Mode & Beauty alle pijlers

Hollywoodwax

10-07-2013 21:08 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik wil graag over een paar weken een Hollywood wax laten doen, alles weg voor een paar weken.

Ik woon in omgeving Nijmegen, Nijmegen, den Bosch, Eindhoven is allemaal goed te doen voor mij. Heeft iemand ervaring met een goede, hygiënische salon waar je je nog enigszins op je gemak voelt?

Tips zijn van harte welkom!
Wat is dat?
quote:Zusenzoo schreef op 10 juli 2013 @ 21:50:

Wat is dat?+1
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Heette dat niet eerst Brazilian wax?
Less is More in Nijmegen (centrum)! Vriendelijk en professioneel.
I\'m not unfaithful, but I\'ll stray when I get a little scared.
Brazillian Wax

Bij een Brazilian wax worden alle haren rond het schaamstreekgebied verwijderd. Er blijft alleen een streep haar op de venusheuvel over. In Europa en Amerika is de Brazilian wax een echt hot-item. Een Brazilian wax is sexy, voelt prettig en is hygiënisch.

Hollywood Wax

Bij een Hollywood wax alle haren rond het schaamstreekgebied worden verwijderd. Er blijft niets over..

De waxbehandeling duurt maximaal 45 minuten afhankelijk van het haartype en de haardichtheid. Na de eerste waxbehandeling blijft het resultaat ongeveer 3 tot 6 weken. Regelmatig waxen zal de haargroei verminderen. Het resultaat is een zachte gladde huid zonder pukkels en irritaties. De hars zal op de huid worden aangebracht. Na enkele seconden zal de uitgeharde hars worden verwijderd.
quote:Junulino schreef op 10 juli 2013 @ 21:59:

Less is More in Nijmegen (centrum)! Vriendelijk en professioneel.mies van der rohe draait zich om in zijn graf
Goh weer wat geleerd, ik word echt oud geloof ik....
@Louisa, thnx, dat schept weer wat helderheid
Moet je dan eigenlijk in de halelujah houding voor zo'n behandeling?
quote:Diztel schreef op 10 juli 2013 @ 22:05:

@Louisa, thnx, dat schept weer wat helderheid Google is my best friend...
quote:LouisaVuitton schreef op 10 juli 2013 @ 22:08:

[...]

Google is my best friend... Daar was ik dan weer te lui voor
quote:Diztel schreef op 10 juli 2013 @ 22:06:

Moet je dan eigenlijk in de halelujah houding voor zo'n behandeling?Ik wist dan weer wel wat een Hollywoodwas is, maar wat is in vredesnaam de halelujah houding???
quote:Summerdance schreef op 10 juli 2013 @ 22:09:

[...]

Daar was ik dan weer te lui voor

+1

+ trage provider
quote:Yvonne77 schreef op 10 juli 2013 @ 22:15:

[...]

Ik wist dan weer wel wat een Hollywoodwas is, maar wat is in vredesnaam de halelujah houding???Met gespreide benen
quote:Yvonne77 schreef op 10 juli 2013 @ 22:15:

[...]

Ik wist dan weer wel wat een Hollywoodwas is, maar wat is in vredesnaam de halelujah houding???

+1...al heb ik wel een idee welke houding het is...

We zoeken het even op....Ik ben blijkbaar de enige hier met een goede vriend en een goede internetverbinding. Ik ben een blij en bevoorrecht mens.
quote:LouisaVuitton schreef op 10 juli 2013 @ 22:17:

[...]

+1...al heb ik wel een idee welke houding het is...

We zoeken het even op....Ik ben blijkbaar de enige hier met een goede vriend en een goede internetverbinding. Ik ben een blij en bevoorrecht mens.
anoniem_175835 wijzigde dit bericht op 10-07-2013 22:24
Reden: verkeerde smiley
% gewijzigd
quote:Diztel schreef op 10 juli 2013 @ 22:16:

[...]

Met gespreide benenOké. Hoe zou je anders zoiets uit kunnen voeren vraag ik me af?
Volgens mij kan het ook niet anders, of misschien is staan ook een mogelijkheid.
Liggend vind ik wel prettiger. Ik ga altijd naar Meppel. Niet echt in de buurt, maar wordt er altijd prettig geholpen.
Rise and shine! ;)
Rekken je schaamlippen niet uit als je dat vaker laat doen? Er wordt toch behoorlijk aan getrokken neem ik aan.
quote:Roelfien schreef op 10 juli 2013 @ 23:49:

Rekken je schaamlippen niet uit als je dat vaker laat doen? Er wordt toch behoorlijk aan getrokken neem ik aan. Sorry, maar hier pis ik echt van in mijn broek!
quote:Roelfien schreef op 10 juli 2013 @ 23:49:

Rekken je schaamlippen niet uit als je dat vaker laat doen? Er wordt toch behoorlijk aan getrokken neem ik aan.
Roelfien die schieten dan gewoon weer terug, hoor whahahaha
Moet er nog steeds om lachen. Ik zie het gewoon voor me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven