Mogguh ladies.
vrijdag 26 juli 2013 om 06:34
Er is hier iets veranderd in de atmosfeer. Waar ik de afgelopen nachten heerlijk heb geslapen, had ik deze keer het gevoel alsof ik ieder moment in de brand kon vliegen, en benauwd, pfffff.
Heel moeizaam ingeslapen, toch weer een paar keer wakker en maar gaan douchen om een uur of twee, om wat af te koelen.
Toch om kwart over 5 al wakker en niet meer in slaap te branden. Dat zal me wel nekken om een uur of tien.
Ik heb ook mijn kruik weer in de vriezer gelegd, want dat was ik vergeten, omdat ik zo goed sliep, dus dat zie ik als een belofte voor de komende nachten.
Hoe vergaat het jullie deze tijden?
Heel moeizaam ingeslapen, toch weer een paar keer wakker en maar gaan douchen om een uur of twee, om wat af te koelen.
Toch om kwart over 5 al wakker en niet meer in slaap te branden. Dat zal me wel nekken om een uur of tien.
Ik heb ook mijn kruik weer in de vriezer gelegd, want dat was ik vergeten, omdat ik zo goed sliep, dus dat zie ik als een belofte voor de komende nachten.
Hoe vergaat het jullie deze tijden?
vrijdag 26 juli 2013 om 11:15
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2013 @ 11:09:
[...]
Hoezo dan? Wat heb je gedaan dan? En hoe leuk was dat dan?Vriend bleef bij me slapen.. en toen we om 04:00 nog niet uitgeviezelevozeld waren zijn we om 06:00 maar uitgeput opgestaan, gedouched en hop naar werk. Zonder slaap, maar met de nodige lichaamsbeweging. Mennnn, wat een nacht
[...]
Hoezo dan? Wat heb je gedaan dan? En hoe leuk was dat dan?Vriend bleef bij me slapen.. en toen we om 04:00 nog niet uitgeviezelevozeld waren zijn we om 06:00 maar uitgeput opgestaan, gedouched en hop naar werk. Zonder slaap, maar met de nodige lichaamsbeweging. Mennnn, wat een nacht
vrijdag 26 juli 2013 om 11:43
Ik had een paar dagen geleden. Kon ik ook niet slapen van de warmte. Lag met 1 been onder mijn deken en met het andere been erboven. Zegmaar met de deken tussen mijn benen in, op mijn zij.
Zat er een mug op mijn kamer. Grmbl. Maar was te slaapdronken om hem te gaan vangen. Is alleen dat bovenste been dus helemaal lek gestoken
Zat er een mug op mijn kamer. Grmbl. Maar was te slaapdronken om hem te gaan vangen. Is alleen dat bovenste been dus helemaal lek gestoken
vrijdag 26 juli 2013 om 12:10
vrijdag 26 juli 2013 om 12:16
Slecht geslapen. Voor het eerst sinds het warme weer. Heel vochtig en klam. Vanmorgen een huis schoongemaakt, niet de mijne, en toen voor de blower gaan staan. Moet nog boodschappen doen en ga daarna met zoontje in de bieb hangen en roddelblaadjes lezen. Het heeft hier, in het Gooi, al behoorlijk geregend en er komt nog meer maar het is alleen maar klammer geworden. Mijn humeur wordt er niet beter op. Het warme droge weer kon ik uitstekend hebben, maar dit.....