Start mei 2013
woensdag 10 april 2013 om 20:53
Dag dames!
Op weg naar een zwangerschap hebben we hier onze ervaringen en vragen gedeeld. Bijna iedereen is inmiddels bevallen.
Helaas is nog niet/niet meer iedereen zwanger.
NaamLeeftijdBDBijzonderhedenriverrdale27(32) 5-2-2014 jongen
11/6 positief musje3131(34) 26-2-2014 meisje
17/6 positief
(stop pil april) heupdysplasiederpina24(31) 21-3-2014 jongen 7/8 positief
16/6 2e miskraam meis198825(30) 24-3-2014 jongen karin_31(27) 4-4-2014 jongen 26/7 positief mamaroos8825(30) 15-4-2014 meisje 16/8 positief
2e, zoon 19 maanden, (stop pil april) mamarjan28(31) 6-7-2014 meisje 25/10 positief
(mirena uit april)
123aap123 & Lionlily
Wil je (terug) in onze tabel, laat het dan weten.
[tr][td]123aap123[/td][td]25(25)[/td][td]ud 11-10-14[/td][td]2-2 positief(stop pil december) pcos, 29-10 LEO, zwangerschap moeten beeindigen met 16 wkn [/td][/tr][tr][td]lionlily[/td][td]33(33)[/td][td]1-3[/td][td](spiraal uit april)[/td][/tr][tr][td]livelaughlove[/td][td]26(26)[/td][td][/td][td] (stop pil mei) pcos [/td][/tr[tr][td]marnee[/td][td]27(27)[/td][td][/td][td](al aantal maanden gestopt met pil) lange cyclus[/td][/tr]][tr][td]8saar4[/td][td]29(30)[/td][td]6-7[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]janneke513[/td][td]28(34)[/td][td]+/-1-7[/td][td](stop pil maart)[/td][/tr][tr][td]12laura12[/td][td]27(29)[/td][td]26-6[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]blossom87[/td][td]26(30)[/td][td]15-5[/td][td]begin april[/td][/tr][tr][td]eef[/td][td]33(30)[/td][td][/td][td]2e, zoon 8 jaar (start juni) eerst in mei cyclus ontdekken[/td][/tr][tr][td]marieanne2011[/td][td][/td][td][/td][td]2e, dochter bijna 2 jaar(stop pil mei)[/td][/tr][tr][td[/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr]
[tr][td]miesje83[/td][td]30(28)[/td][td][/td][td] ud 5-2-2014 2e, dochter 1 jaar[/td][/tr][tr][td]hopefully mamatobe[/td][td]24(23)[/td][td][/td][td]ud begin januari28/4 positief, vaginisme [/td][/tr]
Op weg naar een zwangerschap hebben we hier onze ervaringen en vragen gedeeld. Bijna iedereen is inmiddels bevallen.
Helaas is nog niet/niet meer iedereen zwanger.
NaamLeeftijdBDBijzonderhedenriverrdale27(32) 5-2-2014 jongen
11/6 positief musje3131(34) 26-2-2014 meisje
17/6 positief
(stop pil april) heupdysplasiederpina24(31) 21-3-2014 jongen 7/8 positief
16/6 2e miskraam meis198825(30) 24-3-2014 jongen karin_31(27) 4-4-2014 jongen 26/7 positief mamaroos8825(30) 15-4-2014 meisje 16/8 positief
2e, zoon 19 maanden, (stop pil april) mamarjan28(31) 6-7-2014 meisje 25/10 positief
(mirena uit april)
123aap123 & Lionlily
Wil je (terug) in onze tabel, laat het dan weten.
[tr][td]123aap123[/td][td]25(25)[/td][td]ud 11-10-14[/td][td]2-2 positief(stop pil december) pcos, 29-10 LEO, zwangerschap moeten beeindigen met 16 wkn [/td][/tr][tr][td]lionlily[/td][td]33(33)[/td][td]1-3[/td][td](spiraal uit april)[/td][/tr][tr][td]livelaughlove[/td][td]26(26)[/td][td][/td][td] (stop pil mei) pcos [/td][/tr[tr][td]marnee[/td][td]27(27)[/td][td][/td][td](al aantal maanden gestopt met pil) lange cyclus[/td][/tr]][tr][td]8saar4[/td][td]29(30)[/td][td]6-7[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]janneke513[/td][td]28(34)[/td][td]+/-1-7[/td][td](stop pil maart)[/td][/tr][tr][td]12laura12[/td][td]27(29)[/td][td]26-6[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]blossom87[/td][td]26(30)[/td][td]15-5[/td][td]begin april[/td][/tr][tr][td]eef[/td][td]33(30)[/td][td][/td][td]2e, zoon 8 jaar (start juni) eerst in mei cyclus ontdekken[/td][/tr][tr][td]marieanne2011[/td][td][/td][td][/td][td]2e, dochter bijna 2 jaar(stop pil mei)[/td][/tr][tr][td[/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr]
[tr][td]miesje83[/td][td]30(28)[/td][td][/td][td] ud 5-2-2014 2e, dochter 1 jaar[/td][/tr][tr][td]hopefully mamatobe[/td][td]24(23)[/td][td][/td][td]ud begin januari28/4 positief, vaginisme [/td][/tr]
zondag 21 juli 2013 om 15:37
MieSje : gefeliciteerd nog met je dochter. En probeer idd jw tijd te pakken om te genieten van je zw. Want het gaat allemaal veel te snel voorbij.
Mamamarjan & karin : inmiddels al weer getest ? Ben benieuwd.
Derpina : de ovulatie testjes zijn er niet voor niks toch spannend dan volgende week. Ik hoop met je mee
@hier ik begin dinsdag gewoon met de mwdicijnen. Ik ben nu een weekje naar griekenland maar ben donderdag thuis. Ben super zenuwachtig en allemaal spannend. Maar goed zolang we de hoop houden komt het vast allemaal goed.
Derpina : de ovulatie testjes zijn er niet voor niks toch spannend dan volgende week. Ik hoop met je mee
@hier ik begin dinsdag gewoon met de mwdicijnen. Ik ben nu een weekje naar griekenland maar ben donderdag thuis. Ben super zenuwachtig en allemaal spannend. Maar goed zolang we de hoop houden komt het vast allemaal goed.
zondag 21 juli 2013 om 15:41
quote:123aap123 schreef op 21 juli 2013 @ 15:37:
MieSje : gefeliciteerd nog met je dochter. En probeer idd jw tijd te pakken om te genieten van je zw. Want het gaat allemaal veel te snel voorbij.
Marnee : hoe is het met jou
Marnee : hoe is het met jou
zondag 21 juli 2013 om 17:12
Toch maar een test gedaan... Negatief..
Maar ook nog steeds niet ongesteld..
Zou t nog komen of overslaan of kan t dat de test later wel positief kan zijn? Ben al wel 2 wkn overtijd..
En heb normaal een regelmatige (natuurlijke) cyclus.
Mamaroos; bedankt voor je begrip. Is inderdaad spannend en teleurstellingen zijn nooit leuk.
Wat denken jullie wat ik nu moet doen?
Maar ook nog steeds niet ongesteld..
Zou t nog komen of overslaan of kan t dat de test later wel positief kan zijn? Ben al wel 2 wkn overtijd..
En heb normaal een regelmatige (natuurlijke) cyclus.
Mamaroos; bedankt voor je begrip. Is inderdaad spannend en teleurstellingen zijn nooit leuk.
Wat denken jullie wat ik nu moet doen?
zondag 21 juli 2013 om 17:19
@loes
Heb je normaal een regelmatige cyclus?
Welke test had je gedaan en ook met ochtend urine? Kan ook wel eens schelen.
Als je twijfelt kun je altijd bij de dokter bloed laten prikken. Die test dan ook gewoon op hcg.
En anders inderdaad afwachten kan een keer voorkomen dat je lichaam je een beetje voor de gek houdt. Erg lastig is dat.
Heb je normaal een regelmatige cyclus?
Welke test had je gedaan en ook met ochtend urine? Kan ook wel eens schelen.
Als je twijfelt kun je altijd bij de dokter bloed laten prikken. Die test dan ook gewoon op hcg.
En anders inderdaad afwachten kan een keer voorkomen dat je lichaam je een beetje voor de gek houdt. Erg lastig is dat.
zondag 21 juli 2013 om 17:21
zondag 21 juli 2013 om 17:24
zondag 21 juli 2013 om 17:44
Ik geloof dat deze buikpijn het begin van een nieuwe maand is...
Ik dacht het al de afgelopen dagen.
We gaan in augustus op vakantie, wie weet krijgt ons kindje wel 'made in ....' onder het voetje te staan.
Ik zal de tabel eind deze maand bijwerken en dan eventjes niet/minder.
Wie zorgt voor de volgende
Ik dacht het al de afgelopen dagen.
We gaan in augustus op vakantie, wie weet krijgt ons kindje wel 'made in ....' onder het voetje te staan.
Ik zal de tabel eind deze maand bijwerken en dan eventjes niet/minder.
Wie zorgt voor de volgende
zondag 21 juli 2013 om 17:52
Kruidvat 2 voor 5 euro zijn heel gevoelig.
En je kunt ook clear blue digitaal gebruiken. Maar die zou ik pas gebruiken na een positieve 'goedkope' test.
En als je twijfelt gewoon naar de dokter gaan. Maar misschien omdat je nu negatief hebt getest komt er een menstruatie op gang. Lastig die onzekerheid he.
En je kunt ook clear blue digitaal gebruiken. Maar die zou ik pas gebruiken na een positieve 'goedkope' test.
En als je twijfelt gewoon naar de dokter gaan. Maar misschien omdat je nu negatief hebt getest komt er een menstruatie op gang. Lastig die onzekerheid he.
zondag 21 juli 2013 om 20:25
@aap fijne vakantie;) ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan!!
@mamarjan balen he, nu nog wachten op evt menstruatie!!
@loes, de kruidvat zijn vind ik wel fijn, maar ik koop dan die van 1 voor 7,50. Moet een plusje komen als je zwanger bent. Heb ik bij mijn zoontje toen ook gedaan.
Ik ken iemand die pas bij dag 47 positief testen. Dus misschien nog even geduld hebben? En anders de huisarts bellen om bloed te laten prikken, dan weet je het meteen en zeker 100%
@mamarjan balen he, nu nog wachten op evt menstruatie!!
@loes, de kruidvat zijn vind ik wel fijn, maar ik koop dan die van 1 voor 7,50. Moet een plusje komen als je zwanger bent. Heb ik bij mijn zoontje toen ook gedaan.
Ik ken iemand die pas bij dag 47 positief testen. Dus misschien nog even geduld hebben? En anders de huisarts bellen om bloed te laten prikken, dan weet je het meteen en zeker 100%
maandag 22 juli 2013 om 15:36
Hoi dames,
Een tropische groet naar iedereen.. Wat een weertje niet
Hier gaat alles goed.. Morgen al weer 11 weken.
Voel me goed. Nog geen buikje inzicht hi hi..
Hoe is temt iedereen?
@mamarjan: balen dat je ongesteld bent geworden.. Dan maar een mooi kindje op vakantie maken
@Karin: nog nieuws? Ik duim nog steeds
@Aap: eindelijk kan je ook van start. Spannend hoor! Succes
@Loes: welkom hier.. Zijn jullie ook in mei begonnen voor een 2e?
Hoe is temt iedereen?
@mamarjan: balen dat je ongesteld bent geworden.. Dan maar een mooi kindje op vakantie maken
maandag 22 juli 2013 om 22:43
@schaap, morgen beginnen met de provera, leek lang te duren maar het is toch echt zover. wanneer begin je met de clomid? wanneer heb je je echo?
@riverrdale, lekker weer hè!
11 weken, woow wat gaat dat snel
je gaat het vast nu steeds meer vertellen, krijg je leuke reacties?
@derpina @ lionlilly succes met de aankomende vruchbare dagen
@riverrdale, lekker weer hè!
11 weken, woow wat gaat dat snel
je gaat het vast nu steeds meer vertellen, krijg je leuke reacties?
@derpina @ lionlilly succes met de aankomende vruchbare dagen
dinsdag 23 juli 2013 om 08:38
dinsdag 23 juli 2013 om 21:52
@mamarjan
& @ derpina: ik heb geen last van het warme weer, voel me prima.. Ben idd benieuwd wanneer m'n buikje begint te groeien
Er zijn nu inderdaad steeds meer mensen die t weten, veel leuke en lieve reacties gehad.. Echt super!
Succes dames met wachten, de vruchtbare dagen enz..
Ik zie graag de volgende cheerleaders tegemoet
& @ derpina: ik heb geen last van het warme weer, voel me prima.. Ben idd benieuwd wanneer m'n buikje begint te groeien
Er zijn nu inderdaad steeds meer mensen die t weten, veel leuke en lieve reacties gehad.. Echt super!
Succes dames met wachten, de vruchtbare dagen enz..
Ik zie graag de volgende cheerleaders tegemoet
donderdag 25 juli 2013 om 16:11
quote:riverrdale schreef op 22 juli 2013 @ 15:36:
Hoi dames,
Hoe is temt iedereen?
we zijn inderdaad in mei begonnen voor de 2e
erg spannend toch weer.
ben ondertussen bijna 3 weken overtijd maar gisteren toch nog steeds negatieve test. zou nu toch wel positief moeten zijn als ik zwanger zou zijn dus ga er nu maar van uit dat het een keer overslaat.
gebruikt er iemand ovulatietesten? is dit aan te raden?
misschien voor mij handig omdat het nu zo raar loopt..
Hoi dames,
Hoe is temt iedereen?
we zijn inderdaad in mei begonnen voor de 2e
erg spannend toch weer.
ben ondertussen bijna 3 weken overtijd maar gisteren toch nog steeds negatieve test. zou nu toch wel positief moeten zijn als ik zwanger zou zijn dus ga er nu maar van uit dat het een keer overslaat.
gebruikt er iemand ovulatietesten? is dit aan te raden?
misschien voor mij handig omdat het nu zo raar loopt..
donderdag 25 juli 2013 om 18:51
donderdag 25 juli 2013 om 19:05
Ik had gisteren een berichtje geschreven maar zie hemniet meer ertussen. Best raar. Even een kort berichtje
Mamarjan : het is id best snel gegaan. Ik moet voor volgnde week zat me mnstr gaan krijgen. Dan op dag 3 van de menstr beginnen met c lomid op dag 9 of 10 een afspraak voor een echo . Even allemaal afwachten.
Mamarjan : het is id best snel gegaan. Ik moet voor volgnde week zat me mnstr gaan krijgen. Dan op dag 3 van de menstr beginnen met c lomid op dag 9 of 10 een afspraak voor een echo . Even allemaal afwachten.
donderdag 25 juli 2013 om 23:32
He meiden,
De site lag er gister even uit, vandaar denk ik dat het niet aankwam. Hier eigenlijk weinig nieuws, ik geniet van het weer en mijn mannen
@loes&karin het duurt lang bij jullie. Ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben.
@aap hoe voel je je er zelf onder?? Kun je er met iemand over praten behalve je man/vriend?? Ik duim voor je!!
Ik ga maar is proberen te slapen in de hitte
De site lag er gister even uit, vandaar denk ik dat het niet aankwam. Hier eigenlijk weinig nieuws, ik geniet van het weer en mijn mannen
@loes&karin het duurt lang bij jullie. Ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben.
@aap hoe voel je je er zelf onder?? Kun je er met iemand over praten behalve je man/vriend?? Ik duim voor je!!
Ik ga maar is proberen te slapen in de hitte
vrijdag 26 juli 2013 om 08:51