Gezondheid alle pijlers

Pijn

23-07-2013 01:43 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is heel raar en weet niet wat ik ermee moet soms. Ik heb soms aan de binnenkant van mijn vagina een pijnsteek. Een beetje aan de zijkant. Is erg vervelend en pijnlijk en komt soms ineens opzetten. Voelt ook een beetje kramperig. Kan er soms niet van slapen als het savonds op komt. Weet iemand wat dit is?
Wat moet je ermee...wat moet je ermee....tja wat moet je er toch mee?

Naar de huisarts????
Ongesteld? Kans op soa? Iets compleet anders? Tijd voor de huisarts iig.
heel origineel maar misschien eens langs de huisarts?
Een ingegroeide teennagel?

Flauw, maar je weet zelf vast wel wat je nu moet doen.
Naar de huisarts heb ik niks aan ik vraag het hier anders zat ik daar wel.
ik zal eens even mijn glazen bol afstoffen

waarom denk jij dat wij weten wat er aan de hand is al jij niet naar iemand toe wilt die daar een jaar of tien voor heeft gestudeerd?
Misschien is er iemand die hetzelfde heeft? Jullie zetten toch zelf ook dit soort dingen erop? Als je pijn hebt of ergens last van of iets? Kan ik ook wel overal dat onder zetten. Laat maar.
Ik had dat ook wel eens in de dagen voor ik ongesteld werd.
Jeetje, het zal wel door een slapeloze nacht komen maar wat een flauwigheid hier met die glaze bol. To vraagt gewoon om herkenning. Tuurlijk kan ze het beste naar de huisarts gaan en er worden hier hordes topics geopend waarin men vraagt om herkenning.

Tjiezzzzz
Niets flauw. Je mag om herkenning vragen maar we kunnen en mogen hier geen diagnoses stellen. Naar de huisarts dus!
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik vind het ook niet flauw. Al heeft een ander hetzelfde gehad, dan nog zegt dat niks over de situatie van TO. In het ergste geval krijg je daardoor een soort schijnzekerheid: 'ja maar die had het ook en het was niks, dus bij mij is het ook niks!' Je zal maar net wel wat blijken te hebben.

Ik vind naar de huisarts altijd een heel verstandig advies.
quote:angelfly13 schreef op 23 juli 2013 @ 02:17:

Misschien is er iemand die hetzelfde heeft? Jullie zetten toch zelf ook dit soort dingen erop? Als je pijn hebt of ergens last van of iets? Kan ik ook wel overal dat onder zetten. Laat maar.Ja, als ik ongesteld ben. Maar als het echt nieuw is kan het ook iets totaal anders zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven