goeie theorie examens auto
woensdag 17 juli 2013 om 15:27
Hallo allemaal,
ik ben keihard aan het leren voor mijn theorie voor de auto. Best pittig!! Ik heb het ANWB pakket gekocht, dus boek + cd-roms met examens.
Weet iemand nog goeie sites of apps waar examens gratis te maken zijn? Betaald mag ook op zich wel. Als de examens maar goed en duidelijk zijn.
Dus... wie heeft er tips/ervaring met goeie sites/apps
Alvast bedankt!
ik ben keihard aan het leren voor mijn theorie voor de auto. Best pittig!! Ik heb het ANWB pakket gekocht, dus boek + cd-roms met examens.
Weet iemand nog goeie sites of apps waar examens gratis te maken zijn? Betaald mag ook op zich wel. Als de examens maar goed en duidelijk zijn.
Dus... wie heeft er tips/ervaring met goeie sites/apps
Alvast bedankt!
woensdag 17 juli 2013 om 16:06
Yo, heb je al ff gegoogled op gratis theorie examens maken......
Want het lijkt me sterk dat je dan hélémaal niks kunt vinden......
Ik heb een paar weken geleden mn theorie voor de motor gehaald en alleen maar geoefend met gratis examens die je online kunt vinden. Je moet alleen ff goed zoeken en vaak krijg je door het afgeven van je mailadres nog toegang tot extra examens.
Er zijn geen gratis apps voor.
Want het lijkt me sterk dat je dan hélémaal niks kunt vinden......
Ik heb een paar weken geleden mn theorie voor de motor gehaald en alleen maar geoefend met gratis examens die je online kunt vinden. Je moet alleen ff goed zoeken en vaak krijg je door het afgeven van je mailadres nog toegang tot extra examens.
Er zijn geen gratis apps voor.
woensdag 17 juli 2013 om 17:11