latex van de Action, isdawa?
woensdag 17 juli 2013 om 12:30
Goedkoop is duurkoop bij verf. Monodek latex van een goed merk hoef je echt maar één keer op te brengen en uiteindelijk scheelt dat geld en tijd.
Bij lak is dat ook zo.
Mijn buren hadden dezelfde schilder als ik voor de buitenkozijnen en hebben goedkope verf gebruikt. Na twee jaar is het verschil goed te zien.
Bij lak is dat ook zo.
Mijn buren hadden dezelfde schilder als ik voor de buitenkozijnen en hebben goedkope verf gebruikt. Na twee jaar is het verschil goed te zien.
woensdag 17 juli 2013 om 13:50
Het is stukken beter dan huismerk Gamma of Praxis latex, maar haalt het niet bij Histor. Als je er gewoon de tijd voor neemt en je er op in stelt dat het minimaal twee lagen moet hebben, voldoet het prima, mits je niet over een knalrode muur heen hoeft te verven. Ik heb het hier voor de plafonds gebruikt, en heeft prima gedekt (1 laag gebruikt, maar was precies dezelfde ral kleur).
Bakken, kwasten en rollers haal ik altijd bij de Action, qua rollers wel de duurste nemen, die pluizen minder. Afplaktape is ruk. Ik moet er wel bij zeggen dat ik altijd alle rollers en zo na gebruik gewoon weg mik (alleen tijdens verhuizing echt afgewassen en opnieuw gebruikt) dus of je er jaren wat aan hebt, geen idee.
Bakken, kwasten en rollers haal ik altijd bij de Action, qua rollers wel de duurste nemen, die pluizen minder. Afplaktape is ruk. Ik moet er wel bij zeggen dat ik altijd alle rollers en zo na gebruik gewoon weg mik (alleen tijdens verhuizing echt afgewassen en opnieuw gebruikt) dus of je er jaren wat aan hebt, geen idee.
woensdag 17 juli 2013 om 14:08
woensdag 17 juli 2013 om 14:33
Ik vind het superk*tverf. Wij hebben het in het studentenhuis gebruikt om de grijsgeworden muur weer wit te maken. We hadden 2 lagen nodig terwijl de onderlaag gewoon een ietwat smerige kleur wit was.
Misschien is dit wat voor je. Hoef je ook niet op de fiets:
http://www.bol.com/nl/s/a ... ex.html?_requestid=190420
Tijdje geleden waren er grotere kortingen. Misschien hebben ze die nog wel bij de praxis en karwei zelf. Ik heb dit gebruikt voor mijn nieuwe huis. Heerlijk spul.
Misschien is dit wat voor je. Hoef je ook niet op de fiets:
http://www.bol.com/nl/s/a ... ex.html?_requestid=190420
Tijdje geleden waren er grotere kortingen. Misschien hebben ze die nog wel bij de praxis en karwei zelf. Ik heb dit gebruikt voor mijn nieuwe huis. Heerlijk spul.