Mode & Beauty alle pijlers

BH zonder beugel

09-07-2013 20:52 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandag heb ik 3 winkels bezocht op zoek naar een nieuwe BH ter vervaging van mijn zeer geliefde maar zeer versleten exemplaar:

een voorgevormde BH zonder beugel.

Echter zijn deze tegenwoordig niet meer te vinden in mijn cupmaat: 75-80C (sommige merken D). Altans niet in de winkels waar ik ben geweest (Livera, V&D) Wel iets anders gekocht maar toch zoek ik nog een echte vervanging.

Wie heeft er tips?

Een BH zonder vulling en beugel kan ook maar dat zijn vaak sportbh's (niet sexy), bh-topjes (komen lelijk boven sommige shirtjes uit) of erg duur (35 euro voor een BH vind ik toch wel veel).
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Vind je 35¤ echt veel? Ik koop alleen maar dure bh's maar echt die zitten zoveel beter dan een goedkopere.

35¤ valt echt onder de hele goedkope bh's.
Je geeft zelf aan dat je deze bh graag draagt, dan zou ik investeren in deze aankoop, dus wel ¤ 35 uitgeven.

Laurentien voor de een is ¤35 een schijntje, voor de ander is het een enorm bedrag
¤35 goedkoop?

Wow...zou ik dan zo'n dure smaak hebben?

Ik kom voor een goeie bh echt niet weg voor die prijs hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Voor een bh is 35 euro niet heel veel, zeker niet als je iets bijzonders wilt. Tips heb ik helaas niet, kan me niet herinneren ze ooit ergens gezien te hebben. Maar ze zullen er vast wel zijn
Als student vind ik 35 euro best veel voor een BH. Als ik rond dat bedrag de ideale BH vind wil ik het best missen maar tot nu toe was het allemaal net niet.
Ik kijk altijd bij de V&D(sale) daar zag ik laatst witte,zwarte en huidskleur grote maten zonder beugel(geen leuke kleurtjes).Persoonlijk lijkt zonder beugel mij niets bij een goede bh doet een beugel geen pijn.Ik heb het idee dat als ik een bh zonder beugel aan zou doen dat ik hang tieten heb.

Heb trouwens ook op de markt voor ¤3,50 een bh gekocht niet de aller beste kwaliteit maar wel leuke kleurtjes en met kant voor een maandje of op vakantie.
De enige tip die ik heb is wachten tot de uitverkoop, dat doe ik zelf ook altijd (als student).
Als je dus op de site van Livera kijkt en 'voorgevormde bh' intypt krijg je er een heleboel te zien.

Niet goed gekeken
quote:Yvonne77 schreef op 09 juli 2013 @ 21:04:

Zit hier misschien iets tussen? http://www.livera.nl/page/product_search_results#results=32&q=voorgevormde bh

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Eeehm... Dat is allemaal met beugel. Livera heeft maar twee bh's zonder beugel op de site staan.
Morgen maar even kijken of het bij de luxere winkel uitverkoop is.

(Die ik had komt overigens van de HEMA, daar kan ik ook nog even kijken maar was het enorm druk begin deze week)
quote:bootje_op_de_golven schreef op 09 juli 2013 @ 21:07:

[...]

Eeehm... Dat is allemaal met beugel. Livera heeft maar twee bh's zonder beugel op de site staan. Heb weer niet goed gekeken.
quote:Yvonne77 schreef op 09 juli 2013 @ 21:09:

[...]

Heb weer niet goed gekeken.Geefniehoor
quote:bootje_op_de_golven schreef op 09 juli 2013 @ 21:11:

[...]

Geefniehoor Dankje Ik ben nog gaar van buikgriep.
Bij de prematal verkopen ze voorgevormde voedingsbeha's zonder beugel. Zit er wel zo'n clipje aan zodat je er mee kan voeden, maar weet niet of je dat storend vindt? Is eigenlijk de enige plek die ik ken waar ze voorgevormde beha's zonder beugels verkopen!
Ik ben ze wel bij zowel de livera als V&D tegengekomen maar dat zijn dat starters BH's en dus alleen in cup aa en a...

Maar ooit waren ze er in mijn cup, dus ik blijf hopen.
Ik heb wat gegoogeld en ik vind ook alleen cup aa-a-b.
Is een ander (goed passend!) model geen optie?

http://www.dewereldvanlingerie.nl/nl/be ... eugel.html
Ze hebben trouwens wel zoiets bij de Hema als sportbeha.
http://www.marksandspencer.eu/Geborduur ... dxjrTtFAeA
quote:Frizzy schreef op 09 juli 2013 @ 21:21:

Is een ander (goed passend!) model geen optie?

Daarom heb ik ook in ieder geval een ander gekocht maar ik ben benieuwd of ze nog bestaan.

Freya heeft ze trouwens wel dus kennelijk bestaan ze wel voor grotere cupmaten

Deze zijn leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven