Pijn
dinsdag 23 juli 2013 om 01:43
Het is heel raar en weet niet wat ik ermee moet soms. Ik heb soms aan de binnenkant van mijn vagina een pijnsteek. Een beetje aan de zijkant. Is erg vervelend en pijnlijk en komt soms ineens opzetten. Voelt ook een beetje kramperig. Kan er soms niet van slapen als het savonds op komt. Weet iemand wat dit is?
dinsdag 23 juli 2013 om 08:48
Ik vind het ook niet flauw. Al heeft een ander hetzelfde gehad, dan nog zegt dat niks over de situatie van TO. In het ergste geval krijg je daardoor een soort schijnzekerheid: 'ja maar die had het ook en het was niks, dus bij mij is het ook niks!' Je zal maar net wel wat blijken te hebben.
Ik vind naar de huisarts altijd een heel verstandig advies.
Ik vind naar de huisarts altijd een heel verstandig advies.
dinsdag 23 juli 2013 om 11:19
quote:angelfly13 schreef op 23 juli 2013 @ 02:17:
Misschien is er iemand die hetzelfde heeft? Jullie zetten toch zelf ook dit soort dingen erop? Als je pijn hebt of ergens last van of iets? Kan ik ook wel overal dat onder zetten. Laat maar.Ja, als ik ongesteld ben. Maar als het echt nieuw is kan het ook iets totaal anders zijn
Misschien is er iemand die hetzelfde heeft? Jullie zetten toch zelf ook dit soort dingen erop? Als je pijn hebt of ergens last van of iets? Kan ik ook wel overal dat onder zetten. Laat maar.Ja, als ik ongesteld ben. Maar als het echt nieuw is kan het ook iets totaal anders zijn