Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Yay, 133 in drie pogingen gehaald! Ik begon er met angst en beven aan na alle waarschuwingen hier, maar de spikkels plopten als vanzelf op en toen was het een eitje. Nu een tijdlevel. Ik haat die dingen.
quote:Solomio schreef op 17 juli 2013 @ 19:07:

En ik krijg nu weer de mogelijkheid om een reclamefilmpje te kijken voor een extra leven, alleen als ik dan de reclame bekeken heb telt ie er geen leven bij.Bij mij komt het filmpje niet eens in beeld

En weer één zo'n stomme luizige gluiperige jelly over!

Nu zelfs zo dat ik met één zet meer hem had gehad. Aaaaargh!

En toch ga ik (nog) geen lolliehamers e.d. kopen. Ben er inmiddels wel van overtuigd dat 147 ook op eigen kracht te halen moet zijn.

Bij mij kost het trouwens geen extra zet als de snoepjes worden vernieuwd. En vaak komt dat husselen nog heel goed uit ook. Kan ik ineens weer bommen wegwerken waar ik eerst niet bij kon.
[quote]Rifkaa schreef op 18 juli 2013 @ 09:02:

En weer één zo'n stomme luizige gluiperige jelly over!

Nu zelfs zo dat ik met één zet meer hem had gehad. Aaaaargh!

En toch ga ik (nog) geen lolliehamers e.d. kopen. Ben er inmiddels wel van overtuigd dat 147 ook op eigen kracht te halen moet zijn.

Bij mij kost het trouwens geen extra zet als de snoepjes worden vernieuwd. En vaak komt dat husselen nog heel goed uit ook. Kan ik ineens weer bommen wegwerken waar ik eerst niet bij kon.[/quote]

Op de mobiel kost het ook geen zet, wel op de laptop.

Wacht maar... er komen nog levels genoeg waar je Niet Blij bent met husselen.
quote:Ratteke schreef op 18 juli 2013 @ 09:06:

Op de mobiel kost het ook geen zet, wel op de laptop.

Oh, dan ligt het er kennelijk aan dat ik op tablet speel.

quote:Ratteke schreef op 18 juli 2013 @ 09:06:

Wacht maar... er komen nog levels genoeg waar je Niet Blij bent met husselen.
quote:Ratteke schreef op 18 juli 2013 @ 08:23:

[...]

Ja he? Ik zit nu in 226. Sommige levels haal je gewoon in 1 keer!

Ik ben me er wel van bewust dat de lol snel over kan zijn... kom je weer zo'n trutlevel tegen.Hier ook 226, das een niet zo leuke volgens mij.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Over bommen gesproken, level 429:

Dan weet je toch ook van gekkigheid niet meer waar je het zoeken moet?
Ik zit er soms echt over na te denken om te stoppen! Zeker nu ik jouw plaatje zie Lotte35

Waarom doe ik mezelf dit aan???!!
Weet iemand waarom CC (soms! vandaag ineens niet) ineens op een apart tabblad opent op de laptop?
quote:JohannaE schreef op 18 juli 2013 @ 10:53:

Weet iemand waarom CC (soms! vandaag ineens niet) ineens op een apart tabblad opent op de laptop?

Viel me gisteren voor het eerst op, vandaag opent ie niet in een nieuw tabblad.

Ik had gisteren het gevoel dat het allemaal niet helemaal soepel liep bij CC, langzaam laden, openen in nieuw tabblad, niet synchroniseren met FB.

Vandaag alles weer normaal.
Ik kon het hele spel gisteren een paar uur lang niet openen.

Ik vond het niet eens erg.

Begint het einde van mijn verslaving te naderen....?
@Lotte: jouw post met plaatje negeer ik gewoon.

Overigens speel ik soms maar 1x per dag, dus ik denk dat het qua verslaving wel meevalt hier.
Pff na 65 zit ik in het volgende klotelevel. 70.... Iemand tips ?
quote:Lotte35 schreef op 18 juli 2013 @ 10:44:

Over bommen gesproken, level 429:

[afbeelding]

Dan weet je toch ook van gekkigheid niet meer waar je het zoeken moet?

En hier valt het op zich ook wel mee met de verslaving, ik kan me nog steeds écht niet voorstellen dat ik door ga spelen tot level 400+, ik speel echt nooit spelletjes normaal gesproken. En wellicht dat ik het zonder dit topic sowieso allang opgegeven had in dit kutkutkut-level 147?
quote:Solomio schreef op 18 juli 2013 @ 11:14:

[...]

Viel me gisteren voor het eerst op, vandaag opent ie niet in een nieuw tabblad.

Ik had gisteren het gevoel dat het allemaal niet helemaal soepel liep bij CC, langzaam laden, openen in nieuw tabblad, niet synchroniseren met FB.

Vandaag alles weer normaal.Ja, dat had ik ook. Ik had mijn laptop al de schuld gegeven en bedacht dat ik dan maar een nieuwe wil (wil ik sowieso)
quote:puddelientje123 schreef op 18 juli 2013 @ 11:25:

Pff na 65 zit ik in het volgende klotelevel. 70.... Iemand tips ?Vooral doorgaan:
quote:Solomio schreef op 18 juli 2013 @ 09:49:

[...]

Hier ook 226, das een niet zo leuke volgens mij.

Vond ik meevallen. Truc is om eerst zoveel mogelijk rechts weg te spelen. Als je dan een streepje hebt die de blokkade wegspeelt vallen de blokjes 'overal' en kan je meer combinaties maken. Ik had deze geloof ik na 3 of 4 keer spelen. Gehaald met 2 sterren.

227 is er zo een dat je niet blij bent met veel combinaties. Je moet 1 zakje en 1 stippel combineren. Makkelijk denk je. Niet dus. Heb je eindelijk zakjes en een stippel komen er weer zoveel streepjes bij dat alles weer weg is.
Nailed 165!
quote:Solomio schreef op 18 juli 2013 @ 11:37:

[...]

Vooral doorgaan:

Yep, dat maakt het spel juist tot een groot succes.

Eindelijk van 167 af. Was op zich niet zo erg moeilijk, maar toch steeds jellies over. Op 168 weer volop tegenwerking van bommen, chocolade, toefjes en tralies. Maar ik ben weer door

En sterkte voor iedereen op 147. Believe me, je hebt het nodig
odi et amo
Stom hoerenspel
Ja hoor Puddelientje, je komt vast in aanmerking voor de '' wearst remarks CCS aller tijden" samengesteld door Lotte. Die het nu zelf ook even niet meer ziet zitten, geloof ik.
odi et amo
Kijk, dat is dan weer 1 van de positieve punten. Net zoals de blijheid die je voelt als je het level dan toch haalt. Vrij belachelijk eigenlijk, zo blij worden van een spel. Maar je bent verslaafd of je bent het niet
Gewoon een poosje stoppen als je humeur er onder gaat lijden.

Het is maar een spelletje.
odi et amo
Klagen helpt he?

Mag ik dan even klagen over level 215?

Elke keer haal ik hem net niet...Zo net hoefde ik nog 2 gespikkelde ballen te combineren in 2 zetten...Heb ik ze eindelijk, liggen ze net te ver uit elkaar en toen ontplofte ook nog eens een zakje en weg 2 ballen.... K*T!!!

Tips anyone?
quote:london_calling schreef op 18 juli 2013 @ 16:37:

Klagen helpt he?

Mag ik dan even klagen over level 215?

Elke keer haal ik hem net niet...Zo net hoefde ik nog 2 gespikkelde ballen te combineren in 2 zetten...Heb ik ze eindelijk, liggen ze net te ver uit elkaar en toen ontplofte ook nog eens een zakje en weg 2 ballen.... K*T!!!

Tips anyone?Vooral doorgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven