Winkel mailen nav sevice

09-07-2013 14:20 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok klein dingetje,

Ik had ongelooflijik nodig goede schoenen nodig en had heel weinig tijd. De vrouw uit de winkel heeft mij zo goed en fijn en ook nog snel geholpen...ik ben er nog steeds blij van!

Ik heb gewoon zin om die winkel te mailen om door te geven dat ze zulke goede service geven....is dat gek? Doen mensen dat weleens? Werk je zelf in een winkel en krijg je weleens zulke mails?

Ik weet natuurlijk niet hoe ze heet, zou dan moeten zeggen dat ene kleine vrouwtje die zo vriendelijk was...
quote:turquasi schreef op 09 juli 2013 @ 15:13:

Ik hoorde laatst dat iemands moeder ontslagen was bij de winkel waar ze werkte omdat ze te aardig was....

Vreemde zaken toch?

.

Als ze zo aardig is dat ze uitgebreid met een klant gaat kletsen dan moet een andere klant wachten.

Als ze zo aardig is om te zeggen dat het andere merk wasmachine dezelfde kwaliteit heeft als de dure maar wel de helft goedkoper is.

Als ze eerlijk zegt dat de klant beter alleen dat ene shirtje kan nemen omdat het andere shirt haar niet zo flatteert dan kost dat omzet en kan ik mij voorstellen dat ze om die reden ontslagen wordt.

To wat leuk dat je een mailtje hebt gestuurd. Daar wordt die verkoopster vast blij van.
Ja doen. Normaal krijgen winkelmedewerkers alleen een mailtje als er klachten zijn. En als je dus een mailtje krijgt van een tevreden klant maakt dat je dag goed, en kan je wel 20 vervelende klanten hebben zonder dat je blije gevoel verdwijnt.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven