Winkel mailen nav sevice

09-07-2013 14:20 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok klein dingetje,

Ik had ongelooflijik nodig goede schoenen nodig en had heel weinig tijd. De vrouw uit de winkel heeft mij zo goed en fijn en ook nog snel geholpen...ik ben er nog steeds blij van!

Ik heb gewoon zin om die winkel te mailen om door te geven dat ze zulke goede service geven....is dat gek? Doen mensen dat weleens? Werk je zelf in een winkel en krijg je weleens zulke mails?

Ik weet natuurlijk niet hoe ze heet, zou dan moeten zeggen dat ene kleine vrouwtje die zo vriendelijk was...
Gewoon doen!
Gewoon doen natuurlijk! Dat is voor haar hardstikke leuk om te lezen. En als ze geen eigenaar is, dan is het ook goed dat haar werkgever dit weet.
Wat leuk, iedereen vindt een compliment fijn.

Dus gewoon doen.

Wie weet wat voor een plezier je die ' kleine' mevrouw ermee doet.
Ik zou het zeker doen. Een compliment is altijd leuk (en zeker niet gek). Ik doe het ook weleens.
Wat leuk, absoluut doen!
Gewoon doen! Een compliment ontvangen is altijd leuk!
Heel leuk maar ik zou kleine mevrouw toch echt omschrijven als"de verkoopster die toen en toen aan het werk was.
Leuk! Je kan ook een klein bloemetje bezorgen bij de winkel. Wordt echt op prijs gesteld!
Ik heb zelf in een winkel gewerkt en op een dag kwam de leidinggevende naar mij toe en hij vertelde dat er een vrouw naar hem toegekomen was die zo blij was dat ik haar zo goed had geholpen. Voor mij voelde het gewoon als werk, maar het is natuurlijk altijd fijn zoiets te horen. Gewoon laten weten dus!
Doen! Werk zelf ook bij een winkel en het juist geweldig als mensen complimenteren! Daar werk ik voor
Gewoon doen,

Het is voor de verkoopster ontzettend leuk als je een complimentje krijgt.
Alles voor sieraden, nou ja.. bijna alles.....eigenaar van de oorbellen webshop Deoorbel
Leuk, doen! Als je maar niet iets mailt van 'die kleine dikke met die wallen' want dan doe je je compliment wat teniet
quote:Louba schreef op 09 juli 2013 @ 14:36:

Leuk! Je kan ook een klein bloemetje bezorgen bij de winkel. Wordt echt op prijs gesteld!

Die bloemen zijn zo weg, breng een lekker ijsje met deze temperaturen.

Eindelijk een positief topic over winkelmedewerksters.
Heb gemaild, heb wel gezegd een ' jonge en kleine vrouw '. ...tja, wil niet dat de complimenten naar de verkeerde gaan.

Heb ook datum en tijdstip gezet ( kwam binnenvliegen net na openingstijd ) dus moet aankomen!
Leuk hoor, goede verkoopsters moeten we in ere houden. Is een uitstervend ras.
Leuk!! Doen!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Wat lief van je! Ik heb er wel eens over gedacht om TNT te mailen dat onze pakketbezorger zo ontzettend vriendelijk en behulpzaam is. Ik heb het niet gedaan, omdat ik ook dacht dat dat misschien 'raar' was of niet bij de juiste persoon terecht zou komen. Ik zou eigenlijk ook dat compliment maar eens moeten geven, toch?
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Ik hoorde laatst dat iemands moeder ontslagen was bij de winkel waar ze werkte omdat ze te aardig was....

Vreemde zaken toch?

Misschien dat zo'n mailtje van jou zoiets kan voorkomen voor die leuke mevrouw.
Lorem Ipsum
Leuk! Zeker doen!

Wij geven 'onze' pakketbezorger altijd een doosje Merci met de feestdagen omdat we zo blij met hem zijn. Als hij op vakantie gaat of ziek is loopt het altijd in de soep dus wat waardering laten blijken is altijd fijn denk ik zelf;)
quote:turquasi schreef op 09 juli 2013 @ 15:13:

Ik hoorde laatst dat iemands moeder ontslagen was bij de winkel waar ze werkte omdat ze te aardig was....

Vreemde zaken toch?Behalve als iemand teveel korting geeft of artikelen gratis weggeeft, kan ik me dat bijna niet voorstellen.
Doe ik ook vaak! Ik zou het zelf ook leuk vinden om te horen van klanten! gewoon doen dus!
Haha, je he. Ik vond het ook ongelofelijk... maar eigenlijk niet zo grappig dus voor haar.
Lorem Ipsum
Ik vind dat leuk !

Er wordt meestal gemopperd, wat is nu leuker dan een compliment uitdelen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:domblondje schreef op 09 juli 2013 @ 15:18:

Leuk! Zeker doen!

Wij geven 'onze' pakketbezorger altijd een doosje Merci met de feestdagen omdat we zo blij met hem zijn. Als hij op vakantie gaat of ziek is loopt het altijd in de soep dus wat waardering laten blijken is altijd fijn denk ik zelf;)Wat ontzettend attent.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven