Mogguh ladies.

26-07-2013 06:34 73 berichten
Er is hier iets veranderd in de atmosfeer. Waar ik de afgelopen nachten heerlijk heb geslapen, had ik deze keer het gevoel alsof ik ieder moment in de brand kon vliegen, en benauwd, pfffff.

Heel moeizaam ingeslapen, toch weer een paar keer wakker en maar gaan douchen om een uur of twee, om wat af te koelen.

Toch om kwart over 5 al wakker en niet meer in slaap te branden. Dat zal me wel nekken om een uur of tien.

Ik heb ook mijn kruik weer in de vriezer gelegd, want dat was ik vergeten, omdat ik zo goed sliep, dus dat zie ik als een belofte voor de komende nachten.

Hoe vergaat het jullie deze tijden?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ik heb heeeeeerlijk geslapen ondanks de hitte. Dankzij mijn koelelementje die braaf naast me ligt om mij koel te houden.

Vandaag werken tot een uur of 4 en dan hopelijk mog even genieten van de zon net ijs uiteraard! :-)
Ook slecht geslapen hier. Maar dat komt voornamelijk door het licht. Het dakraam staat open voor verkoeling, maar dan ben ik dus vroeg wakker vanwege het opkomen van de zon. Ik kan niet slapen als het licht is. Nu zou dat opzich niet zo'n probleem zijn, maar de achterburen hebben tot een uur of 3 vannacht weer het licht (lees schijnwerper) op zolder aangehad. Is een dakkapel en de gordijnen open. Dat schijnt recht mijn dakraam binnen. De hele slaapkamer is daardoor dus gewoon verlicht en ik slaap dan heel onrustig.

Ga er vanavond na mijn werk maar even langs denk ik, want het is ontzettend irritant en dat is nu al 3 keer gebeurt deze week.
Snap je precies Ivetje. Ik heb 5 jaar lang overburen gehad die het fijn vonden om een GOEDE lamp te hebben in de keuken en lieten deze ook altijd aan staan tot ze pas om een uur of half twee gingen slapen. Ik kon in mijn slaapkamer zonnen in dat ding. Daar ben ik ook maar eens een praatje over gaan maken.

Aardige mensen, hebben er gelijk iets aan gedaan.
Gelukkig! Vond het zelf wat overdreven klinken om langs te gaan eigenlijk maar het is echt irritant. Ik slaap al slecht als ik het lichtje van bv de babyfoon naast me heb.
Ik heb opzich best lekker geslapen.

Vriend had het warm dus de ventilator stond aan, ik heb gewoon de dikke deken over me heen getrokken

Ben wel toe aan weekend, ben echt gesloopt en heb rust nodig!

Laatste dagje bikkelen nu.
Internagelaktisch
quote:Ivetje schreef op 26 juli 2013 @ 06:50:

Gelukkig! Vond het zelf wat overdreven klinken om langs te gaan eigenlijk maar het is echt irritant. Ik slaap al slecht als ik het lichtje van bv de babyfoon naast me heb.Oeh! Dat heb ik ook, daarom slaap ik met zo'n maskertje op, haha!
Dat is bij mij ook een punt. Er moet iets over me heen liggen, anders doe ik geen oog dicht, maar dat was echt niet te doen vannacht.
Hier heerlijk geslapen. Mijn appartement is op t noorden dus echt warm wordt het nooit. Alleen waarom ik om half zeven al wakker was is mij een raadsel...

Misschien had t iets t maken met mijn kat die vond dat ik op moest staan.
Ja, ik meld me.

Ook slecht geslapen. En dat is de zoveelste nacht op rij. Ik ga zo luciferhoutjes zoeken om mijn ogen open te houden, ik kreeg ze bijna niet open toen de wekker ging.

Ik vind zomers weer heerlijk, maar dan wel volgens mijn regels: niet veel warmer dan 25/26 graden (okee, op vakantie mag het meer zijn, dan hoef je toch niks) en 's nachts afkoelen maar. Of regen 's nachts.

Ben geradbraakt.
quote:Chloe15 schreef op 26 juli 2013 @ 07:00:

Ja, ik meld me.

Ook slecht geslapen. En dat is de zoveelste nacht op rij. Ik ga zo luciferhoutjes zoeken om mijn ogen open te houden, ik kreeg ze bijna niet open toen de wekker ging.

Ik vind zomers weer heerlijk, maar dan wel volgens mijn regels: niet veel warmer dan 25/26 graden (okee, op vakantie mag het meer zijn, dan hoef je toch niks) en 's nachts afkoelen maar. Of regen 's nachts.

Ben geradbraakt.

Tja, graadje of 10 in de nacht met een lekker briesje, zou ideaal zijn.

Moet je werken?
Ja

Maar ik ben blij dat ik een kantoorbaan heb.

En oh, wat is mijn lontje kort aan het worden.
Hier niet zo best geslapen. Sinds gisteren pijn in rechter onderbuik..
quote:Chloe15 schreef op 26 juli 2013 @ 07:04:

Ja

Maar ik ben blij dat ik een kantoorbaan heb.

En oh, wat is mijn lontje kort aan het worden.Dutjes na het avondeten doen wonderen.
quote:a-butterfly-flies schreef op 26 juli 2013 @ 07:06:

Hier niet zo best geslapen. Sinds gisteren pijn in rechter onderbuik..Hup, de dokter bellen en na laten kijken of je blinde darm nog goed is.
Mogguh Cateautje en andere meelezers!

Ik ben de hele nacht wakker geweest ongeveer. Ik had het de vorige nachten nog niet zo warm, maar ik denk dat het komt doordat het gebouw waar ik woon nu compleet is opgewarmd. Hopelijk koelt het vanaf vandaag weer wat af!!! Dan slaap ik ook weer beter.
@ cateautje

Het is vreemd maar ik ga niet dood van de pijn of zo. Het doet wel flink pijn maar nog niet dat ik er krom van lig.. Laat ik zeggen dat ongesteldheids pijn bij mij erger is..
quote:Cheery schreef op 26 juli 2013 @ 07:08:

Mogguh Cateautje en andere meelezers!

Ik ben de hele nacht wakker geweest ongeveer. Ik had het de vorige nachten nog niet zo warm, maar ik denk dat het komt doordat het gebouw waar ik woon nu compleet is opgewarmd. Hopelijk koelt het vanaf vandaag weer wat af!!! Dan slaap ik ook weer beter.

Ik denk dat er iets is veranderd in de atmosfeer. Hier is het een heel stuk vochtiger geworden en dan plakt de hitte echt aan je lijf.

Zelfs met 32 graden kon ik prima slapen, maar de lucht was toen droger.
quote:a-butterfly-flies schreef op 26 juli 2013 @ 07:09:

@ cateautje

Het is vreemd maar ik ga niet dood van de pijn of zo. Het doet wel flink pijn maar nog niet dat ik er krom van lig.. Laat ik zeggen dat ongesteldheids pijn bij mij erger is..Tja, je kunt ook wachten tot je er krom van ligt.
Ja je hebt gelijk. Ik logeer nu bij familie en wil me dan niet 'aanstellen' als je begrijpt wat ik bedoel.. Toevallig heeft hier iemand een afspraak bij de dokter vanmiddag en kan ik mee ofzo..
Ik voelde me gisteravond helemaal niet lekker. Om 21.30 was de koek en viel ik in slaap, en... Tot aan de wekker NIET wakker geworden. Ben me er niet eens bewust van dat ik me heb omgedraaid. Das toch wel een unicum.
Je zou weleens gelijk kunnen hebben! Hier hangen iig dreigende donderwolken.
quote:Frizzy schreef op 26 juli 2013 @ 07:17:

Ik voelde me gisteravond helemaal niet lekker. Om 21.30 was de koek en viel ik in slaap, en... Tot aan de wekker NIET wakker geworden. Ben me er niet eens bewust van dat ik me heb omgedraaid. Das toch wel een unicum.

Heerlijk toch Frizz, lekker uitgerust.

Ik had dat van de week. Ik weet niet waar ik was, maar deed net op tijd mijn ogen open toen ze de deksel dicht wilden doen.
quote:a-butterfly-flies schreef op 26 juli 2013 @ 07:15:

Ja je hebt gelijk. Ik logeer nu bij familie en wil me dan niet 'aanstellen' als je begrijpt wat ik bedoel.. Toevallig heeft hier iemand een afspraak bij de dokter vanmiddag en kan ik mee ofzo..Als het kan, zou ik het zeker doen.
Cateau.

Ja nog wel hoofdpijn en rugpijn maar het komt vast goed. Ik doe vandaag lekker een simpele outfit aan, geen zin om te showen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven