December 2013
vrijdag 19 juli 2013 om 15:05
vrijdag 19 juli 2013 om 16:08
zaterdag 20 juli 2013 om 09:33
Lousy, ze heeft een paar uur bij ons mogen liggen. We hadden prachtig mandje gekocht en daar hebben we haar samen ingelegd. Het was heel mooi. Het personeel in het zh was ook zo lief! Ik was zo bang maar mijn man en de verpleegkundige hebben mij tijdens de bevalling zo gesteund.
We hebben haar in het zh gelaten. Binnenkort wordt ze gecremeerd en uitgestrooid.
Hoe is het met jullie allemaal? Blijf vertellen hoor want een zwangerschap is gewoon mooi!!!! Alles goed met iedereen?
We hebben haar in het zh gelaten. Binnenkort wordt ze gecremeerd en uitgestrooid.
Hoe is het met jullie allemaal? Blijf vertellen hoor want een zwangerschap is gewoon mooi!!!! Alles goed met iedereen?
Zo welkom dat het bijna pijn doet...
zondag 28 juli 2013 om 13:59
maandag 29 juli 2013 om 21:13
Swop, ook ik zit met tranen in mijn ogen. Fijn dat je dit nog met ons wilde delen. Heel veel sterkte nog!
Kim en La vie en rose: hoe is het met jullie?
Hier alles goed, 20-weken echo was helemaal goed, het geslacht willen we nog niet weten. Lijkt me heel speciaal om het zelf te ontdekken op het moment dat het kindje geboren is.
En dat terwijl ik bij dochter niets liever wilde dan het weten!
Kim en La vie en rose: hoe is het met jullie?
Hier alles goed, 20-weken echo was helemaal goed, het geslacht willen we nog niet weten. Lijkt me heel speciaal om het zelf te ontdekken op het moment dat het kindje geboren is.
En dat terwijl ik bij dochter niets liever wilde dan het weten!
dinsdag 30 juli 2013 om 20:20
Hi! Alles goed hier, vorige week weer een echo gehad en we krijgen een jongen en een meisje! Grappig dat jullie ook allemaal in dezelfde fase zitten. Hoe is het?? Nog/al veel kwaaltjes? Ik voel me super, buik groeit hard maar heb weer energie en probeer mezelf een beetje af te remmen en niet alle energie tegelijk te gebruiken.
Mijn UD staat op 20-12, maar ze verwachten dat ik 2-3 weken eerder zal bevallen.
Mijn UD staat op 20-12, maar ze verwachten dat ik 2-3 weken eerder zal bevallen.