December 2013

04-04-2013 08:10 294 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij van december 2013 schrijven verder op FB...
Oh nee, Swoff, wat vreselijk, wat een afschuwelijk bericht voor jullie . Alle sterkte, knuffels
Swopp natuurlijk. Sorry slordig van me! Veel sterkte
Hoe gaat het nu met je swop? Wat gaat er nu gebeuren?
Lieve Swop,

Als je dit nog leest, heel veel sterkte morgen en de komende tijd.

Ik hoop dat het een mooi afscheid wordt voor zover mogelijk.

Heel veel sterkte voor jou, je man en jullie kinderen.

Liefs Murpeltje
Lieve Swop, wat een vreselijk bericht. Ik wens jou en je familie veel kracht en liefde toe!
We denken aan je Swop...Heel veel sterkte morgen.

En weet dat er hier altijd een luisterend oor (of lezende ogen) is, als je iets kwijt wilt!
Vandaag is ons lieve meisje geboren. Ze was zo mooi... Zo verdrietig dat ze niet kon blijven......
Zo welkom dat het bijna pijn doet...
Ach lieve Swop, wat een verdriet spreekt er uit je post. Vind het zo vreselijk voor jullie. Ik wens jullie alle sterkte en kracht van de wereld
een hele dikke knuffel swop!

Ik hoop dat jullie wel goed afscheid (hebben) kunnen nemen.
Swop....ben weer stil van je bericht. Heel erg veel sterkte voor jullie gezin!

Ah Swop, wat moet het verschrikkelijk zijn. Zo'n lief klein meisje wat geboren word en dan mag ze niet eens bij jullie blijven. Heel veel sterkte komende tijd!
Wat ontzettend verdrietig Swop... Een dikke knuffel en ik hoop dat je veel steun om je heen hebt.
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Het is zo zwaar :(

Gelukkig hebben we meer kinderen en dat steunt enorm. De meeste zwangerschappen gaan gelukkig ook gewoon goed! Koester de kleintjes in jullie buik, over 4-5mnd mogen ze lekker Naar buiten komen....
Lieve Swop, dat doen we zeker. Hetgeen jou is overkomen doet ons denk allemaal beseffen dat een goede zwangerschap niet vanzelfsprekend is. Fijn dat je veel steun hebt aan je andere kinderen. Als je het niet wilt vertellen hier begrijp ik dat, maar hoe hebben jullie afscheid van haar genomen?
dank je wel Swop, en fijn dat jullie dit als gezin samen kunnen verwerken. heel veel sterkte nog komende tijd, dikke knuffel.
Lousy, ze heeft een paar uur bij ons mogen liggen. We hadden prachtig mandje gekocht en daar hebben we haar samen ingelegd. Het was heel mooi. Het personeel in het zh was ook zo lief! Ik was zo bang maar mijn man en de verpleegkundige hebben mij tijdens de bevalling zo gesteund.

We hebben haar in het zh gelaten. Binnenkort wordt ze gecremeerd en uitgestrooid.

Hoe is het met jullie allemaal? Blijf vertellen hoor want een zwangerschap is gewoon mooi!!!! Alles goed met iedereen?
Jeetje Swop ik krijg er tranen van in mijn ogen.. Wat vreselijk voor jullie maar fijn dat je met een vredig gevoel terugkijkt en haar bij je/jullie hebt kunnen hebben. Ze zal voor altijd onderdeel van jullie gezin zijn. Heel veel sterkte!
Ook ik heb tranen ik m'n ogen. Fijn dat jullie op zo'n mooie manier afscheid hebben kunnen nemen van jullie lieve kleine meisje. Lijkt me zo moeilijk. Nogmaals een dikke knuffel...
Wat fijn Swop dat je goed opgevangen werd in het ziekenhuis en dat ze zo lief voor je waren. Fijn dat jullie mooi afscheid genomen hebben. Nogmaals heel veel sterkte.

Hier gaat het allemaal goed. Groei gewoon door en mag niet klagen.
@maliboo fijn dat het goed gaat!

Hoe is het verder met iedereen?

En Swop, ik weet niet of je hier nog meeleest, maar wil je even laten weten dat ik nog steeds aan je denk Hoe is het nu met je?

Ik ben vandaag precies 20 weken zwanger. Hebben vrijdag de 20 weken echo. Zooo spannend!
Swop, ook ik zit met tranen in mijn ogen. Fijn dat je dit nog met ons wilde delen. Heel veel sterkte nog!

Kim en La vie en rose: hoe is het met jullie?

Hier alles goed, 20-weken echo was helemaal goed, het geslacht willen we nog niet weten. Lijkt me heel speciaal om het zelf te ontdekken op het moment dat het kindje geboren is.

En dat terwijl ik bij dochter niets liever wilde dan het weten!
Swop, ik hoop dat het goed met jullie gaat...

Hier gaat alles goed. Ik heb inmiddels een goede 20-weken echo achter de rug en we krijgen een dochter! Ben erg gelukkig!
Mickey en Lavie gefeliciteerd met jullie goede echo's! Heerlijk lijkt me dat. Geniet ervan!
@mickey mijn uitgerekende datum staat trouwens nog verkeerd in de tabel. Moet 15-12 zijn. Wil je dat aanpassen? Thanks!
Hi! Alles goed hier, vorige week weer een echo gehad en we krijgen een jongen en een meisje! Grappig dat jullie ook allemaal in dezelfde fase zitten. Hoe is het?? Nog/al veel kwaaltjes? Ik voel me super, buik groeit hard maar heb weer energie en probeer mezelf een beetje af te remmen en niet alle energie tegelijk te gebruiken.

Mijn UD staat op 20-12, maar ze verwachten dat ik 2-3 weken eerder zal bevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven