Horrordag

07-07-2013 09:29 616 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man heeft het benauwd, en we gaan zo een film kijken om deze horrordag door te komen.

Wat doen jullie op een horrordag als deze?
hahahah, Mientje echt hoor, ik heb het wel vaker bij jou: vrijwel alle topics die jij opent lijken meer op rellen dan serieuze problemen.

Veel zomerplezier allemaal vandaag!
Wij gaan zo heerlijk een dagje weg. Eerst even alles halen om te picknicken en dan een halve dag door de apenheul waggelen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Heerlijk vandaag de hele dag met mijn kroost aan het water liggen.....laat dit dan maar een "horror" zomer worden.

We hebben verdorie genoeg regen wind en kou gehad.

En ga dan verhuizen en met je platte dak en verboden voor airco appartement.
Aah! Nog zo'n horrordag vandaag: ik moet pas vanavond werken en dus eerst de héle dag in mn bikini in de zon in de tuin zitten. Boekje erbij, sapje erbij.. Ver-schrik-ke-lijk!
quote:itsme26 schreef op 08 juli 2013 @ 08:37:

Wij gaan zo heerlijk een dagje weg. Eerst even alles halen om te picknicken en dan een halve dag door de apenheul waggelenVeel plezier Its!
Vanmorgen heel hard aan de slag om al het werk in een morgen proberen te stoppen, dan kan ik vanmiddag lekker in de tuin zitten met mijn boek!
quote:fru1t3lla schreef op 08 juli 2013 @ 08:27:

Goh de ene heeft last van de warmte, ik heb gewrichtsklachten bij de kou. Een keer warmte geeft mij wat verlichting. Zo is het altijd wat.

Ik heb ook reuma en die warmte is heerlijk. Maar ik heb ook chronische hoofdpijn en daar is het dan weer niet lekker voor Keuze's, keuze's

Het is hier trouwens nog helemaal niet zo lekker en het waait behoorlijk.
Hier is het nu heerlijk. Bijna windstil, zonnig en nog lekker koel hoewel je wel in je t-shirt naar buiten kunt. Als ik Mientje was zou ik hier niet gaan zitten zuigen maar nog even naar buiten gaan voor de horror weer toeslaat.
quote:Lilith75 schreef op maandag 08 juli 2013 08:46 Heerlijk vandaag de hele dag met mijn kroost aan het water liggen.....laat dit dan maar een "horror" zomer worden.

We hebben verdorie genoeg regen wind en kou gehad.

En ga dan verhuizen en met je platte dak en verboden voor airco appartement.
quote:mientjelater schreef op 08 juli 2013 @ 08:32:

Wij gaan idd niet op vakantie. De afgelopen zomers waren heerlijk voor ons hier ... Heerlijk die regen...en als je nou op vakantie naar ijsland gaat?
Hebben we eindelijk mooi weer, zijn er zeikerts aan de kust.. Grrrrrrrrrrr
Wegens ziekte van mijn man blijven wij altijd thuis. Ons hele huis is aangepast en dat vind je niet ergens anders.
Nou dan hebben jullie nog hele slechte jaren voor de boeg met al dat horrorweer. Mijn deelneming.
Het enige horror aan deze dagen vind ik dat juist in deze week de meeste collega's op vakantie zijn en ik dus veel moet werken en niet van het weer kan genieten..

Hier binnen is het nog helemaal niet zo warm en hebben laatst een nieuwe plafond ventilator gekocht(de oude was kapot) en ik heb vannacht gewoon onder mijn dekbed gelegen.
Het is nu echt heerlijk buiten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Starshine schreef op 08 juli 2013 @ 09:16:

[...]

en als je nou op vakantie naar ijsland gaat?

Even opgezocht. De gemiddelde maximumtemperatuur in juli in IJsland is 12 graden.

Lijkt me heerlijk! Maar voor mij (met een man die van warmte houdt en een hekel heeft aan kou) niet echt een optie.

Maar dat bezwaar zal voor jou niet gelden Mientje. Is zo'n vakantiebestemming dan niet serieus een optie?
Owh, laat maar. Ik ben weer veel te traag.
quote:yasuko schreef op 08 juli 2013 @ 06:59:

Jullie gaan toch ook wel eens naar warme landen, waar de zon als een koperen ploert boven je hangt en je nauwelijks kunt lopen van de zinderende hitte?

Nooit

Ik kijk wel uit
quote:Daantje1970 schreef op 07 juli 2013 @ 09:56:

[...]

Airco mag hier in het appartementencomplex.

Je schrijft al twee keer: airco mag hier.

Probleem opgelost toch?
Al kreeg ik een miljoen!

(Hoi Mayhem! )
Rifkaa

Wat leuk je weer te zien!
Ik heb al drie onschuldige voorbijgangers toegesnauwd.

Nog ongesteld geworden ook.

Openluchtbad stond ongeveer 30 meter aan rij voor de kassa

Dit weer daar krijg ik een kort lontje van, dus ik ga zo maar eens bij het water in de schaduw zitten.
quote:mayhem schreef op 08 juli 2013 @ 13:47:

Rifkaa

Wat leuk je weer te zien!

Insgelijks!

Gaat het een beetje? Nog even doorbijten tot woensdag, dan wordt het tenminste iets minder warm en zonnig. Scheelt toch alweer.
Eindelijk versterking dames! We werden gisteren afgebrand en dat terwijl we niet van warmte houden :):)
Toch moet je toegeven dat het hier gisteren harder liep dan nu .

Hoe is het met je man Mientje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven