Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
Hahahah... Hier nog een hoor! Heb tegenwoordig de rosebier ontdekt. errug lekker. Zit toch gauw op 2, 3 per dag. En ja... vanavond gewoon weer. Heb er trek in, en ik moet er effe uit.

Hubbie belde net. Vinden het allebei natuurlijk niet zo leuk, maar hij heeft het natuurlijjk wel erg leuk daar. Spanning gaat stijgen. Tenminste... als je van voetbal houdt.

En zaterdag feestje. Gaan we aan je mojito's. En daarna doe ik (misschien) wel weer even rustig. Heb het gevoel dat deze maand het niet gaat worden. Kweetnietwaarom. Maar aan de andere kant dacht ik vorige maand dat het wel zo was en toen was het niet zo.

Fijne bbq. en proost!!!! Ik neem er zo ook een! Wij drinken vandaag allemaal op HET EI !!!!!
Proost op het ei!!

Ik drink alleen nooit...vind het niet lekker. Ja het enige dat ik lust is Amaretto in de cola...vage combinatie I know maar het is erg lekker. Alleen staat die fles al jaren in de kast terwijl er nog maar een beetje uit is.

@ Zina: welkom, beetje late reactie maar beter laat dan nooit. Hoe oud ben je? En ben je vanaf februari al echt bezig of heb je eers een gewone menstruatie afgewacht?

Ik begin het nu toch wel spannend te vinden eigenlijk...vanaf dinsdag zou ik ongesteld kunnen worden. Soms denk ik dat ik niet zwanger kan zijn, en de andere keer denk ik wel dat het raak is. Stom he?

Ik ben ook af en toe steeds duizelig, dat had ik vorige week ook een keer. Als ik mijn ogen snel beweeg of als ik te snel opsta ofzo. Hmmm...zoals jullie zien ben ik al allerlei symptomen aan het zien....maak mezelf nog gek zo.

Goed ik hou op...

@ Lieselotje: De dag voor de eisprong ben je het meest vruchtbaar maar de 3 dagen ervoor ook hoor! Dus als je het dinsdag of maandag wel gedaan hebt dan maak je nog steeds kans. Jij gaat gewoon door voor de koelka...eeeh baby !!

@ Woesel: dat er kilo's afmoeten bij mij zeg ik zelf hoor...haha.. Vorige zomer was ik slanker maar op een of andere manier zit het er weer bij. Ik heb vorig jaar aan hardlopen gedaan maar kreeg een scheenbeen blessure en daar heb ik nog steeds last van.

Helaas gaat het vet bij mij op mijn buik zitten, heel vervelend.

Maar ik doe mijn best, maar snoep af en toe toch echt nog wel, daarvoor is het veel te lekker. Ik beweeg gewoon echt veel te weinig en heb een conditie van 0,0. Ik ben echt ene sporthater, vind niets leuk en krijg dus snel blessures. Met hardlopen ging het eerst heel goed,ik vond het ook echt leuk, maarja dan krijg ik iets aan mij schenen en dan kan ik dat dus niet meer doen. Daar baal ik dan weer van en moet ik nog steeds iets zoeken wat ik leuk vind om te doen.

Hier ook makkelijk gegeten, Lassie Nasi Goreng. Wokgroente erbij, mora kipsate en kroepoek. Snel klaar maar erg lekker.

Ga nu even met een maskertje mijn boek lezen en dan heerlijk onder een warme douche. Fijne avond dames!
Ik heb pastasalade gegeten, (volkoren) penne koken en koud afspoelen, rucola, stukjes komkommer, kerstomaatjes, paprika, augurkjes, kappertjes en eventueel nog een gesnipperd rood uitje, blikje tonijn erdoor en een lekkere dressing.

Ik heb trouwens sinds vandaag een harde onderbuik en wat steekjes. Zou het wat zijn of hoop ik dat gewoon heel erg :-)?

Ik zou trouwens best een wijntje lusten, maar voel me er toch niet helemaal goed bij. Juist omdat het van mezelf niet mag, heb ik er extra veel zin in. Rare muts ben ik...
Tja aan mij heb je weinig natuurlijk, maar ik heb ook daaaaagen met een harde onderbuik gelopen. Dus of het wat is???? Ik weet het niet!

Is sinds een dag of drie/vier weer wat minder. Had het dus ook al een tijd voor mijn NOD
Hoezo heb ik weinig aan jou schrijvertje? Ik vind je bijdrages over het algemeen erg nuttig . Jij bent toch ook nog niet ongesteld schrijvertje, dus wie weet betekenen die harde onderbuiken wel iets . Ik heb al zo'n honderd keer gemeld dat ik probeer niet teveel te hopen, maar het voelt echt anders nu . Nog 10 dagen wachten, pfffffff.

Uiteraard staat je Ja! al in het schema, voor die Ja! zijn we hier tenslotte allemaal \\:-)// . Wat had jij eigenlijk voor kwaaltjes Fennah? Of had je nergens last van? Gaan jullie het nog op een speciale manier vertellen aan mensen? Wat was eigenlijk de reactie van vriendlief?

Lieselotje, jij wilde het toch over orgasmes hebben? Kom maar op .
FENNAH GEFELICITEERD! Jeetje meid wat een verassing! Die pillen kunnen dus de prullenbak in. Geloof je het al een beetje? Geniet ervan joh.

@ lente: Je kan in de menstruatie kalender wel bijhouden wat de ovu test zegt. Niet via een instelling, maar je kan via "vandaag" en "afspraak toevoegen" zelf tekst invoegen. Ik zie trouwens dat ze bij Toevoegen gebeurtenis allemaal nieuwe opties hebben waarnder "SLIJMVERLIES".

Tadaaaa, ook het slakkenspoor heeft zijn intrede gedaan bij de menstruatie kalender!

Dat van die te weinig betrekkingen zegt ie ook steeds tegen mij. Ik denk dat de kalender bijv naar het fagelopen half jaar kijkt ofzo, en als je net begint met bijhouden is het gemiddelde inderdaad wat laag

Hier bij mij een beetje vreemde veeg vandaag, zou het niet roze en niet bruin noemen, maar ertussenin. Geen idee wat het te betekenen heeft. Zondag NOD, dus het kan aankondiging van vroege menstruatie zijn, maar wel erg vroeg dan...
Nou, Boepie en Schrijvertje, wie weet zijn die harde onderbuiken toch een positief teken hoor. Zo zie je maar bij mij, het kan raar lopen.

Ik had trouwens geen klachten, maar nu ik zwanger blijk te zijn vallen er wel wat dingen op hun plaats. Had dat weeige gevoel in mijn buik iedere keer aan die darmontsteking toegeschreven, ja wist ik veel, en ben wat lustelozer dan normaal. Merk het vooral deze week, heb geen eens de puf om te stofzuigen. Aan mijn borsten merk ik helemaal geen verschil, ook geen slakkenspoor gehad oid.

Boepie, we gaan het as zaterdag tegen mijn schoonouders zeggen, die krijgen dan de moeilijke taak om het een tijd voor zich te houden. Tegen hun zeggen we het al zo snel omdat we ze 1 keer per week zien en nogal veel roken en ik wil het toch tegen iemand kunnen vertellen. Tegen mijn familie zeg ik het waarschijnlijk als ik die echo heb gehad de 30e. Gezien de lauwe reactie van mijn moeder, laat ik haar lekker even in spanning zitten.

Atheena, geloof het nog niet echt nee. Heb nu teveel gelezen over miskramen enzo. Hoop dat het allemaal goed blijft gaan!

Ga voor je duimen dat die vreemde veeg een zwangerschap betekend.
37 weken zwanger!
@ Boepie,

harde onderbuiken zeggen mij weer niets. Wel menstruatiekrampen.

Goh, mijn man heeft het maar moeilijk met me. Ik had ineens zin in een patatje oorlog. Nu issie op de fiets naar de patatzaak voor mij. Wat een schatje. Ik denk dat ik het maar is even flink ga uitbuiten deze periode .
@Schrijvertje, ben jij al ongesteld?? Of heb je al getest? Sorry, kan het even niet meer vinden maar zag wel dat je je NOD gehad zou moeten hebben.
@Fennah, inderdaad wel fijn dat je het straks met real life mensen kunt delen en dat ze een beetje rekening met je kunnen houden qua roken. Wat knap trouwens dat je nog zo nuchter bent wat betreft miskramen enzo. Ik geloof dat ik toch echt op een roze wolk zou zitten. Ik heb een paar dagen rare borsten en zit al af te dwalen naar de inrichting van de baby kamer :-D.

@Toffifee, wat lief van je man! Groot gelijk dat je het even gaat uitbuiten :-D.

Zwangere dames, blijven jullie trouwens wel hier schrijven? Dat zou ik wel heel leuk vinden namelijk. Ben inmiddels wel aan jullie gehecht. Als alle zwangere dames afhaken houden we op een gegeven moment ook niemand meer over.
Hahaha, heel slim Toffifee. Mijn vriend zou ook voor me rennen. Hij belde net van zijn werk hoe ik me voelde, nou ik voel nog geen weeen Vind het wel heel lief, want hij had nog eerder een kinderwens dan ik.

Boepie, ik blijf hier zeker schrijven hoor. Heb nu sowieso nog niet eens behoefte om mee te gaan schrijven in een januari topic ofzo, dus ik blijf hier lekker hoor. Vind het veels te leuk en ben natuurlijk ook onderhand wel aan dit groepje gehecht.
37 weken zwanger!
Fijn dat je blijft Fennah! En Toffiffee, Walinde en Nikiet ook natuurlijk!
Lipa, ik heb het nog even opgezocht (Ok, ik beken dat ik mijn eigen kwaaltjes aan het checken was...) en duizeligheid kan wel degelijk een vroeg teken zijn van zwangerschap. Spannend!
Meisjeeeees !

Effe heeeeeeeeeel snel een berichtje hier....we worden zo opgehaald.

Allemaal een heel fijn weekend en tot maandag.

Kon gisteren niet posen, was ziek...niet normaal meer.

Heb niks teruggelezen hoor....

Doei xxx
O, wat spannend is het toch allemaal! Weer een zwangere erbij!

Ik hou het kort en ga vanavond vanuit mijn werk door naar een feestje, dus ben er morgen pas weer!

Toffifee: ik heb woensdag negatief getest. Ben om het moment nog niet ongesteld. Mocht dat zo blijven dan test ik zondag nog een keer (meer voor de zekerheid dan dat ik er iets van verwacht hoor!!)

Fijne dag allemaal!!!!

Beterschap Cuore (als je dit nog leest )
Hajooooo!!

Ik heb een positieve test!!!! Ja, ovulatietest he, maar toch, maar toch, ik vind dit al leuk haha. Er staan 2 streepjes, even dik en ik heb het opgezocht

(http://www.123-bebe.com/html/test-ovulation.php)

en dat betekend dat mijn ei binnen 12 tot 36 uur gaat jumpen! Gistermiddag sex gehad dus dat lijkt me ruim op tijd. Doen we vanavond nog een keer gezellig ofzo... of zal ik wachten tot zaterdag?

Ik heb weer gelezen dat je beter om de dag kunt, maar goed, zoveel sex hebben we niet...

Maar ik vind dit wel ideaal die ovulatietesten. Geeft me niet het gevoel dat ik er extreem mee bezig ben hoor, dat geeft dit forum me meer haha. Maar het geeft me wel duidelijkheid, en daar hou ik wel van eigenlijk. Weet ik in ieder geval dat er een ei aankomt en dat die menstruatiekalender hem dus te vroeg aangeeft.

Tis inderdaad jammer dat je niet je ovu testen daar in kunt voeren want die geven toch wel een duidelijk beeld. Na goed, ik doe nu ook mn temp nog ( haha, lekker thuis dokteren) en dan heb ik een mooi overzicht.

Schrijvertje`; houden zo, deur dicht voor de menstruatie! Huppetee, jij ook gelijk zwanger.

deze link is voor de mensen die twijfelen of hun zwangerschapstest positief is:

http://www.123-bebe.com/html/resultat.php

Best wel handig. Hier bestel ik mijn testen ook, zijn best goedkoop en ik vind ze erg goed.
Wat heeeerlijk, mn dochtertje werd wakker om 8:08!! Errug fijn als je eens langzaam zelf wakker kunt worden.
Fennah GEFELICITEERD!!!! Tja zo kun je lang wachten tot je ongesteld wordt...

Wel spannend hoor, je weet eigenlijk niet eens hoelang je nu zwanger bent. Dat lijkt me toch wel raar.

Ik heb deze week toch nog een keer een test gedaan, moest het gewoon nog weer even zien.

Ik had ook geen klachten voor de tijd (dacht ik), maar toen ik een positieve test had, zei mijn man gelijk oh daarom ben je zeker zo moe.

Ik weet niet meer wie het vroeg (paar dagen terug), maar die moeheid bij mij is echt erg. Lig 's avonds ontzettend vroeg in bed. Als ik uit mijn werk kom plof ik gelijk op de bank. Maar ze zeggen dat dat na 3 maanden over is, dus daar ga ik maar vanuit.

Is er al iets meer bekend van de andere dames die hun NOD hebben? We willen natuurlijk meer Ja! in het schema,

Ik blijf ook hier schrijven hoor. Vindt het wel gezellig, en nog een topic erbij kan ik niet aan, moet hier al regelmatig een uur bijlezen
@Fennah,

Je hebt vier soorten pollen waar je allergiach voor kunt zijn en hij is allergisch voor alle vier, dus dan weet je het wel. Hij heeft een therapie gedaan met druppels die hij om om de dag moest innemen en dan inderdaad een paar jaar.
rustig hier zeg, iedereen druk? Dan ga ik wel ff boodschappen d oen!
Walinde/Toffifee: hebben jullie het al aan iemand verteld?

Lastig hoor die hooikoorts...mijn baas en arts in opleiding lopen ook de hele dag te niezen. Gelukkig heb ik nergens last van, mijn ouders hebben het ook allebei.

@ Fennah: ga je het nog een speciale manier vertellen aan je schoonouders?

Mijn zus had toen een droog beschuitje ingepakt en aan mijn ouders gegeven. Na het uitpakken zei ze even niets tot ze vreemde blikken kreeg van mijn ouders. Toen zei ze: "de muisjes moeten jullie over 8 maanden maar bij mij komen halen".

Vond hem zelf erg leuk.

Heb niet zoveel te melden vandaag geloof ik. slak is weggekropen. Gisteren teveel gedronken, ook niks nieuws.

Zit eigenlijk te wachten op de volgende NOD's.......
Het was wel weer erg veel om bij te lezen vandaag zeg. Ik had halverwege wel even gereageerd, maar toen moest ik weer aan het werk en heb nu pas de rest kunnen lezen.

Het blijft nog wel even spannend schrijvertje. Je gelooft toch echt pas dat je niet zwanger ben als die menstruatie er is.

Ik herken dat wel hoor Boepie , jezelf gek maken ik voelde vorige maand ook vanalles, maar aan de ene kant wil je alles voelen en aan de andere kant wil je jezelf ook niet voor de gek houden, maar dat is zo moeilijk. Ik zal in ieder geval heel hard voor je duimen. Ik hoop zo dat we allemaal snel zwanger zullen zijn, maar statistisch zou dat natuurlijk niet kunnen. Ik ben zo bang dat het heel lang gaat duren.

Letten jullie er allemaal ook op dat je klaarkomt nadat hij is klaargekomen? Dat lukt bij mij niet hoor, soms ben ik gewoon al eerder en het lukt ook niet altijd om daarna nog klaar te komen. Maar zou dat echt helpen, er zijn toch ook mensen die nooit klaarkomen, zouden zij dan niet zwanger kunnen worden.

Soms denk ik zal ik ook ovulatietesten halen, maar aan de andere kant wil ik het toch ook nog zo spontaan mogelijk houden. Het is moeilijk om er totaal ontspannen mee om te gaan, ik wil zo graag. Van te voren had ik me dat heel anders voorgenomen, maar ja gedachten kun je helaas niet helemaal sturen.

Prettig weekend allemaal
Maakt dat echt serieus uit of je vor of na het zaad klaarkomt?

Ik heb het idee dat als ik na het zaad kom, dat ik al het zaad weer buiten pers...ahum...haha...Maar na het zaad is dus beter?
Ja dat heb ik gelezen, je schijnt dan je baarmoedermond te helpen om het zaad als het ware naar binnen te krijgen.

Ik las een paar bladzijde terug ook dat iemand schreef ja maar die zaadjes zwemmen toch niet meer terug, maar als ik opsta na het vrijen, maar ook als ik blijf liggen, maar zodra mijn man zijn piemel eruit gaat dan loopt er toch echt sperma uit. Hebben jullie dat niet dan? Ik las ook al ergens dat je eigenlijk een half uur zou moeten blijven liggen met een kussen onder je kont.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven