Tips voor weekend weg met hond
donderdag 11 juli 2013 om 19:20
Waar kom je precies niet uit? Lukt het je niet een plek om te overnachten te vinden waar honden welkom zijn, of lukt het je niet een leuke plek te vinden waar honden welkom zijn?
In het tweede geval kan ik je niet helpen, heb nog nooit ergens overnacht met hond. In het eerste geval: op veel zoeksites staat ook de optie om te filteren op het wel/niet toegestaan zijn van huisdieren of honden. Bijvoorbeeld op bedandbreakfast.nl, daar staan al 300 B&B's op waar huisdieren zijn toegestaan.
In het tweede geval kan ik je niet helpen, heb nog nooit ergens overnacht met hond. In het eerste geval: op veel zoeksites staat ook de optie om te filteren op het wel/niet toegestaan zijn van huisdieren of honden. Bijvoorbeeld op bedandbreakfast.nl, daar staan al 300 B&B's op waar huisdieren zijn toegestaan.
donderdag 11 juli 2013 om 19:52
donderdag 11 juli 2013 om 19:54
donderdag 11 juli 2013 om 22:06
Als wij met de hond weg gaan, boek ik altijd bij Landal een vrijstaand huisje. Verder nemen we haar bench mee en haar kussen. Eénmaal daar zetten we de bench neer, kussen erin en ze voelt zich meteen thuis. Verder zijn we zo vrij om ook even weg te kunnen zonder hond (naar de supermarkt bijvoorbeeld) en weten we zeker dat ze niks beschadigd. Ik boek altijd vrijstaand zodat niemand last heeft van evt. blaffen, andere mensen zijn namelijk ook op vakantie.