Man van vriendin daagt me uit

09-07-2013 17:11 505 berichten
Heerlijke zomeravond gehad met groep vrienden, bbq, veel wijn, je kent het vast. Hoe later op de avond, hoe schuiner de grappen en toespelingen. Ging het over seks en hoe we ieder het met z'n partner deed. Laat een vriendin doorschemeren hoe haar man het doet. Ik kan het hier nu niet helemaal terughalen hoe het ging, maar kwam er op neer dat ze erg opschepte over dat hij het lang volhoudt, groot geschapen is en flink van wanten weet met allerlei standjes.

Denk nu dat ze mij en de rest misschien gewoon jaloers probeerde te maken. Ze weet dat we haar man allemaal wel leuk vinden. Nou heb ik dus iets te enthousiast gereageerd. (Ja ik had ook paar glazen teveel op). Dus ik heb zeg maar lopen 'happen' op haar toespelingen en dat ik wel wilde weten hoe groot hij dan wel niet was en wat voor bijzondere trucjes hij kan.

Toen ook met haar man blikken uitgewisseld en hij stootte me bij de koelkast nog aan en zat me verder te stangen door iets in me oor te fluisteren.

Verder niets aan de hand denk je. Ik bedoel, we gaan losjes met elkaar om dus beetje lol moet kunnen.

Maar nou appt HIJ me dus en ik heb er al op geantwoord. Dat ik wel erg benieuwd was en zo en of ik soms niet kon geloven wat er over hem gezegd werd.

Ik heb volgens mij dus weer gehapt op zijn uitdaging want heb al geantwoord en denk nu, shit, dit moet ik niet doen.

Het is wel zo dat ik me idd tot hem voel aangetrokken. Hij zei dat hij een foto kon sturen. Ik zei: bluf. Nu denk ik dus, shit, gaat dit uit de hand lopen als hij het wel doet?

Van vinden jullie, gewoon maar even afwachten en zelf maar even niks meer appen? Misschien loopt het dan op een sisser af.
quote:jaakds schreef op 17 juli 2013 @ 11:39:

[...]

Ach mens, is dat alles wat je uit kan kramen? Is een antwoord te moeilijk voor je?
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 17 juli 2013 @ 12:03:

[...]

Ik weet niet hoe je dat open of dicht zet, die box, maar zit niet op nieuwe foto's te wachten inderdaad. Ik heb een gezonde seksdrive en daardoor ook interesse in een mannenlichaam maar als ik er een foto van wil zien dan dan hoef ik dat niet via het forum. op internet staat genoeg hihiJe moet hier blijkbaar soms opletten met wat je zegt, want elke vraag wordt door sommige mensen als hengelen gezien. En een gezonde seksdrive is sletterig. Nu wil ik best nog wel begrijpen dat een aantal mensen seks nog altijd een beetje een taboe vinden, maar waarom zitten die dan de sekspijler te lezen?
quote:Geroldine schreef op 17 juli 2013 @ 13:33:

[...]

Is een antwoord te moeilijk voor je?Meen je dit nu ernstig? Sommige vragen beantwoorden zichzelf. Een vrouw die tegen haar vriendinnen vrolijk zit te pochen over de kunstjes van haar man en de omvang van zijn ventieltje, en dan is het jou niet duidelijk waar die vrouw volgens mij "om vraagt"? Hebben jullie op Mars dan nooit zulke feestjes?
quote:jaakds schreef op woensdag 17 juli 2013 19:47 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="coralie76 in "Man van vriendin daagt me uit"" class="messagelink">coralie76 schreef op 17 juli 2013 @ 12:03</a>:</b>

[...]

Ik weet niet hoe je dat open of dicht zet, die box, maar zit niet op nieuwe foto's te wachten inderdaad. Ik heb een gezonde seksdrive en daardoor ook interesse in een mannenlichaam maar als ik er een foto van wil zien dan dan hoef ik dat niet via het forum. op internet staat genoeg hihi</div></blockquote>Je moet hier blijkbaar soms opletten met wat je zegt, want elke vraag wordt door sommige mensen als hengelen gezien. En een gezonde seksdrive is sletterig. Nu wil ik best nog wel begrijpen dat een aantal mensen seks nog altijd een beetje een taboe vinden, maar waarom zitten die dan de sekspijler te lezen? Jaak als je mobiel "forumt" dan staan de topics waar veel op gereageerd is in het overzicht, ik denk niet dat iedereen die hier gereageerd heeft perse op de "sexpijler" zat te zoeken ( zoals jij?) en hengel gerust een end weg denk niet dat iemand daar iets tegen heeft, wel tegen je manier van reageren ( kan ik mij zo voorstellen) maar goed leven en laten leven!
quote:pandora-ja schreef op 17 juli 2013 @ 20:14:

[...]

Jaak als je mobiel "forumt" dan staan de topics waar veel op gereageerd is in het overzicht, ik denk niet dat iedereen die hier gereageerd heeft perse op de "sexpijler" zat te zoeken ( zoals jij?) en hengel gerust een end weg denk niet dat iemand daar iets tegen heeft, wel tegen je manier van reageren ( kan ik mij zo voorstellen) maar goed leven en laten leven!

Ik forum ook mobiel en je ziet heus wel op welke pijler je met een onderwerp terecht komt. De rest van je tekst is me nogal onleesbaar zo zonder leestekens en hoofdletters (scholen, wat doen jullie tegenwoordig met de kids?)

Voor alle duidelijkheid : ik had het zelf over de scherpe manier waarop er soms gereageerd wordt, wat volgens mij niet onder de term hengelen valt.
Jaakds, het is best triest hoe slecht mensen hier lezen of dingen uit ze verband trekken.

ik denk ook wel dat ze het gewoon doen om een beetje te kunnen zeuren en iemand afzeiken. het zegt denk ik wel wat over hun eigen leven en hun frustraties. vast van die types waar alles voor de buitewereld perfect moet lijken maar die zichzelf zitten op te vreten van frustratie. En dan hier af reageren.
Coralie, waarom heb jij een topic geopend? Heel veel van wat men hier heeft geadviseerd heb je in de wind geslagen. Je hebt geen eigen aandeel in dit verhaal, je hebt het je vriend verteld die als een dolle naar je vriendin en vriend is gegaan. Hij heeft de foto doorgestuurd. En jij bent 36 jaar. Ik vind dit werkelijk gedrag dat je vertoond wanneer je 18 bent en nog niet beter weet. Van een ruim volwassen vrouw had ik iets heel anders verwacht, minder impulsief, meer overdacht en volwassen en zeker had ik je op basis van je leeftijd en levenservaring ingeschat als een vrouw die een paar stappen verder kan denken wat de uitkomst zou kunnen zijn van je handelen...
quote:coralie76 schreef op 18 juli 2013 @ 12:25:

Jaakds, het is best triest hoe slecht mensen hier lezen of dingen uit ze verband trekken.

ik denk ook wel dat ze het gewoon doen om een beetje te kunnen zeuren en iemand afzeiken. het zegt denk ik wel wat over hun eigen leven en hun frustraties. vast van die types waar alles voor de buitewereld perfect moet lijken maar die zichzelf zitten op te vreten van frustratie. En dan hier af reageren.Jouw reactie is hiervan een goed voorbeeld .
quote:pirlantota schreef op 16 juli 2013 @ 16:27:

Ok, speciaal vanwege dit topic een account aangemaakt.

Bedankt nog voor je reactie en tips!
quote:Louba schreef op 18 juli 2013 @ 12:34:

Coralie, waarom heb jij een topic geopend? Heel veel van wat men hier heeft geadviseerd heb je in de wind geslagen. Je hebt geen eigen aandeel in dit verhaal, je hebt het je vriend verteld die als een dolle naar je vriendin en vriend is gegaan. Hij heeft de foto doorgestuurd. En jij bent 36 jaar. Ik vind dit werkelijk gedrag dat je vertoond wanneer je 18 bent en nog niet beter weet. Van een ruim volwassen vrouw had ik iets heel anders verwacht, minder impulsief, meer overdacht en volwassen en zeker had ik je op basis van je leeftijd en levenservaring ingeschat als een vrouw die een paar stappen verder kan denken wat de uitkomst zou kunnen zijn van je handelen...Die ondertekst van jou zou niet moeten zijn 'alles wat je doet komt 3 keer terug' maar 'alles wat ik zeg komt 3 keer terug' want ik weet onderhand na tig posts wel dat je me een 18-jarige vindt.
quote:Geroldine schreef op 18 juli 2013 @ 12:34:

[...]

Jouw reactie is hiervan een goed voorbeeld .Die vat ik ff niet
Jaak, ik zie dat echt niet. Maar ik begrijp je argumentatie.

Verder, excuus voor het ontbreken van leestekens en of hoofdletters. (Ik zit al heel wat jaartjes niet meer op school, als je insinueerde dat ik een jonkie zou zijn, ik ben al een lange tijd een volwassen vrouw.)

De reacties zijn soms hard, zo ook de jouwe. Moeilijk op papier om de juiste intenties te lezen van mensen, maar soit.

Zoals ik eerder al zei, leven en laten leven.

En liefst zonder schelden en mensen in hun waarde laten. ( mea culpa)
Leven en laten leven is een goede leuze. En het is hier uiteraard ook maar een forum. Er valt geen geld of voordeel te verdienen met gelijk te halen.

Ik zie echter wel een verschil tussen een discussie en het afzeiken van iemand.

Je kan het over iets grondig oneens zijn, zoals in sommige topics wel gebeurt. Heel dikwijls merk ik dat er dan een discussie ontstaat waarbij vooroordelen en/of niet doordachte schijnargumenten op een meestal onlogische manier in een nepredenering gewrongen worden, om toch maar aan te kunnen tonen dat iemand gelijk of ongelijk zou hebben. Tot daar nog aan toe.

Hier in dit topic bereikten we zo een fase, waarin Coralie anders reageert dan wat ook volgens mij het beste zou geweest zijn. En daarover zouden we verden praten met pro en contra elementen.

Maar iemand moet me toch eens uitleggen waarom het zo belangrijk blijkt om Coralie steeds opnieuw een tokkie te noemen, een slet te noemen, een 18 jarige te noemen, enz... Wees nu toch eens realistisch aub. Wat zij deed, gebeurt dagelijks en wat zij niet deed (echt seksueel contact hebben met die vriend) gebeurt nog dagelijkser. Er moeten dus onnoemlijk veel onvolwassen tokkie sletten en scheefneukers rondlopen. Volstaat het dan niet om te zeggen : Coralie, ik vind dat je beter zo of zo zou gedaan hebben om die en die reden, ipv steeds opnieuw gewoon diezelde scherpe stellingen in te nemen?

Ik ben in het begin van dit topic ook binnengevallen met de opmerking dat ik helemaal niet houd van mensen die zich bezuipen, of mensen die enkel plezier kunnen maken als ze te diep in het glas gekeken hebben. Maar dat betekent toch niet dat die persoonlijke perceptie moet ontaarden in een veroordeling van iemand die inderdaad eens iets doms heeft gedaan (wat dan eigenlijk toch wel slechts een futuliteit was) maar die ik voor de rest inschat als een gewone (wellicht leuke) vrouw van de wereld.
Ben het helemaal eens met commentaar van jaakds!!! Valt me zo wie zo op dat er hier behoorlijk wat mensen met wijzende vingers op het forum zitten...
Festina Lente
En ik ook! van de topics die ik open om te gaan lezen ontaard minstens de helft in een of ander gezeik hoe dom, sletterig, kinderachtig, tokkieachtig en weet ik veel wat nog meer de TO wel niet is.

Zonde..
het leid zo af van het probleem dat je wilt bespreken. ook omdat als het je eigen topic is je toch af en toe wel een beetje gepikeert reageert op die reacties.

terwijl je zelf ook wel weet dat je eigenlijk alleen moet reageren op reacties die op een nette manier over je topic gaan. voor en tegenstanders, daar is een forum toch ook voor.
quote:jaakds schreef op 18 juli 2013 @ 21:42:

Leven en laten leven is een goede leuze. En het is hier uiteraard ook maar een forum. Er valt geen geld of voordeel te verdienen met gelijk te halen.

Ik zie echter wel een verschil tussen een discussie en het afzeiken van iemand.

Je kan het over iets grondig oneens zijn, zoals in sommige topics wel gebeurt. Heel dikwijls merk ik dat er dan een discussie ontstaat waarbij vooroordelen en/of niet doordachte schijnargumenten op een meestal onlogische manier in een nepredenering gewrongen worden, om toch maar aan te kunnen tonen dat iemand gelijk of ongelijk zou hebben. Tot daar nog aan toe.

Hier in dit topic bereikten we zo een fase, waarin Coralie anders reageert dan wat ook volgens mij het beste zou geweest zijn. En daarover zouden we verden praten met pro en contra elementen.

Maar iemand moet me toch eens uitleggen waarom het zo belangrijk blijkt om Coralie steeds opnieuw een tokkie te noemen, een slet te noemen, een 18 jarige te noemen, enz... Wees nu toch eens realistisch aub. Wat zij deed, gebeurt dagelijks en wat zij niet deed (echt seksueel contact hebben met die vriend) gebeurt nog dagelijkser. Er moeten dus onnoemlijk veel onvolwassen tokkie sletten en scheefneukers rondlopen. Volstaat het dan niet om te zeggen : Coralie, ik vind dat je beter zo of zo zou gedaan hebben om die en die reden, ipv steeds opnieuw gewoon diezelde scherpe stellingen in te nemen?

Ik ben in het begin van dit topic ook binnengevallen met de opmerking dat ik helemaal niet houd van mensen die zich bezuipen, of mensen die enkel plezier kunnen maken als ze te diep in het glas gekeken hebben. Maar dat betekent toch niet dat die persoonlijke perceptie moet ontaarden in een veroordeling van iemand die inderdaad eens iets doms heeft gedaan (wat dan eigenlijk toch wel slechts een futuliteit was) maar die ik voor de rest inschat als een gewone (wellicht leuke) vrouw van de wereld.

Helemaal mee eens! Andersom, vind ik eerder de mensen die in dit topic keer op keer veroordelen, afzeiken, totaal ongenuanceerd de reacties van TO verdraaien pas onvolwassen... Heb alle reacties van Coralie gelezen en behalve dat ze idd te ver is gegaan in de whats app, is er toch niet al teveel schokkends gebeurd? Ik zou zeggen beste viva-forummers, ga het minnaressen topic vervuilen met alle veroordelingen, die verdienen het tenminste.

Vreemdgaan gebeurd trouwens op alle leeftijden, dus snap sowieso niet wat leeftijd ermee te maken heeft. En als over seks praten en teasen (grappen maken waar de hele groep bij is) normaal is in haar vriendenkring, wie zijn wij om erover te oordelen. Moeten ze toch lekker zelf weten.
quote:appelientjex schreef op 18 juli 2013 @ 22:22:

[...]

Helemaal mee eens! Andersom, vind ik eerder de mensen die keer op keer veroordelen, afzeiken, totaal ongenuanceerd de reacties van to verdraaien pas onvolwassen... Heb alle reacties van to gelezen en behalve dat ze idd te ver is gegaan in de whats app, is er toch niet al teveel schokkends gebeurd? Ik zou zeggen beste viva-forummers, ga het minnaressen topic vervuilen met alle veroordelingen, die verdienen het tenminste.Ongelofelijk! Lekker ding ben jij, en wat smerig vals die opmerking!
quote:Fame schreef op 16 juli 2013 @ 17:06:

Nou, ik draai al heel wat jaartjes mee, maar bij een bbq worden er geen kringgesprekken gehouden over welke standjes een ieder met elkaar doet...Bij jou misschien niet, er zijn zoveel verschillende soorten vriendengroepen als er mensen zijn! Daar is toch niks mis mee? Of mag je het als je eenmaal volwassen ben niet meer over seks hebben? Ik heb het ook regelmatig over seks met vrienden, ben geen 18, ben geen tokkie, ben geen slet, ben nog nooit vreemd gegaan en heb gestudeerd.
quote:Geroldine schreef op 18 juli 2013 @ 22:25:

[...]

Ongelofelijk! Lekker ding ben jij, en wat smerig vals die opmerking! Hoezo dan?? TO wordt afgezeken terwijl ze niet eens vreemdgaat en het zelfs afkapt, terwijl het minnaressen topic ALLEEN maar gaat over vrouwen die met getrouwde mannen gaan als ik me niet vergis. Ik vind dat een stuk erger
quote:appelientjex schreef op 18 juli 2013 @ 22:34:

[...]

Hoezo dan?? TO wordt afgezeken terwijl ze niet eens vreemdgaat, terwijl het minnaressen topic ALLEEN maar gaat over vrouwen die met getrouwde mannen gaan als ik me niet vergis.TO wordt helemaal niet afgezeken, hoe kom je erbij? Men geeft zijn of haar mening over hetgeen zij hier vertelt. Dat daar reacties bij zitten die de acties van TO veroordelen, dat is toch niet afzeiken? Mag je dan alleen maar meejanken of lullen?
quote:appelientjex schreef op 18 juli 2013 @ 22:34:

[...]

Hoezo dan?? TO wordt afgezeken terwijl ze niet eens vreemdgaat, terwijl het minnaressen topic ALLEEN maar gaat over vrouwen die met getrouwde mannen gaan als ik me niet vergis."Die verdienen het"? Valse opmerking, niets meer en minder.
Nee hoor, gaat om de manier waarop. Op de man afspelen, dingen zeggen als dat ze een 'trut', 'slet', of 'achtienjarige' is. Daar kan je toch niks mee? Mensen openen een topic voor advies. Ik zou zelf nooit een topic durven openen op viva omdat ik zoooo vaak topics tegenkom waarin de TO wordt afgezeken/veroordeeld etc. Ik vind reacties vaak nogal fel.
quote:Geroldine schreef op 18 juli 2013 @ 22:38:

[...]

"Die verdienen het"? Valse opmerking, niets meer en minder.Verdienen het meer als TO in ieder geval. Waarom is dat ineens vals en zijn de reacties op TO hier niet vals.
dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven