Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Ja er is een hoop gaande thuis bij hem. Ze zitten echt in de allerlaatste poging, als dit niet werkt dan is er niets meer om te proberen. En het werkt echt niet.
Wel smurf ik heb 14 dagen niks laten horen ... Wist van z'n verlof maar donderdag was ik het beu ... Ik mailde hem dit : leef je nog ? ;)

Kreeg ik mail terug jij dus ook nog alles goed daar ...

Nu zijn we terug vertrokken hij wachte op mij voor de 1ste mail en

Ik op hem .... M'n moment van zwakte ...

14 dagen niks maar echt niks ... Deed me Nadenken en Loslaten ...Hij komt steeds terug ... Ik leer veel van "ons" en van mezelf in deze periode ! Ik herken jullie gevoel niks horen kan echt lastig zijn ! Om je telefoon of pc op te eten ...

Hij heeft genoten van z'n verlof ben ik heel blij mee helemaal klaar voor mij ;) (geen seks nog steeds niet met z'n vrouw als ik het mag geloven ... Ik kan daar niet bij ?)

Ik laat het thuis ook niet aan m'n hart komen

Morgen kijk ik es met pc is makkelijker om te reageren .
Ik hou juist helemaal niet van spelletjes, kan ik ook helemaal niet. Ik geef me of geef me niet. Wat ook best pijn kan doen soms, door omstandigheden die je niet altijd zelf in de hand hebt. Nr2 heeft op dit moment andere prioriteiten. Heel begrijpelijk en volkomen terecht, maar het doet wel pijn om op zo'n moment te voelen dat hoe sterk de gevoelens ook zijn, je gewoon de nr 2 bent en dus even (onvrijwillig) een stapje achteruit moet doen. Ik kan nu alleen maar vertrouwen op de kracht van die gevoelens, dat alles wel weer goed gaat komen. En in de tussentijd geniet ik van nr1 en probeer ik wel hard om mijn gevoelens toch een beetje af te schermen. Helemaal daarop vertrouwen durf ik dan dus toch weer niet...
Kip, echt? Overplaatsing aanvragen omdat je je broek niet aan kunt houden? Ik kan daar met mijn pet niet bij.

Onprofessioneel vind ik het vooral. Geen zelfbeheersing? Dat is kul, want je hebt toch ook genoeg zelfbeheersing om niet te liggen wippen in de supermarkt? Of thuis op de bank waar je kind naast zit? Of in het restaurant? Maar op je werk kun je je niet inhouden?

Nogmaals, je bent toch meer dan alleen jeuk in je doos? Waar is je gezonde verstand?

Je vlucht, omdat je de confrontatie niet aandurft. Je kunt hem toch gewoon zeggen dat je er niet meer van gediend bent? Dat hij niet meer moet mailen of op andere manieren contact moet zoeken. Je grenzen aangeven?

Overplaatsing aanvragen zonder dat je 1 keer normaal het gesprek met hem bent aangegaan en gezegd hebt wat je wel en wat je niet wilt.. nou echt, ik vind het bizar en enorm overtrokken.

Voor mij klinkt het mits het waar is alsof je doodsbenauwd voor hem bent, en je nu achter je man en achter een overplaatsing gaat verstoppen. Dat is wel de weg van de minste weerstand, inderdaad.

Je was stoer genoeg om een collega op je werk te pakken, wees dan ook stoer genoeg om dat op te lossen.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Oranje, ik kan en wil ook niets met spelletjes.

MsSunshine, ik zou me persoonlijk er niet mee bemoeien. Hier zijn ook wel een aantal mensen die het weten, maar die bemoeien zich nooit inhoudelijk met een of ander. Hij is hier ingestapt en zal zich wel bewust zijn van wat hij op het spel zet en zo niet, dan komt hij er vanzelf achter.

Ken je zijn vriendin goed? Lijkt me hoe dan ook een vervelende positie.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Kip, volgens mij laat jij jouw angst het contact met hem overstemmen, prááát met die man idd!
Kip, ik ben het met de anderen eens: dit is een vlucht, en lost weinig op. Ga het gesprek en de confrontatie aan, inderdaad!

MsSunshine: lastig, ja... Het lijkt mij het beste om je erbuiten te houden, hoe moeilijk dat ook is.
*
Ms Sunshine, het lijkt mij ook het verstandigste dat jij je erbuiten houdt.
Hoezo moet ineens alles weggehaald?
Heidi, ik had even het gevoel in een klucht te zijn beland en ik heb Elena gevraagd óf open kaart te spelen óf dit achter de schermen te bespreken. Elena heeft schijnbaar voor het laatste gekozen.
Ik kan het beter rechtstreeks offline afhandelen, heeft Roos gelijk in, dus vandaar. Excuses voor de overlast.
Ik ga een IP check vragen.

Jullie kennen elkaar blijkbaar? Of zijn jullie dezelfde?
Dames, bedankt voor jullie reacties.

Duidelijk dat jullie over het algemeen vinden dat ik me er beter helemaal buiten kan houden.

Heidi: nee, zijn vriendin ken ik niet goed. Als ik met haar ook een band zou hebben zou het de keuze denk ik makkelijker maken.

Ik laat het allemaal nog even bezinken de komende dagen.

Bedankt, ik heb zeker iets aan jullie adviezen!

Sorry voor het plotselinge inbreken!
Hallo dames en enkele heer,

Lang niet meegekletst.

Hoop gebeurd.

Nr 1 en ik zijn uiteindelijk uit elkaar gegaan. Heb de relatie verbroken.

Contact met nr 2 is ook verwaterd al voordat de relatie uitwas.

Hij had afstand nodig zat teveel in zijn kop. Nu met de vakantie erbij duurt het ff voordat ik hem weer spreek.

Inmiddels een andere kerel in mn leven. Nogal gecompliceerd maar oh zo lekker.

Oude vriend die na 16 jaar toch nog meer met me deed dat verwacht. en andersom.

Ben niet meer helemaal legaal hier maar kom graag weer meekletsten als dat oke is.
Goh, dat is allemaal in sneltreinvaart gegaan. Zaten de gevoelens voor nr 2 toch niet zo heel diep als je dacht?

Is je nieuwe vriend vrijgezel?
quote:Heeeidi schreef op 28 juli 2013 @ 08:53:Waar is je gezonde verstand? Je vlucht, omdat je de confrontatie niet aandurft. Overplaatsing aanvragen zonder dat je 1 keer normaal het gesprek met hem bent aangegaan en gezegd hebt wat je wel en wat je niet wilt..Dat is wel de weg van de minste weerstand, inderdaad. Je was stoer genoeg om een collega op je werk te pakken, wees dan ook stoer genoeg om dat op te lossen.Prut, ik ben een lafbek ook, wat heb je weer keihard gelijk. Duidelijk grenzen aan geven in een volwassen gesprek, ik ga het proberen.
quote:Rooss4 schreef op 27 juli 2013 @ 13:02:

Kluif, er is geen gouden tip, alleen een waarschuwing voor de toekomst, blijf ver bij collega's vandaan.

Misschien is overplaatsing niet zo`n slecht plan.Mosterd wellicht inmiddels (ben nog niet bijgelezen), maar: eensch.
De mijne is ondertussen weer opgestaan uit zijn schijndood positie, hoe suf is dat he, als ik hem dan ff links laat liggen, dat die dan wel komt,

Dus smurf, had bericht alleen gelezen, maar dag later pas savonds laat, kort terug gereageerd. jouw minnaar is toch eerst de man waar je een relatie mee hebt gehad, of zit ik er nu helemaal langs smurf? hier duurt die ongein, ondertussen ook al een jaar. En juf mafkees, aan 1 kant heb je wel gelijk, we hadden ook afspraken gemaaakt, maar hij heeft zich daar niet aangehouden, dus ene x ben ik springlevend voor hem en de andere x schijndood, en als die schijndood is naar mij toe, dan is die dus wel regelmatig online, maar zegt nix, maar dan later wel reaktie geven, dat ik merk dat die min. Statussen en profiel fotos bekijkt, en nu heeft tie aangegeven dat we moeten praten, dus ik wacht het wel af.
Welkom terug JTC, flinke ontwikkelingen in een paar maanden tijd! Echt helemaal weg bij je nr 1 van toen? Alles al afgerond?

En je nr 2 denk je na de vakantie wel weer te spreken? En dan?

Is het niet leuker om eerst eens lekker op jezelf te zijn, uit te vogelen wat jij wilt voor je weer met 2 mannen tegelijk bezig bent?

quote:jointheclub schreef op 28 juli 2013 @ 15:53:

Ben niet meer helemaal legaal hier maar kom graag weer meekletsten als dat oke is.Ach ja, wat is legaal hier Ik ben ook bij nr 1 weg en mijn minnaar heeft ook met mij gebroken, en dus ben ik nu lekker alleen, beetje aan het rondkijken maar niet te snel verder aan het gaan. Best lekker hoor, en ik voel me helemaal niet illegaal hier nu, blijf ook lekker meelezen.
Het is altijd nog zo geweest, dat hij als eerste kontakt zoekt, dus ben altijd afhankelijk daarvan en dat voelt niet altijd fijn
Waarom kan dat niet andersom dan Sarah? Waarom kun jij niet eens contact met hem zoeken? Hij heeft nu alleen gezegd dat hij wil praten, maar niet wanneer of waarover?
Ook heftig dymno , was dat een bewuste keus om allebei de mannen te laten voor wat ze zijn?

Wel happy nu?

Minnaar appt niet, als vrouw thuis is, alleen onder werktijd of als ze weg is, dus ik pas me aan hem aan, nu ook vakantie tijd, dus lastiger
Ik weet nog niet wanneer die tijd heeft om te praten, dus ik wacht het maar af, hij zei alleen dat het positief bedoeld is
Het was mijn keus om bij mijn man weg te gaan, het was niet mijn keus om met minnaar te breken, maar die is ineens van de aardbodem verdwenen. Nu heb ik een SV zo nu en dan

Ik snap dat je moet afwachten of hij kan appen. Mss is het handig om andere contactmanieren te zoeken, bijv een geheim e-mail adres zodat jij hem toch een berichtje kunt sturen als je iets kwijt wilt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven