Dronken een zwangerschapstest doen kan dat?

zaterdag 13 juli 2013 om 21:14
Heeft dat negatieve invloed op de test of is het dan nog gewoon betrouwbaar. Heb die 2 voor 5 euro testen van Kruidvat. Ik wil NIET zwanger zijn maar ben bang. Heb onveilige seks gehad en ben nu 5 dagen over tijd. Ik heb de testen al gisteren gekocht maar nog niet durven testen. heb halve fles wijn op en nu wel de moed. Kan ik de test nu doen of moet je nuchter zijn?

zaterdag 13 juli 2013 om 21:23
Kan de test er naast zitten?
De meeste medicijnen, inclusief voorbehoedsmiddelen en antibiotica zullen de resultaten niet beïnvloeden. Medicijnen die het hormoon hCG in zich hebben zullen dat natuurlijk wel doen. Je kan dan een positief resultaat zien terwijl je niet zwanger bent. Medicijnen met hCG worden onder andere gebruikt voor vruchtbaarheidsbehandelingen. Alcohol en drugs zullen het resultaat niet beïnvloeden, maar het is onverstandig om deze te gebruiken als je zwanger wilt worden.
De meeste medicijnen, inclusief voorbehoedsmiddelen en antibiotica zullen de resultaten niet beïnvloeden. Medicijnen die het hormoon hCG in zich hebben zullen dat natuurlijk wel doen. Je kan dan een positief resultaat zien terwijl je niet zwanger bent. Medicijnen met hCG worden onder andere gebruikt voor vruchtbaarheidsbehandelingen. Alcohol en drugs zullen het resultaat niet beïnvloeden, maar het is onverstandig om deze te gebruiken als je zwanger wilt worden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 13 juli 2013 om 21:23
zaterdag 13 juli 2013 om 21:24
Beïnvloedt alcohol de uitslag?
Nee, maar als je te veel drinkt, kan dit de concentratie van hCG in je urine beïnvloeden. Drink dus niet te veel voordat je een Clearblue-zwangerschapstest doet en wacht tot je een natuurlijke drang tot urineren krijgt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zaterdag 13 juli 2013 om 21:24
Jij maakt wel een hoop mee zo he?
Maar goed, natuurlijk kun je dronken een zwangerschapstest doen. Dan is het wel zaak dat je niet naast het staafje plast en je loopt kans dat de hele test zwaar onbetrouwbaar is geworden omdat je je urine sterk hebt verdund met geestrijk vocht. Maar ik zal nooit beweren dat het niet kan.
Maar goed, natuurlijk kun je dronken een zwangerschapstest doen. Dan is het wel zaak dat je niet naast het staafje plast en je loopt kans dat de hele test zwaar onbetrouwbaar is geworden omdat je je urine sterk hebt verdund met geestrijk vocht. Maar ik zal nooit beweren dat het niet kan.

zaterdag 13 juli 2013 om 21:33
quote:Nonovrouw schreef op 13 juli 2013 @ 21:23:
Je bent 5 dagen over tijd, dus je kan de test gewoon doen, het resultaat wordt niet beinvloed...De 2v5 euro testen hoeven niet met ochtendurine en zijn gevoelig.
Lijkt me wel een erg slecht begin van een zwangerschap...tenzij je al hebt besloten deze af te breken.
Bedankt, ga meteen testen.
Ik wil geen kind dat is zeker. Maar geen paniek nog ik ben vaker overtijd zo lang. Alleen omdat ik dit keer wel seks heb gehad, onveilig.
Je bent 5 dagen over tijd, dus je kan de test gewoon doen, het resultaat wordt niet beinvloed...De 2v5 euro testen hoeven niet met ochtendurine en zijn gevoelig.
Lijkt me wel een erg slecht begin van een zwangerschap...tenzij je al hebt besloten deze af te breken.
Bedankt, ga meteen testen.
Ik wil geen kind dat is zeker. Maar geen paniek nog ik ben vaker overtijd zo lang. Alleen omdat ik dit keer wel seks heb gehad, onveilig.

zaterdag 13 juli 2013 om 21:34
quote:catootje68 schreef op 13 juli 2013 @ 21:29:
Ik bid nooit, maar bid nu op m'n blote knieën dat je niet zwanger bent. Lekker voor zo'n kind .... "mama had een halve fles wijn op tijdens de test". Wat ben jij een onverantwoord mens. Je moet je kapot schamen!Ik schaam me kapot voor het feit dat ik onveilig seks heb gehad. Niet voor het eventuele kind dat gaat er nooit komen mocht het zo zijn.
Ik bid nooit, maar bid nu op m'n blote knieën dat je niet zwanger bent. Lekker voor zo'n kind .... "mama had een halve fles wijn op tijdens de test". Wat ben jij een onverantwoord mens. Je moet je kapot schamen!Ik schaam me kapot voor het feit dat ik onveilig seks heb gehad. Niet voor het eventuele kind dat gaat er nooit komen mocht het zo zijn.

zaterdag 13 juli 2013 om 21:35
quote:meesje2010 schreef op 13 juli 2013 @ 21:19:
Met een halve fles wijn op ben je hopelijk toch niet dronken??
Of drink je nooit iets? Of was je nog dronken van de dag daarvoor?
Nooit eens gekeken bij haar loepjes?
Hier nog een mooie; Als je sterke drank op lege maag drinkt gebeurt er dan iets?
Met een halve fles wijn op ben je hopelijk toch niet dronken??
Of drink je nooit iets? Of was je nog dronken van de dag daarvoor?
Nooit eens gekeken bij haar loepjes?
Hier nog een mooie; Als je sterke drank op lege maag drinkt gebeurt er dan iets?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven