Wit laminaat - 101woonideeën augustus 2013

21-07-2013 01:28 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de voorkant van de nieuwste 101woonideeën (nr. 8 augustus) staat een vloer die ik erg mooi vind.

In het bijbehorende artikel staat enkel dat het laminaat is.

Wie herkent deze witte laminaatvloer/het merk?

Ik kan geen plaatje plakken en weet zelfs niet eens hoe ik, mobiel, een link moet plaatsen..

www.101woonideeen.nl

Hier staat de voorkant van het nieuwste nummer met de desbetreffende vloer.

Veel dank!
Zijn het niet gewoon wit gelakte vloerdelen?

Vaak staat er aan het eind van het blad een pagina met allemaal dat soort info, misschien hier ook?
Dat wordt elke dag stofzuigen en dweilen!
Mevrouw75, in het artikel staat expliciet 'op de vloer ligt wit laminaat' en er is verder geen info..
Even de redactie mailen/bellen?
in de slaapkamers hebben wij ook wit laminaat liggen, is van Ikea (Tundra) en erg goedkoop. Voor de slaapkamers is het voldoende kwaliteit, maar ik zou het niet in de woonkamer liggen. het is ook niet de laminaat op het plaatje. Dweilen en stofzuigen valt wel mee, niet meer dan de houten vloer beneden. maar dat ligt er ook aan of je honden/katten oid hebt.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Sjors, dat is inderdaad ook een goed idee!

Gruffalo, ik heb me gisteren suggezocht op Google en de witte Tundra van Ikea kwam inderdaad ook voorbij. De kwaliteit is inderdaad niet wat we graag willen in de woonkamer.

Ik vind een soort whitewash niet zo mooi, het helemaal witte van dit laminaat vind ik juist erg mooi.

Honden en katten hebben we niet, maar zuigen doe ik sowieso bijna dagelijks!
VT wonen heeft een eigen laminaatcollectie bij karwei

http://www.vtwonen.nl/sho ... es/karwei-vtwonen-vloeren

Ik gok dat ze gewoon hun eigen merk hebben gebruikt.
Misschien vt wonen loft laminaat? Is te koop bij de karwei en ook te zien op de site van vt wonen. Is effen alleen net geen wit maar heeel licht grijs.
Waarbij en Bazinga, ik zou juist verwachten dat de 101woonideeën geen VTWonen laminaat zou gebruiken..

Ik vind trouwens die smalle planken ook erg mooi, mooier dan de standaard breedtemaat.

Dank voor het meedenken, allemaal! Blijf dat vooral doen!
Ik ben gisteren wit laminaat tegengekomen bij Vloer het zelf in Nieuwegein. Mooi! Wil je met V-groef? Want dat had dit laminaat niet.
quote:zozozebra schreef op 21 juli 2013 @ 08:54:

Waarbij en Bazinga, ik zou juist verwachten dat de 101woonideeën geen VTWonen laminaat zou gebruiken..

Waarom niet? Het zijn allebei tijdschriften van sanoma.
Vt wonen loft is zonder groef, dus die is het niet. Ik zou de redactie even mailen!
Dank voor de reacties! Ik heb de redactie gemaild en wacht rustig af nu..
@Zozozebra: ik weet niet of je op nog meer reacties zit te wachten, misschien heeft de redactie al teruggemaild, maar ik reageer toch even. Wij hebben sinds een paar maanden wit laminaat met v-groef en houtstructuur (geen white wash). Komt van de Gamma, een of andere Jan de Bouvrie collectie (kan het wel opzoeken indien gewenst). Stofzuigen en dweilen moet inderdaad regelmatig maar dat deden we sowieso al elke dag (twee kinderen + drie katten + licht allergische vriend = nodig!). Plus, dat je iets niet direct ziet liggen wil niet zeggen dat het er niet ligt. Maar goed, goede kwaliteit enzo. Ben er erg blij mee.
Hai Spekenbonen, dank voor je reactie!

Ik kom inderdaad via Google 'wit laminaat Gamma' direct bij het laminaat dat ik zoek!!

Ontzettend bedankt!

Vraag me alleen wel af of het Jan de Bouvrie is of uit de serie 'Pure' van Gamma. Dat laatste lijkt er het meest op..

Ik ga morgen naar de Gamma, dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven