prettiger.

Ik heb niet zo veel medelijden met de ja maar types. Wel empathie voor de mensen die er ondanks alles positief onder blijven en er het allerbeste uithalen. Zoals jij dus.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:mientjelater schreef op 07 juli 2013 @ 10:33:

Wij blijven toch ook binnen. Vroeg alleen wat we nog konden gaan doen. Soms komt het film kijken mij ook mijn neus uit... Grote schoonmaak? De strijk? Een boek lezen? De badkamer schoonmaken? Ik hoef meestal niet na te denken wat ik in huis moet doen hoor.
Synthetische vitamines zijn minder goed voor je dan de vitanines die je zelf aanmaakt of uit voedsel opneemt.
quote:adorabull schreef op 07 juli 2013 @ 10:34:

[...]

Maar dat is het hele eiereten. Jij hebt de 'ja, ....en?' mentaliteit. Niet de 'ja maar...' mentaliteit. Jij denkt in oplossingen ipv in problemen.

En dat maakt het leven altijd prettiger.

Ik heb niet zo veel medelijden met de ja maar types. Wel empathie voor de mensen die er ondanks alles positief onder blijven en er het allerbeste uithalen. Zoals jij dus.

Oh, maar ik klaag ook wel eens hoor, als ik weer zonder lucht op de bank hang met een kop vol snot.

Maar ik weiger daar idd wel mijn leven door te laten leiden.

En vooral om daardoor zuur andere mensen onderuit te halen die wél zorgeloos van het mooie weer kunnen genieten.

't Is niet omdat ik last van mijn allergie heb dat andere mensen daarom moeten gaan zitten kniezen dat het zulk rotweer is.

Lekker genieten, en als ik kan, doe ik mee, en als het een keer echt niet gaat, so be it, morgen weer een dag.
quote:Daantje1970 schreef op 07 juli 2013 @ 09:49:

Jezus...als jullie geen normale antwoorden kunnen geven op de vraag van TO open dan lekker een eigen topic over het 'mooie' weer. Ik mag ook niet op topics over het 'mooie' weer komen klagen, blijf dan hier ook lekker weg.

Ik lees tot hier en niet verder, voordat ik chagrijnig wordt van jouw en TO's zielige, egoïstische geneuzel over eindelijk een mooie dag.

Dus misschien ben ik mosterd.

TO had haar vraag anders moeten formuleren en het op de pijler Gezondheid moeten plaatsen, dan hadden jullie daar mooi samen, met andere "gedupeerden" naar oplossingen kunnen zoeken en andere mensen van deze dag kunnen laten genieten.

Heel erg dat er mensen zijn die vanwege hun gezondheid moeite hebben met dit weer. Maar kom op zeg, horrordag?? Tis geen 40 graden
Slofje, ik vind jouw avatar meesterlijk
Op mijn balkon is het nu 31 graden en dan staat de zon er nog niet vol op. Kan je nagaan hoe het over een 2 uur is.
quote:luni schreef op 07 juli 2013 @ 10:13:

[...]

Ja, ja, mensen die in Februari al beginnen: ' ik wil lente' Mijn schoonmoeder die in april zegt 'het regent nog en het wordt vast noooooooooooit meer zomer' (denk hier een klagerige stem plus diepe zucht bij)
quote:Daantje1970 schreef op 07 juli 2013 @ 10:43:

Op mijn balkon is het nu 31 graden en dan staat de zon er nog niet vol op. Kan je nagaan hoe het over een 2 uur is.

Jij hebt inderdaad het zwaarste leven van alle mensen die op deze aardkloot rondlopen.

Arme, arme jij
quote:Ster__ schreef op 07 juli 2013 @ 10:22:

As we speak zit ik trouwens met een loopneus en kriebelogen op de bank te niezen.

*ik kan ook zeuren*

Ik ook

Ik heb oa. 24/7 hoofdpijn. Of het nu -20 of +25 is

Ja dan kun je de hele dag in bed gaan liggen of.........................

Trouwens zijn al die 'hittehaters' van die zuren wijven
Als je een topic opent met een tekst als: "leuk hoor dat mooie weer, maar wegens ziekte kunnen we daar niet van genieten. Hebben jullie nog leuke tips voor binnenshuis?" Weet ik zeker dat er een hele hoop mensen positief hadden gereageerd. Maar als je, op een van de unieke warme dagen een topic opent waarin je klaagt over horrordagen en vervolgens allemaal verwijten gaat maken naar mensen die het wel mooi weer vinden.. Tja dan vraag je er om.
quote:Marels schreef op 07 juli 2013 @ 10:44:

[...]

Jij hebt inderdaad het zwaarste leven van alle mensen die op deze aardkloot rondlopen.

Arme, arme jij Ja dat kan je wel zeggen ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven