Wat zijn populaire vibrators?

16-07-2013 16:01 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een nieuwe vibrator maar vroeg me af wat populaire vibrators zijn? Ik begreep van een vriendin dat de Fun Factory Stronic Drei een hele nieuwe vibrator is die stoot. Zijn er mensen die ervaring hebben met dit speeltje? Ik heb zelf wel een Lelo maar die hebben niet veel nieuwe modellen en ik wil juist iets nieuws.
Heb je alle Lelo's al afgesleten dan?

Heb zelf de Lelo Gigi G-spot vibrator, wat een super ding!
Hay Diana, heb een lelo isla, is niet afgesleten maar ben er wel op uitgekeken. Maar als ik nu bij de lelo kijk zie ik modellen die al een aantal jaren er zijn, zie geen vernieuwing.
Daar heb je gelijk in.

Ik heb zelf in een erotiekzaak gewerkt en hoeveel nieuwe modellen er ook in de schappen lagen, de Lelo's bleven toch echt het meest geliefd.

Ben trouwens wel benieuwd naar ervaringen van die Stronic Drei dus ik lees mee :-)
We-vibe? Maar dat heeft vooral meerwaarde voor koppels.
Maar wat de buurvrouw fijn vindt kun jij toch wel helemaal niks vinden?

Ga naar een shop als Christine le Duc of Mail en Female, daar kun je ze zien, vasthouden en voelen hoe hard/zacht hij trilt.

En het zal me boeien of het het laatste model is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Eind september is de Kamasutrabeurs, volop mogelijkheid om te voelen en vragen te stellen bij de diverse aanbieders. Daarnaast is het ook een leuke avond uit.
Momenteel is de realistische donkere vibrator erg populair.

Ze vervullen ieder klein detail van een penis in erectie, omdat ze een afgietsel zijn van een levend donker model.De zuignap zorgt ervoor dat je deze vibratoroveral aan kan bevestigen.

[image]http://www.plaatjesdump.nl/upload/13d3c ... 6fa44f.jpg[/image]
Doe je ding
De Swan collectie van Christine Le Duc is top! Trilt hard, verschillende handige modellen! Succes!
ik ben sinds kort de trotse (haha... loop er niet mee te koop) bezitter van de "The Mute Swan Vibrator by Swan" gekocht bij Christine le Duc. Vind het zelf prettig dat hij een vrij discreet uiterlijk heeft. Ik leg hem gewoon achter in mijn burolade en hoef me niet zo zorgen te maken als mensen ooit in mijn nachtkastje of kledingkast zitten. Verder is hij vrij stil en dat vind ik ook prettiger dan eentje die je in de kamer ernaast zou horen...

(en oja, vind het ook erg prettig! zou ik bijna vergeten, maar dat is persoonlijk).

liefs sofie
Ok heb een hele goeie!!!!
[....]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 27-03-2014 09:04
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven