Winkel mailen nav sevice
dinsdag 9 juli 2013 om 14:20
Ok klein dingetje,
Ik had ongelooflijik nodig goede schoenen nodig en had heel weinig tijd. De vrouw uit de winkel heeft mij zo goed en fijn en ook nog snel geholpen...ik ben er nog steeds blij van!
Ik heb gewoon zin om die winkel te mailen om door te geven dat ze zulke goede service geven....is dat gek? Doen mensen dat weleens? Werk je zelf in een winkel en krijg je weleens zulke mails?
Ik weet natuurlijk niet hoe ze heet, zou dan moeten zeggen dat ene kleine vrouwtje die zo vriendelijk was...
Ik had ongelooflijik nodig goede schoenen nodig en had heel weinig tijd. De vrouw uit de winkel heeft mij zo goed en fijn en ook nog snel geholpen...ik ben er nog steeds blij van!
Ik heb gewoon zin om die winkel te mailen om door te geven dat ze zulke goede service geven....is dat gek? Doen mensen dat weleens? Werk je zelf in een winkel en krijg je weleens zulke mails?
Ik weet natuurlijk niet hoe ze heet, zou dan moeten zeggen dat ene kleine vrouwtje die zo vriendelijk was...
dinsdag 9 juli 2013 om 14:37
Ik heb zelf in een winkel gewerkt en op een dag kwam de leidinggevende naar mij toe en hij vertelde dat er een vrouw naar hem toegekomen was die zo blij was dat ik haar zo goed had geholpen. Voor mij voelde het gewoon als werk, maar het is natuurlijk altijd fijn zoiets te horen. Gewoon laten weten dus!
dinsdag 9 juli 2013 om 15:03
Wat lief van je! Ik heb er wel eens over gedacht om TNT te mailen dat onze pakketbezorger zo ontzettend vriendelijk en behulpzaam is. Ik heb het niet gedaan, omdat ik ook dacht dat dat misschien 'raar' was of niet bij de juiste persoon terecht zou komen. Ik zou eigenlijk ook dat compliment maar eens moeten geven, toch?
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
dinsdag 9 juli 2013 om 15:18
dinsdag 9 juli 2013 om 15:20
dinsdag 9 juli 2013 om 16:36
quote:domblondje schreef op 09 juli 2013 @ 15:18:
Leuk! Zeker doen!
Wij geven 'onze' pakketbezorger altijd een doosje Merci met de feestdagen omdat we zo blij met hem zijn. Als hij op vakantie gaat of ziek is loopt het altijd in de soep dus wat waardering laten blijken is altijd fijn denk ik zelf;)Wat ontzettend attent.
Leuk! Zeker doen!
Wij geven 'onze' pakketbezorger altijd een doosje Merci met de feestdagen omdat we zo blij met hem zijn. Als hij op vakantie gaat of ziek is loopt het altijd in de soep dus wat waardering laten blijken is altijd fijn denk ik zelf;)Wat ontzettend attent.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé