Horrordag
zondag 7 juli 2013 om 11:52
quote:limelight schreef op 07 juli 2013 @ 11:49:
Bij de titel horrordag verwacht ik iets als;
-parner ervan door met een ander
-kind kwijt
-slechte diagnose vanuit het ziekenhuis
-dierbare die is overleden
-baan kwijt
-huis in de fik
-betrokken bij ernstig ongeluk
-een (natuur)ramp
Ik dacht dat het over een kinderfeestje ging .
Bij de titel horrordag verwacht ik iets als;
-parner ervan door met een ander
-kind kwijt
-slechte diagnose vanuit het ziekenhuis
-dierbare die is overleden
-baan kwijt
-huis in de fik
-betrokken bij ernstig ongeluk
-een (natuur)ramp
zondag 7 juli 2013 om 11:54
zondag 7 juli 2013 om 11:59
Leo ik kom eraan 
Weet je ik kan ook wel klagen want bijna 36 weken zwanger en het vocht begint met dit weer toe te slaan. Maar toch ben ik bijna alleen maar buiten en met dit weer lekker op sleeptouw met mijn andere kleine meid
Nu is er nog tijd voor ons drieetjes en kunnen we heerlijk van elkaar genieten. In de schaduw is het lekker en anders gooi ik mijn voeten in het zwembadje.
Weet je ik kan ook wel klagen want bijna 36 weken zwanger en het vocht begint met dit weer toe te slaan. Maar toch ben ik bijna alleen maar buiten en met dit weer lekker op sleeptouw met mijn andere kleine meid
Nu is er nog tijd voor ons drieetjes en kunnen we heerlijk van elkaar genieten. In de schaduw is het lekker en anders gooi ik mijn voeten in het zwembadje.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 7 juli 2013 om 12:02
To, ik zou binnen blijven met je man of lekker naar een museum o.i.d. waar het koel is.
Binnen is het meestal wel uit te houden bij hitte (OK, moet je niet in een appartement met een plat dak wonen waar de zon de hele dag op staat).
Ik hou van dit weer, ik geniet van die stralende blauwe lucht en dat fijne zonnetje. Ik zit nu nog binnen, maar daar gaat straks wel verandering in komen...
Lekker in de schaduw genieten met een boek.
Ik vind kou dan bijvoorbeeld niet heel prettig, maar zolang ik er niet door hoef en in huis kan blijven zitten kan ik daar wel mee leven.
Anders is regen... Als het een enkele keer regent en de dag daarna schijnt de zon weer --> prima... maar verder word ik van regen niet blij.
Of wind... ik heb altijd het geluk dat ik tegen de wind in moet fietsen... Bah bah...
En toch... de zon heeft iets omdat ik er vrolijk van word, je lekker zonder jas buiten kunt vertoeven en ik het heerlijk vind om tot lekker lang buiten te zijn zonder jas aan...
De kou heeft iets omdat je dan lekker knus met elkaar op de bank kunt hangen.. lekkere warme choco erbij...
De regen heeft iets omdat je het groen ziet opbloeien zodra het weer is gestopt...
Wind heeft iets omdat je lekker kan uitwaaien aan het strand of gewoon buiten...
Elk weertype heeft zijn voors en zijn tegens...
Als jij, TO, nou in gedachten houdt dat je vandaag binnen blijft of een koele plek gaat opzoeken... en dat dit weer echt niet eeuwig duurt... dan kom je de dag wel door... Verder zou ik een ventilator aanschaffen... die helpen ook goed in huis.
Succes vandaag... en probeer toch een beetje het mooie te zien van dit weer...
Binnen is het meestal wel uit te houden bij hitte (OK, moet je niet in een appartement met een plat dak wonen waar de zon de hele dag op staat).
Ik hou van dit weer, ik geniet van die stralende blauwe lucht en dat fijne zonnetje. Ik zit nu nog binnen, maar daar gaat straks wel verandering in komen...
Lekker in de schaduw genieten met een boek.
Ik vind kou dan bijvoorbeeld niet heel prettig, maar zolang ik er niet door hoef en in huis kan blijven zitten kan ik daar wel mee leven.
Anders is regen... Als het een enkele keer regent en de dag daarna schijnt de zon weer --> prima... maar verder word ik van regen niet blij.
Of wind... ik heb altijd het geluk dat ik tegen de wind in moet fietsen... Bah bah...
En toch... de zon heeft iets omdat ik er vrolijk van word, je lekker zonder jas buiten kunt vertoeven en ik het heerlijk vind om tot lekker lang buiten te zijn zonder jas aan...
De kou heeft iets omdat je dan lekker knus met elkaar op de bank kunt hangen.. lekkere warme choco erbij...
De regen heeft iets omdat je het groen ziet opbloeien zodra het weer is gestopt...
Wind heeft iets omdat je lekker kan uitwaaien aan het strand of gewoon buiten...
Elk weertype heeft zijn voors en zijn tegens...
Als jij, TO, nou in gedachten houdt dat je vandaag binnen blijft of een koele plek gaat opzoeken... en dat dit weer echt niet eeuwig duurt... dan kom je de dag wel door... Verder zou ik een ventilator aanschaffen... die helpen ook goed in huis.
Succes vandaag... en probeer toch een beetje het mooie te zien van dit weer...
zondag 7 juli 2013 om 12:08
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 juli 2013 @ 11:52:
Best een eigentopic waard.
Kan bijna niet anders dan dat daar heel wat reacties op komen.
De volgende had ook nog in het rijtje gepast "schoonouders zouden een uurtje op visite komen, maar ze bleven de hele dag
Best een eigentopic waard.
Kan bijna niet anders dan dat daar heel wat reacties op komen.
De volgende had ook nog in het rijtje gepast "schoonouders zouden een uurtje op visite komen, maar ze bleven de hele dag
zondag 7 juli 2013 om 12:09
zondag 7 juli 2013 om 12:10
Tuurlijk is het voor iedereen persoonlijk.
Ik vind dat we lang genoeg schijt weer gehad hebben.
Ik knal nu van de energie, kan mijn medicatie even laten liggen (reuma en met kou en vocht verschrikkelijk veel pijn)
Dus ja, de een heeft het benauwd van warm weer en de ander weer andere klachten bijv. van kou enzo.
Geef mij dit maar, maar das inderdaad persoonlijk
Jammer alleen dat dit altijd van korte duur is
Ik vind dat we lang genoeg schijt weer gehad hebben.
Ik knal nu van de energie, kan mijn medicatie even laten liggen (reuma en met kou en vocht verschrikkelijk veel pijn)
Dus ja, de een heeft het benauwd van warm weer en de ander weer andere klachten bijv. van kou enzo.
Geef mij dit maar, maar das inderdaad persoonlijk
Jammer alleen dat dit altijd van korte duur is
zondag 7 juli 2013 om 12:18
quote:Marels schreef op 07 juli 2013 @ 11:47:
Ik vind Duitsland heerlijk
Welke regio zit je?
Wij zijn vorig jaar naar Zuid-Dld geweest, Zwarte Woud, Bodensee, München. Heerlijke vakantie geweest.
Dit jaar is het Denemarken
Denemarken roels. Erg leuk.
We zijn in het Wirftall.
Ik wil hier wonen......
Net een sprookje.
Ik vind Duitsland heerlijk
Welke regio zit je?
Wij zijn vorig jaar naar Zuid-Dld geweest, Zwarte Woud, Bodensee, München. Heerlijke vakantie geweest.
Dit jaar is het Denemarken
Denemarken roels. Erg leuk.
We zijn in het Wirftall.
Ik wil hier wonen......
Net een sprookje.
zondag 7 juli 2013 om 12:20
quote:Lotte35 schreef op 07 juli 2013 @ 12:16:
Maar vaak vind je het voor iemand die je na aan het hart ligt erger als die zich slecht voelt, dan voor jezelf.
Klopt, maar dan nog vind ik het raar om op een forum narrig te gaan doen over het weer.
Verder vind ik het prima hoor. Met mij krijg je toch geen ruzie met dit weer.
Maar vaak vind je het voor iemand die je na aan het hart ligt erger als die zich slecht voelt, dan voor jezelf.
Klopt, maar dan nog vind ik het raar om op een forum narrig te gaan doen over het weer.
Verder vind ik het prima hoor. Met mij krijg je toch geen ruzie met dit weer.
zondag 7 juli 2013 om 12:24
zondag 7 juli 2013 om 12:26
quote:mientjelater schreef op 07 juli 2013 @ 09:29:
Wat doen jullie op een horrordag als deze?Koop een ijs-maak-machine (is vast wel ergens een Mediamarkt open), ga naar de supermarkt voor de ingredienten. Lees je in hoe je ijs moet maken en ga lekker experimenteren ermee en hopelijk hebben jullie dan vanavond een lekker toetje als nagerecht.
Wat doen jullie op een horrordag als deze?Koop een ijs-maak-machine (is vast wel ergens een Mediamarkt open), ga naar de supermarkt voor de ingredienten. Lees je in hoe je ijs moet maken en ga lekker experimenteren ermee en hopelijk hebben jullie dan vanavond een lekker toetje als nagerecht.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 7 juli 2013 om 12:27
quote:luni schreef op 07 juli 2013 @ 12:24:
Haal je die neusspray bij de apotheek in België Marels? Vriend heeft ook erg last en niets schijnt te helpen, hij rijdt nogal graag motor en doet aan wielrennen dus hij komt vaak met roodomrande ogen terug. We gaan af en toe inkopen doen in België dus dan zouden we het eens kunnen halen.
Yup
Geldt ook voor jou; ik wil er best eentje halen. Moet dinsdag dus toch naar de apotheek
Kom er langs op weg naar huis van mijn werk.
Mijn mailadres staat in dit topic, dus als het moet, roep maar.
Haal je die neusspray bij de apotheek in België Marels? Vriend heeft ook erg last en niets schijnt te helpen, hij rijdt nogal graag motor en doet aan wielrennen dus hij komt vaak met roodomrande ogen terug. We gaan af en toe inkopen doen in België dus dan zouden we het eens kunnen halen.
Yup
Geldt ook voor jou; ik wil er best eentje halen. Moet dinsdag dus toch naar de apotheek
Kom er langs op weg naar huis van mijn werk.
Mijn mailadres staat in dit topic, dus als het moet, roep maar.
668, the neighbour of the Beast