Start mei 2013

10-04-2013 20:53 1268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Op weg naar een zwangerschap hebben we hier onze ervaringen en vragen gedeeld. Bijna iedereen is inmiddels bevallen.

Helaas is nog niet/niet meer iedereen zwanger.

NaamLeeftijdBDBijzonderhedenriverrdale27(32) 5-2-2014 jongen

11/6 positief musje3131(34) 26-2-2014 meisje

17/6 positief

(stop pil april) heupdysplasiederpina24(31) 21-3-2014 jongen 7/8 positief

16/6 2e miskraam meis198825(30) 24-3-2014 jongen karin_31(27) 4-4-2014 jongen 26/7 positief mamaroos8825(30) 15-4-2014 meisje 16/8 positief

2e, zoon 19 maanden, (stop pil april) mamarjan28(31) 6-7-2014 meisje 25/10 positief

(mirena uit april)

123aap123 & Lionlily

Wil je (terug) in onze tabel, laat het dan weten.

[tr][td]123aap123[/td][td]25(25)[/td][td]ud 11-10-14[/td][td]2-2 positief(stop pil december) pcos, 29-10 LEO, zwangerschap moeten beeindigen met 16 wkn [/td][/tr][tr][td]lionlily[/td][td]33(33)[/td][td]1-3[/td][td](spiraal uit april)[/td][/tr][tr][td]livelaughlove[/td][td]26(26)[/td][td][/td][td] (stop pil mei) pcos [/td][/tr[tr][td]marnee[/td][td]27(27)[/td][td][/td][td](al aantal maanden gestopt met pil) lange cyclus[/td][/tr]][tr][td]8saar4[/td][td]29(30)[/td][td]6-7[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]janneke513[/td][td]28(34)[/td][td]+/-1-7[/td][td](stop pil maart)[/td][/tr][tr][td]12laura12[/td][td]27(29)[/td][td]26-6[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]blossom87[/td][td]26(30)[/td][td]15-5[/td][td]begin april[/td][/tr][tr][td]eef[/td][td]33(30)[/td][td][/td][td]2e, zoon 8 jaar (start juni) eerst in mei cyclus ontdekken[/td][/tr][tr][td]marieanne2011[/td][td][/td][td][/td][td]2e, dochter bijna 2 jaar(stop pil mei)[/td][/tr][tr][td[/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr]

[tr][td]miesje83[/td][td]30(28)[/td][td][/td][td] ud 5-2-2014 2e, dochter 1 jaar[/td][/tr][tr][td]hopefully mamatobe[/td][td]24(23)[/td][td][/td][td]ud begin januari28/4 positief, vaginisme [/td][/tr]

MieSje : gefeliciteerd nog met je dochter. En probeer idd jw tijd te pakken om te genieten van je zw. Want het gaat allemaal veel te snel voorbij.

Mamamarjan & karin : inmiddels al weer getest ? Ben benieuwd.

Derpina : de ovulatie testjes zijn er niet voor niks toch spannend dan volgende week. Ik hoop met je mee

@hier ik begin dinsdag gewoon met de mwdicijnen. Ik ben nu een weekje naar griekenland maar ben donderdag thuis. Ben super zenuwachtig en allemaal spannend. Maar goed zolang we de hoop houden komt het vast allemaal goed.
quote:123aap123 schreef op 21 juli 2013 @ 15:37:

MieSje : gefeliciteerd nog met je dochter. En probeer idd jw tijd te pakken om te genieten van je zw. Want het gaat allemaal veel te snel voorbij.

Mamamarjan & karin : inmiddels al weer getest ? Ben benieuwd.

Derpina : de ovulatie testjes zijn er niet voor niks toch spannend dan volgende week. Ik hoop met je mee

Marnee : hoe is het met jou

@hier ik begin dinsdag gewoon met de mwdicijnen. Ik ben nu een weekje naar griekenland maar ben donderdag thuis. Ben super zenuwachtig en allemaal spannend. Maar goed zolang we de hoop houden komt het vast allemaal goed.
Toch maar een test gedaan... Negatief..

Maar ook nog steeds niet ongesteld..

Zou t nog komen of overslaan of kan t dat de test later wel positief kan zijn? Ben al wel 2 wkn overtijd..

En heb normaal een regelmatige (natuurlijke) cyclus.

Mamaroos; bedankt voor je begrip. Is inderdaad spannend en teleurstellingen zijn nooit leuk.

Wat denken jullie wat ik nu moet doen?
@loes

Heb je normaal een regelmatige cyclus?

Welke test had je gedaan en ook met ochtend urine? Kan ook wel eens schelen.

Als je twijfelt kun je altijd bij de dokter bloed laten prikken. Die test dan ook gewoon op hcg.

En anders inderdaad afwachten kan een keer voorkomen dat je lichaam je een beetje voor de gek houdt. Erg lastig is dat.
Oeps lees dat je inderdaad een regelmatige cyclus hebt.

Dan is het wel erg lastig, misschien houdt je lichaam je voor de gek omdat je er mee bezig bent. En natuurlijk hoopt zwanger te zijn.

Je kunt bij de dokter bloed laten prikken dan.

Of probeer nog een andere zwangerschaps test.
Ja heb met ochtendurine gedaan en heb normaal inderdaad een regelmatige cyclus.

Wacht t nog maar ff af dan, zonder al te veel hoop...
@Aap geniet van je vakantie!

Even genieten en kun je er straks fris tegen aan. Spannend hoor hoop voor jou dat het allemaal mee valt en nu alles eindelijk kan beginnen het snel goed gaat
Hhm, ja het ene lichaam maakt meer hcg aan dan het andere.

Ik testte ook pas na een week positief (Helaas een miskraam geworden). Wil je hier niet bang mee maken hoor.

Hoe snel testte je positief bij je eerste kindje?

En bij twijfel gewoon naar de dokter van de week kan nooit kwaad.
Welke test raad je aan?
Ik geloof dat deze buikpijn het begin van een nieuwe maand is...

Ik dacht het al de afgelopen dagen.

We gaan in augustus op vakantie, wie weet krijgt ons kindje wel 'made in ....' onder het voetje te staan.

Ik zal de tabel eind deze maand bijwerken en dan eventjes niet/minder.

Wie zorgt voor de volgende
Kruidvat 2 voor 5 euro zijn heel gevoelig.

En je kunt ook clear blue digitaal gebruiken. Maar die zou ik pas gebruiken na een positieve 'goedkope' test.

En als je twijfelt gewoon naar de dokter gaan. Maar misschien omdat je nu negatief hebt getest komt er een menstruatie op gang. Lastig die onzekerheid he.
Ahw jammer mamarjan! Op naar de volgende ronde.

We gaan allemaal voor een dansend poppetje toch !
@aap fijne vakantie;) ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan!!

@mamarjan balen he, nu nog wachten op evt menstruatie!!

@loes, de kruidvat zijn vind ik wel fijn, maar ik koop dan die van 1 voor 7,50. Moet een plusje komen als je zwanger bent. Heb ik bij mijn zoontje toen ook gedaan.

Ik ken iemand die pas bij dag 47 positief testen. Dus misschien nog even geduld hebben? En anders de huisarts bellen om bloed te laten prikken, dan weet je het meteen en zeker 100%
Ik wacht t nog maar even af dan...

Zit nix anders op denk ik
Hoi dames,

Een tropische groet naar iedereen.. Wat een weertje niet

Hier gaat alles goed.. Morgen al weer 11 weken.

Voel me goed. Nog geen buikje inzicht hi hi..

Hoe is temt iedereen?

@mamarjan: balen dat je ongesteld bent geworden.. Dan maar een mooi kindje op vakantie maken

@Karin: nog nieuws? Ik duim nog steeds

@Aap: eindelijk kan je ook van start. Spannend hoor! Succes

@Loes: welkom hier.. Zijn jullie ook in mei begonnen voor een 2e?
@schaap, morgen beginnen met de provera, leek lang te duren maar het is toch echt zover. wanneer begin je met de clomid? wanneer heb je je echo?

@riverrdale, lekker weer hè!

11 weken, woow wat gaat dat snel

je gaat het vast nu steeds meer vertellen, krijg je leuke reacties?

@derpina @ lionlilly succes met de aankomende vruchbare dagen
@river Geen last van het warme weer? Of voel je, je nog gewoon prima? Die buik zal nu langzaam aan wel komen

Nu hoogzwanger rond lopen lijkt me echt niet fijn.

@mamarjan Dankje! Deze week in de weer met ovulatie testen.

@Lion jij ook succes hopen dat het deze maand raak is !
@mamarjan

& @ derpina: ik heb geen last van het warme weer, voel me prima.. Ben idd benieuwd wanneer m'n buikje begint te groeien

Er zijn nu inderdaad steeds meer mensen die t weten, veel leuke en lieve reacties gehad.. Echt super!

Succes dames met wachten, de vruchtbare dagen enz..

Ik zie graag de volgende cheerleaders tegemoet
quote:riverrdale schreef op 22 juli 2013 @ 15:36:

Hoi dames,

Een tropische groet naar iedereen.. Wat een weertje niet

Hier gaat alles goed.. Morgen al weer 11 weken.

Voel me goed. Nog geen buikje inzicht hi hi..

Hoe is temt iedereen?

@mamarjan: balen dat je ongesteld bent geworden.. Dan maar een mooi kindje op vakantie maken

@Karin: nog nieuws? Ik duim nog steeds

@Aap: eindelijk kan je ook van start. Spannend hoor! Succes

@Loes: welkom hier.. Zijn jullie ook in mei begonnen voor een 2e?

we zijn inderdaad in mei begonnen voor de 2e

erg spannend toch weer.

ben ondertussen bijna 3 weken overtijd maar gisteren toch nog steeds negatieve test. zou nu toch wel positief moeten zijn als ik zwanger zou zijn dus ga er nu maar van uit dat het een keer overslaat.

gebruikt er iemand ovulatietesten? is dit aan te raden?

misschien voor mij handig omdat het nu zo raar loopt..
Hmmm, ik ben een berichtje van mij van gisteren kwijt...

Fijn om weer even bij te kunnen lezen!

Update van mijn kant: dag 45 en nog niet ongesteld. Vanaf gisteren wel darmkrampen en dat is meestal een teken dat de maandelijkse feestweek er aan komt... Wachten...
Ik had gisteren een berichtje geschreven maar zie hemniet meer ertussen. Best raar. Even een kort berichtje

Mamarjan : het is id best snel gegaan. Ik moet voor volgnde week zat me mnstr gaan krijgen. Dan op dag 3 van de menstr beginnen met c lomid op dag 9 of 10 een afspraak voor een echo . Even allemaal afwachten.
He meiden,

De site lag er gister even uit, vandaar denk ik dat het niet aankwam. Hier eigenlijk weinig nieuws, ik geniet van het weer en mijn mannen

@loes&karin het duurt lang bij jullie. Ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben.

@aap hoe voel je je er zelf onder?? Kun je er met iemand over praten behalve je man/vriend?? Ik duim voor je!!

Ik ga maar is proberen te slapen in de hitte
@mamaroos;

Het duurt inderdaad lang...

Zit steeds zo met 2 gedachtes...

Ene kant, negatieve testen dus denk dan dat t niet raak zal zijn deze keer...

Andere kant, nog steeds niet ongesteld en vage klachten...
Loes, hier precies zo!

Nog een keer getest vanochtend (dag 46) en dat zegt me niet heel veel meer: een heel licht plusje... kan er helemaal niks mee! Dit weekend weer naar huis, dus dat geeft me de kans een andere test te kopen en dan maandag iig naar de HA

@aap dat begint al op te schieten!
Hoe zou het met de dames gaan waar we al een tijdje niks van gehoord hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven