Horrordag

07-07-2013 09:29 616 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man heeft het benauwd, en we gaan zo een film kijken om deze horrordag door te komen.

Wat doen jullie op een horrordag als deze?
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 juli 2013 @ 17:16:

[...]

Zelf ga je toch ook nog 40 min. offtopic nadat TO meldt dat ze bij de HAP zit met een zwager die acute leukemie heeft?

Of mis ik de knipoog achter je posting?

Misschien heeft ze tussen al het gegein/offtopic postings van ons allemaal de serieuze posting gemist om 16.25 uur.

Je mist de knipoog. Dat komt mede omdat ik 'm er niet bij heb gezet.

Dit had natuurlijk niets te maken met TO die bij de HAP zit. (ik was zelfs vergeten dat het TO was.)
quote:ThunderassMan schreef op 07 juli 2013 @ 17:20:

[...]

Je mist de knipoog. Dat komt mede omdat ik 'm er niet bij heb gezet.

Dit had natuurlijk niets te maken met TO die bij de HAP zit. (ik was zelfs vergeten dat het TO was.)Ok, sorry, dacht ik zie geen knipoog, neem mij niet kwalijk. Heb geen last van de warmte
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 juli 2013 @ 17:22:

[...]

Ok, sorry, dacht ik zie geen knipoog, neem mij niet kwalijk. Heb geen last van de warmte Geeft niets, niet al m'n grapjes zijn goed getimed of komen over zoals ik ze bedoel.
Ik had de knipoog ook even gemist
Nou vooruit dan, op speciaal verzoek:

Je man gaat morgen gewoon wel weer aan het werk neem ik aan. Ziekmelden zit er niet in! Dat is not done in jouw wereld.

Ik smeer me nog even in en spring dan weer terug de keuken en de tuin in om de BBQ voor te bereiden en er een lekker lange zwoele avond van te maken! Succes voor de mensen die dit minder fijn weer vinden!
Ik ben in elk geval lekker bijgekleurd vandaag, wel gesmeerd hoor!http://www.mijnalbum.nl/Album=7R6SXCVO
quote:Aminah schreef op 07 juli 2013 @ 16:56:

[...]

Het was een vraag, geen feit

Ooooh, dan is het goed.

Ik voelde me al even aangesproken. Hou ook helemaal niet van warmte en zon, maar zie mezelf toch niet echt als zuur wijf.

Zou niet weten waarom anderen niet van dit weer zouden mogen genieten, alleen omdat ik er niet van houd. Het is de zomerliefhebbers van harte gegund! Mijn tijd komt wel weer.
Zal wel mosterd zijn maar Daantje een ventilator in de woonkamer heeft geen zin? Hoe kom je daar nou bij. Koop een geruisloze en die zet je op je gezicht,klaar. 1 in de keuken, 1 in de woonkamer, slaapkamer etc. Echt wel dat het dan fris wordt hoor als het maar 25 graden is.

Dat dat ding lawaai maakt is natuurlijk een excuus van niks, dan koop je gewoon een nieuwe.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Daantje1970 schreef op 07 juli 2013 @ 09:56:

[...]

Airco mag hier in het appartementencomplex.Waarom niet Daantje? Hoeft toch niemand te weten, bij ons staat de airco gewoon op balcon, gewoon gat in de muur laten boren, slang naar buiten en geen haan die er naar kraait. Ik heb een huurhuis trouwens. Maar als jij geen balcon hebt is het een probleem.
Ik heb ook een bloedhekel aan dit weer, kan er gewoon niet tegen. Maar ik gun alle zomerliefhebbers hun zonnetje. Geniet er van. Hier in huis is het nu te doen. Door het hele huis plafondventilatoren en in de woonkamer airco. Alleen op mijn werk is het verschrikkelijk pffff.
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 juli 2013 @ 17:16:

[...]

Zelf ga je toch ook nog 40 min. offtopic nadat TO meldt dat ze bij de HAP zit met een zwager die acute leukemie heeft?

Of mis ik de knipoog achter je posting?

Misschien heeft ze tussen al het gegein/offtopic postings van ons allemaal de serieuze posting gemist om 16.25 uur.Ik heb ze niet gemist! Dank jullie wel en ik gun de zonlovers deze dagen. Ik vind het alleen soms moeilijk om te zien hoe benauwd hij het heeft.
quote:mientjelater schreef op 07 juli 2013 @ 19:10:

[...]

Ik heb ze niet gemist! Dank jullie wel en ik gun de zonlovers deze dagen. Ik vind het alleen soms moeilijk om te zien hoe benauwd hij het heeft.Hoe gaat het met je zwager?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Horrorfilms kijken natuurlijk
My life ain't shit without me!
heb niet het hele topic doorgelezen maar wat een rare reacties zeg.. het is bij mij elk jaar weer raak rond deze periode dat ik moet leren voor tentamens met dit 'heerlijke weer'. Met warm weer is werken gewoon stuk lastiger, dat is haast een feit, kijk naar warmere landen zoals Turkije. Ja als je lekker de hele dag aan het strand/zwembad niet van je kont hoeft te komen, is het wel lekker hoor maar anders...

waarom verhuizen veel mensen dan niet naar warmere landen als het daar zo lekker is? kijken of je daar lekker kan werken, want het is niet alleen maar relaxen.
quote:Louba schreef op 07 juli 2013 @ 17:28:

Je man gaat morgen gewoon wel weer aan het werk neem ik aan. Ziekmelden zit er niet in! Dat is not done in jouw wereld.

Ik smeer me nog even in en spring dan weer terug de keuken en de tuin in om de BBQ voor te bereiden en er een lekker lange zwoele avond van te maken! Succes voor de mensen die dit minder fijn weer vinden!Ja hoor, hij heeft het iedere dag wel benauwd, maar met warm weer dus meer. Maar hij werkt gewoon vijf dagen.... Waarom niet dan?
quote:mientjelater schreef op 07 juli 2013 @ 16:25:

Ik ben bij de HAP, met mijn zwager. Hij heeft acute leukemie en heeft veel pijn. Man is thuisSterkte!
quote:leyla88 schreef op 07 juli 2013 @ 19:13:

heb niet het hele topic doorgelezen maar wat een rare reacties zeg.. het is bij mij elk jaar weer raak rond deze periode dat ik moet leren voor tentamens met dit 'heerlijke weer'. Met warm weer is werken gewoon stuk lastiger, dat is haast een feit, kijk naar warmere landen zoals Turkije. Ja als je lekker de hele dag aan het strand/zwembad niet van je kont hoeft te komen, is het wel lekker hoor maar anders...

waarom verhuizen veel mensen dan niet naar warmere landen als het daar zo lekker is? kijken of je daar lekker kan werken, want het is niet alleen maar relaxen.Mensen in Turkije hoeven niet te studeren en werken volgens jou?
Natuurlijk kun je werken in warmere landen, doe eens niet zo gek! Half De USA is heter dan heet, om maar even iets te noemen.

Mensen verhuizen niet omdat hier familie/vrienden wonen en dit 'thuis' is, vaak. Rare redenering met dat werken.. Is maar net wat je gewend bent.
27 mensen vinden dit leuk.
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 juli 2013 @ 19:12:

[...]

Hoe gaat het met je zwager?Hij heeft liggen slapen, ik heb wat te eten voor hem gemaakt (hij kan bijna niet meer slikken) en ze zijn nu naar huis. Morgen gaat hij naar het ziekenhuis en krijgt hij een echo of scan van de plaats waar hij pijn heeft. Dank iedereen!
Als ik zonder m'n familie kon was ik allang geëmigreerd.

Oh, en in die warme landen is het vaak veel heter dan hier, en natuurlijk zoekt men dan verkoeling bij ventilatoren en airco.

Kijk eens wat ik in de winter allemaal moet verzinnen om het warm te krijgen, voor kou is een airco genoeg.
quote:Ster__ schreef op 07 juli 2013 @ 19:18:

Natuurlijk kun je werken in warmere landen, doe eens niet zo gek! Half De USA is heter dan heet, om maar even iets te noemen.

Mensen verhuizen niet omdat hier familie/vrienden wonen en dit 'thuis' is, vaak. Rare redenering met dat werken.. Is maar net wat je gewend bent.In Turkije wordt in de middag niet gewerkt hoor, veels te warm. Als het zo warm is, gaan de meeste mensen een tandje of twee lager in tempo. Ik wel in ieder geval...
quote:roza34 schreef op 07 juli 2013 @ 19:18:

[...]

Mensen in Turkije hoeven niet te studeren en werken volgens jou?

die liggen toch de hele dag aan het strand

check mn post eens goed: ik zeg dat het lastiger is om met warm weer te werken, dat zie je daar terug; mensen zijn vermoeider, langzamer en hoogstwaarschijnlijk ook minder efficient ondanks airco (dat geeft ook zo'n hoofdpijn).
quote:Ster__ schreef op 07 juli 2013 @ 19:18:

Mensen verhuizen niet omdat hier familie/vrienden wonen en dit 'thuis' is, vaak. Rare redenering met dat werken.. Is maar net wat je gewend bent.waarom moeten mensen die niet van warm weer houden dan wel verhuizen naar de noordpool? serieuze vraag hoor overigens
Ach joh, genoeg landen waar mensen de hele dag, ook op het heetst van de dag, in de rijstvelden staan. Zonder airco. En ook in meer Westerse hete landen wordt overdag gewerkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven