Wit laminaat - 101woonideeën augustus 2013
zondag 21 juli 2013 om 01:28
Op de voorkant van de nieuwste 101woonideeën (nr. 8 augustus) staat een vloer die ik erg mooi vind.
In het bijbehorende artikel staat enkel dat het laminaat is.
Wie herkent deze witte laminaatvloer/het merk?
Ik kan geen plaatje plakken en weet zelfs niet eens hoe ik, mobiel, een link moet plaatsen..
www.101woonideeen.nl
Hier staat de voorkant van het nieuwste nummer met de desbetreffende vloer.
Veel dank!
In het bijbehorende artikel staat enkel dat het laminaat is.
Wie herkent deze witte laminaatvloer/het merk?
Ik kan geen plaatje plakken en weet zelfs niet eens hoe ik, mobiel, een link moet plaatsen..
www.101woonideeen.nl
Hier staat de voorkant van het nieuwste nummer met de desbetreffende vloer.
Veel dank!
zondag 21 juli 2013 om 08:13
in de slaapkamers hebben wij ook wit laminaat liggen, is van Ikea (Tundra) en erg goedkoop. Voor de slaapkamers is het voldoende kwaliteit, maar ik zou het niet in de woonkamer liggen. het is ook niet de laminaat op het plaatje. Dweilen en stofzuigen valt wel mee, niet meer dan de houten vloer beneden. maar dat ligt er ook aan of je honden/katten oid hebt.
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters
zondag 21 juli 2013 om 08:20
Sjors, dat is inderdaad ook een goed idee!
Gruffalo, ik heb me gisteren suggezocht op Google en de witte Tundra van Ikea kwam inderdaad ook voorbij. De kwaliteit is inderdaad niet wat we graag willen in de woonkamer.
Ik vind een soort whitewash niet zo mooi, het helemaal witte van dit laminaat vind ik juist erg mooi.
Honden en katten hebben we niet, maar zuigen doe ik sowieso bijna dagelijks!
Gruffalo, ik heb me gisteren suggezocht op Google en de witte Tundra van Ikea kwam inderdaad ook voorbij. De kwaliteit is inderdaad niet wat we graag willen in de woonkamer.
Ik vind een soort whitewash niet zo mooi, het helemaal witte van dit laminaat vind ik juist erg mooi.
Honden en katten hebben we niet, maar zuigen doe ik sowieso bijna dagelijks!
zondag 21 juli 2013 om 08:49
VT wonen heeft een eigen laminaatcollectie bij karwei
http://www.vtwonen.nl/sho ... es/karwei-vtwonen-vloeren
Ik gok dat ze gewoon hun eigen merk hebben gebruikt.
http://www.vtwonen.nl/sho ... es/karwei-vtwonen-vloeren
Ik gok dat ze gewoon hun eigen merk hebben gebruikt.
zondag 21 juli 2013 om 08:54
dinsdag 23 juli 2013 om 17:17
@Zozozebra: ik weet niet of je op nog meer reacties zit te wachten, misschien heeft de redactie al teruggemaild, maar ik reageer toch even. Wij hebben sinds een paar maanden wit laminaat met v-groef en houtstructuur (geen white wash). Komt van de Gamma, een of andere Jan de Bouvrie collectie (kan het wel opzoeken indien gewenst). Stofzuigen en dweilen moet inderdaad regelmatig maar dat deden we sowieso al elke dag (twee kinderen + drie katten + licht allergische vriend = nodig!). Plus, dat je iets niet direct ziet liggen wil niet zeggen dat het er niet ligt. Maar goed, goede kwaliteit enzo. Ben er erg blij mee.
dinsdag 23 juli 2013 om 23:35