Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Niet alle gestreepte snoepjes werken, het moet er wel eentje zijn van dezelfde kleur als die in 't midden zit. Idd 'n kutlevel. Helaas komt ie ook nog 'n keer terug bij de uitdagingen om naar 'n volgend reeks levels te gaan.
Ja dat weet ik maar het lukttttt nietttt ;( ik ben zo gefrustreerd , is de eerste level waar ik mee vast zit ! ;(
Gemene level 45 is dit , vind niet meer leuk ,elke keer blijf de middelste vierkantje over ;(
quote:elninjoo schreef op 22 juli 2013 @ 15:45:

Niet alle gestreepte snoepjes werken, het moet er wel eentje zijn van dezelfde kleur als die in 't midden zit. Idd 'n kutlevel. Helaas komt ie ook nog 'n keer terug bij de uitdagingen om naar 'n volgend reeks levels te gaan.

Bij mij werken wel alle kleuren gestreepte snoepjes.

En wat die uitdagingen betreft, die worden volgens mij ook steeds moeilijker. Eerst speelde ik ze fluitend weg. Maar steeds vaker zit ik ook daarin een poosje vast.

Heb ook een beetje het vermoeden dat bij de uitdagingen de oorspronkelijke doelscore stiekem verhoogd is. Heb nu alweer aardig wat levens stukgespeeld op een uitdaging die ik als oorspronkelijk level zo had gehaald. En het lukt steeds wel om alle gelatine weg te spelen, maar niet om die stomme doelscore te halen.
Nou jaaaaah. Net even op YouTube gekeken en bij het oorspronkelijke level was de doelscore 40.000 en nu bij de uitdaging is het 110.000. Geen wonder dat ik er nu meer moeite mee heb.
Ik geloof dat ik het einde van mijn verslaving voel naderen.

Verbinding met Facebook wil ik nog steeds niet en als die uitdagingen steeds zo moeilijk zijn dan gaat de lol er wel een beetje af.

Misschien wordt het ook wel weer eens tijd voor een iets zinvollere tijdsbesteding.
Ik ben heel benieuwd wat er nog zinvoller is als tijdsbesteding dan CCS. Oh wacht..... stomme programma's kijken op tv over gezinnen met veel kinderen....
Ik meld me af

Ik heb nu al vijf dagen niet meer gespeeld, de lol is er af voor mij.

Veel plezier met alle chocolade, wervelstormen en weet ik veel wat ze nog meer verzinnen!

Hier ook weer zon tering level...290. Ben benieuwd hoe lang k vast ga zitten deze keer
Ja, tot horens Neuro

Ik vrees dat het niet lang gaat duren voor we je klaagzangen weer kunnen begroeten

odi et amo
Neeeheeeeee!

Van FB af en alles
Nou, een goed boek dan maar. Iets literairs ofzo.
odi et amo
Haha!

Ik vermaak me prima zonder hoor

Al speel ik nu wel pet rescue
Pet rescue vind ik zo'n stom spel! Ik kan het ook niet, want ik houd steeds weer een hoge toren over met dan 1 hondje erop. Volgens dochter moet ik dan een pijl gebruiken, maar wat is dan de lol ervan?

Nee, ik stort me weer fijn op level 161 van Candy Crush. Die is best leuk en ik verwacht hem ook wel snel te halen
Ik vond het ook stom maar nu toch stiekem wel leuk.

Nadeel: ik moet soms wel twee week wachten op alle tickets
quote:Neurogenesis schreef op 22 juli 2013 @ 21:56:

Haha!

Ik vermaak me prima zonder hoor

Al speel ik nu wel pet rescue

Dat speel ik heel soms als ik me echt heeeeeeeeel erg verveel. Slechte ruil, Pet rescue i.p.v. CCS.

Maar: gefeliciteerd met het afkicken van CCS.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
thanks!

Heulemaal zelfstandig ook, geen dokter of niks
Oooooooohhhhhhhhh Pet Rescue. Daar heb ik zo,n hekel aan.

Slechte ruil indeed.

Maaruh Neuro, dat is nog wel steeds op FB hoor.

Je hebt dus eigenlijk de ene verslaving ingeruild voor de andere

Dat dat me nu toch niet verbaasd.

Ga je er ook een topic voor openen net als hier?
odi et amo
haha nee want ik speel het maar af en toe...

Heb niet die drive als bij CCS (waarom zit ik het eigenlijk te verdedigen hahahaha)

Nog steeds 410 hier
Yeah!!!! 169 gehaald!

Zomaar viel alles goed....had nog 7 zetten over ook.
Ik ben inmiddels als een speer van level 50 naar level 65 gegaan, maar loop daar nu even vast. Ik snap nu ook beter een groot deel van de frustraties hier... man o man, die chocola, die is pas echt erg!!!!
[img]http://i42.tinypic.com/vrzcsp.jpg[/img]

Ik zie al wel weer dat dit niet gaat lukken. Potverdomme.

Blijkbaar kan ik geen plaatjes posten ook nog.
Ik ben eindelijk door 97 heen.

Speel het overigens nog maar 'n paar keer per dag en vul geen levens meer aan. Begin er op uitgekeken te raken.
Yolo:

(je doet het wel goed, maar je moet plaatjesplakrechten aanvragen, dat kan na 200 postingen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven